دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست...





خیلی ازماها...


بزرگترین اشتباه زندگیمون رو نتیجه یک اعتماد میدونیم ،اعتماد به کسی که از جفت چشمامون بیشتر قبولش داشتیم،واز صفر تا صد زندگیمون  با خبر بوده...

تا اینکه یک روز به خودمون اومدیم ودیدیم اون آدمی که از همه ی دنیا بیشترقبولش  داشتیم تغییر کرده وحالا تبدیل به کسی شده که حالا داره بیشترین ضربه رو به روحو روانمون میزنه چون از همه ی رازهامون باخبره ونقطه ضعفامون رو میشناسه...

مارفتارهایی ازش دیدیم که فکر میکردیم از هرکسی سر بزنه جز اون...

یک روز چشمامونو باز کردیم ودیدیم تو زندگیمون پراز زخم های عمیق هست که از خودی خوردیم،از کسی که یه زمانی نزدیک ترین آدم زندگیمون بوده وبهش اعتماد داشتیم ولی حالا فقط یک غریبه ست...

اونجا بود که پشت دستمون رو داغ کردیم،تا به هرکسی اعتماد نکنیم،تا دیگه تمام رازهامونو در گوش کسی نگیم،تا دیگه نذاریم کسی اونقدر بهمون  نزدیک بشه که بتونه بهمون ضربه بزنه...

بعد از اون بزرگترین ترس ما شد اعتماد کردن به آدما...دیگه خیلی سخت اعتماد میکنیم، به حرفایی که گوشامون میشنوه،به احساساتمون،حتی به جفت چشمامون...

خیلی از ماها حالا تنهایی رو انتخاب میکنیم چون یک روزی یکی بهمون ثابت کرده ،

هیچ چیزی از هیچکس بعید نیست...



نظرات 148 + ارسال نظر
الی شنبه 17 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 11:25 ب.ظ

من بیمارستان بودم تو در حال متن گذاشتن

به یاد عشقم مانی

مامیترا شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 10:08 ق.ظ http://mamitra.blogfa.com/

سلام

سلام از ماست

محمد شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 03:14 ق.ظ

هوای قلب من امروز..
هوای سرد تنهاییست...

دل من یاد تو افتاد...
چقدر جای دلت خالیست...

حضورت گر کنارم نیست...
نگاهت گر به سویم نیست...

ولی جای قدمهایت هنوزم...
در دلم باقیست...

محمد شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 03:13 ق.ظ

دلتــــنگـی
سهم ماســـــت

از خاطراتی که
یکروز خاطـره نبودند

زندگـی بودند‌‌‌...


محمد شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 03:12 ق.ظ

بعضـــی از حرفـــها

برای گفتن کمی سنگین است

بعضـــی از حـــرف ها را

فقــط بایـــد اشـــک کرد

و از گــوشه چشــم سرازیر کرد...

محمد شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 03:09 ق.ظ

اگــــر دیوانگی نـیـسـت پس چیست ؟

وقتی در ایݧ دنیاےبـہ ایݧ

بزرگــی دلت فقط هـــواےیڪ نفر

را میڪند...!

دنیا غلامی جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.bloodorange94.blogfa.com

درود دعوتی گلم

مرسی عزیزم

محمد جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 03:08 ق.ظ

وقتے از تو مینویسم...

قلــم کم مے آورد

و واژه ها تمام میشوند

مانـده ام تو را

در قالب شعــر بنویسم...

"یا شعــر را در قالب تو"
‌ ‌‎

محمد جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 03:07 ق.ظ

مـن گـدای سـخن شـیرینـم 

صاحب غـصـه و غـم رامـیـنم

صـیـد دام دل یــک صــیـادم
 
کـفـتـری عـاشـق یک شاهینم 

مــن به دور ســرتـو می گردم 

چـون کـه رویـای تــو را می بینم 

محمد جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 03:06 ق.ظ

خــُــــدا

محمد جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 03:05 ق.ظ

تنها ڪہ باشـے تفریحتــــ
میــشــہ نگاه ڪردن بــہ صفحـہ
گوشیت بدون اینڪہ بفهمـے
ساعتـــ ها گذشتــــہ

محمد جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 03:04 ق.ظ

روزی که بتونی
با پولدارتر از خودت
هم نشینی کنی ومعذب نشی ...

با فقیرتر از خودت بشینی
و خردش نکنی ...
با باهوش تر از خودت
باشی و هم صحبت بشی ...

با کم هوش تر از خودت باشی
و مسخرش نکنی ...
با عقاید و سلایق دیگران
کاری نداشته باشی
با زندگی شخصی بقیه
کاری نداشته باشی
اونوقت میتونی بگی انسانی ...!

محمد جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 03:03 ق.ظ

ڪاشڪی......
سر بشڪند...
پا بشڪند....
دل" نشڪند...

اخوان_ثالث

محمد جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 03:01 ق.ظ

هـر کسـی را
بـهر کـاری ساخـتند؛
کـار مـن،
دیـوانـه‌ی تووووو بـودن اسـت..♥️

گل سرخ پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 12:15 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

اگر از چیزی نفرت دارید
سعی کنید این نفرت را از بین ببرید.

تمرکز خود را بر روی کارها و چیزهایی قرار دهید
که به شما احساس خوبی می دهند.

نفرت در ذهن شما اثر منفی می گذارد
و باعث می شود
شما به سمت چیزهایی بروید
که منفی هستند.[لبخند]

مامیترا چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 10:16 ق.ظ http://mamitra.blogfa.com/

گل سرخ دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 04:49 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

خدایا!

آدم‌های خوب سر راهمان بگذار

حس بسیار خوبی است

هنگامی که در لحظه‌ هجوم غم یا ناامیدی یا پریشانی

بی هوا کسی سر راه آدم سبز بشود

کلامش؛ نگاهش؛ حتی نوشته‌اش

آرامش و شادی و امید بپاشد به زندگی ات.

فقط از دستِ خودِ خدا برمی‌آمده که آن آدم را

یا کلام و نگاه و نوشته‌اش را

برای آن لحظه‌ خاص‌ سرِ راه زندگی ما بگذارد.

شاید یکی از دعاهای روزانه ام این باشد که:

خدایا من را نیز واسطه ی خوب شدن حال دیگران قرار بده .

آمین[گل][لبخند]

مامیترا دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 11:10 ق.ظ http://mamitra.blogfa.com/

هرگاه از خوبی کسی صحبتی به میان آید، دیگران سکوت می کنند

و هرگاه از بدی کسی حرفی شود، اظهار نظرها آغاز می‌گردد

و این بزرگترین مصیبت است



[مامیترا]



محمد دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 01:40 ق.ظ

دیدی امروز نبودی ,
دل ما باز شکست

ازهمان دم که تو رفتی
حرمت راز شکست

خون این قُمری تنها
بخدا گردن توست

پشت این پنجره
در حسرت پرواز شکست

این چه رسمیست که
عاشق بشوی تنهایی

محمد دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 01:29 ق.ظ

دلم آنقدر خستہ و شڪستہ است
ڪہ مےخواهم...
گوشہ‌اے پشت بہ دنیا
زانوهایم را بغل ڪنم و بگویم:
خدایا...!
من دیگر بازے نمےڪنم

محمد دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 01:26 ق.ظ

درون سینـــه ام
دل مانـده خالی

شدم محڪــومِ
زنــدان خیــالی

منــم لیلی تراز
لیلی ولی حیـف
 
که مجنـونی نـــدارم
این حـوالی

محمد دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 01:26 ق.ظ

مثله مرد پای نبودنت ایستاده ایی
و همچنان نیستی...
تو مرد ترین زنی هستی ک دیده ام

محمد دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 01:24 ق.ظ

درون سینـــه ام
دل مانـده خالی

شدم محڪــومِ
زنــدان خیــالی

منــم لیلی تراز
لیلی ولی حیـف
 
که مجنـونی نـــدارم
این حـوالی

محمد دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 12:54 ق.ظ

چه زیبا می شود وقتی
به ما هم سر میزنی جانان

๑۞๑ بــلــوریــن ســـاغــر دل ๑۞๑ یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 07:51 ب.ظ http://Sagharedelam.blogfa.com

خلق عشق مسئله ای نیست
حفظ عشق مسئله است

عاشق شدن مهم نیست
عاشق ماندن مهم است

عاشق شدن حرفه بچه‌هاست
عاشق ماندن هنر مردان و دلاوران

مهم پنجاه سال بعد است
دوام عشق ، دوام زیبایی و شکوه عشق

" نادر ابراهیمی"

محمد یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 03:26 ب.ظ

آروم آروم عاشق شدم عاشق اون چشمات
همون برق تو چشمات بهم عشق و نشون داد
نمه نمه اومدى تو دلم جا خوش کردى
گونه هاى صورتم رو یکم سرخش کردى
تویى درمون و دردم بخند دورت بگردم
یواشکى نگام کن بخند تا من بخندم
چال رو گونت رنگ چشات اون خنده هات اون خنده هات
گفتى کنار من میاى پس کى میاى پس کى میاى
گفتی باقلبم راه میاى چرا نمیاى چرا نمیاى

واسه تو ماهى میشم تو تنگ دلت جا میگیرم
جورى غرق تو میشم که با نگات جون میگیرم
من میشم اونى که میخواستى
خوب به دلم نشستى در قلبمو بستى
چال رو گونت رنگ چشات اون خنده هات اون خنده هات
گفتى کنار من میاى پس کى میاى پس کى میاى
گفتی باقلبم راه میاى چرا نمیاى چرا نمیاى

محمد شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 07:48 ب.ظ

تو با قلب ویرانه من چه کردی؟
ببین عشق دیوانه ی من چه کردی
در ابریشم عادت آسوده بودم
تو با بال پروانه ی من چه کردی؟
ننوشیده از جام چشم تو مستم
خمار است میخانه من چه کردی؟
مگر لایق تکیه دادن نبودم
تو با حسرت شانه ی من چه کردی؟
مرا خسته کردی و خود خسته رفتی
سفر کرده با خانه ی من چه کردی؟
جهان من از گریه است خیس باران
تو با سقف کاشانه من چه کردی؟

سینا جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 09:27 ب.ظ http://spread-of-silence.blogfa.com/

خیلی خیلی وحشتناک بود

شیشه نزدیک تر از سنگ ندارد خویشی!

هر شکستی که به هرکس برسد از خویش است!

مامیترا شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 10:28 ق.ظ http://mamitra.blogfa.com/

اگر صخره و سنگ در مسیر رودخانه نباشند

صدای آب هرگز زیبا نخواهد بود»

گل سرخ جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 10:10 ق.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

هرگز نگذاشت تا ابد شب باشد
او ماند که در کنار زینب باشد

سجّاد که سجّاده به او دل می‌بست
تدبیر خدا بود که در تب باشد

شهادت حضرت سجاد علیه السلام تسلیت باد

همچنین بر شما

محمد سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 03:25 ق.ظ

هر که در عاشقی قدم نزده است
بر دل از خون دیده نم نزده است

او چه داند که چیست حالت عشق
که بر او عشق، تیر غم نزده است

مامیترا شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 11:41 ق.ظ http://mamitra.blogfa.com/

رایحه خوش زندگی

با لبخند صبح آغاز می شود



سلام

صبحتون اولین شنبه شهریور ماهتون

بخیر و پر از شادی



با احترام

دعوتید برای خواندن

گذشته، حال، آینده



مامیترا



[گل]

๑۞๑ بــلــوریــن ســـاغــر دل ๑۞๑ پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 11:59 ق.ظ http://Sagharedelam.blogfa.com

بــاران  کـه  مـی بـارد
دل  بـهـانـه گـیـر  شـده ،
چـشـم  مـی گـریـد ...
دسـت هاـی ام  دسـت چـتـر  را  پـس زده
پـاهای ام
قـدم زدن  د ر خـیـابـانی  بـی انـتـها
مـی خـواهد ...

بــاران  کـه  مـی بـارد
خـیـسِ  دل تـنـگـی ام ...


" مریم ... شیرین ناز"


سپاسگزارم دوست عزیز

๑۞๑ بــلــوریــن ســـاغــر دل ๑۞๑ پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 11:55 ق.ظ http://Sagharedelam.blogfa.com

یارب دل پاک و جان آگاهم ده
آه شب و گریه سحرگاهم ده

در راه خود اول ز خودم بیخود کن
بیخود چو شدم ز خود بخود راهم ده


خواجه عبدالله انصاری / مناجات نامه

گل سرخ چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 12:44 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

یک تیر تنها وقتی می تواند پرتاب شود که
کمان را به سمت عقب بکشید

وقتی زندگی ،
شما را با سختی ها
به عقب می کشد
می خواهد شما را به سمت
چیزی عالی پرتاب کند
[گل][گل][گل]

مهرانه چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 08:23 ق.ظ http://dosekemohabat. blogfa. Com

سلام
دعوتید به (چشم بستنی که چشم دل باز کرد)

سلام عزیزم ممنونم

گل سرخ سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 12:55 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

کوچک‌ترین عملی که انجام میدی
از هزار ساعت حرف زدن
و ده هزار ساعت خیال‌بافی
بهتره.[چشمک]

محمد سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 02:12 ق.ظ

کاش نبودم کاش همون اول ازت خواسته بودم
پا نذاری رو من و این غرورم کاشکی از چشم تو افتاده بودم
کاش نبودم من به اون عشقت گرفتار نبودم
رو صدای خندت حساس نبودم
انقد اون چشمای تو خاص نبودن ناز نبودن♬
یکی مثل من چشماش هر شب از عشقت بارید
یکی مث اون دوست نداره ولی دوستش داری
اشکم دراومد وقتی صدای خندت اومد
تو یه عاشقو کشتی دیگه اونو از دست دادی
یکی مثل من چشماش هر شب از عشقت بارید
یکی مث اون دوست نداره ولی دوستش داری
اشکم دراومد وقتی صدای خندت اومد
تو یه عاشقو کشتی دیگه اونو از دست دادی
کاش نبودم کاش همون اول تورو شناخته بودم
دلو نباخته بودم
ساده بودم چی ساخته بودم از عشق
تو و کاش بدونم کی تو فالت اومد
یکی مثل من چشماش هر شب از عشقت بارید
یکی مث اون دوست نداره ولی دوستش داری
اشکم دراومد وقتی صدای خندت اومد
تو یه عاشقو کشتی دیگه اونو از دست دادی
یکی مثل من چشماش هر شب از عشقت بارید
یکی مث اون دوست نداره ولی دوستش داری
اشکم دراومد وقتی صدای خندت اومد
تو یه عاشقو کشتی دیگه اونو از دست دادی

محمد سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 01:56 ق.ظ

بعضی از آدم‌ها با تموم زخم‌ها دلخوری‌ها
نبودن‌ها، بازم وفا دارند نه بخاطر کسی که نیست، بخاطر احساسی که یه جا مونده، بخاطر دستی که فشرده شده، روحی که یتیم مونده.

بعضی از آدما با تموم تنهایی‌ها رنج‌ها دلتنگی‌ها بازم وفا دارن نه یک سال نه یک ماه بلکه هر لحظه و هر ثانیه وفا دارن. اونا طعم دلگیری رو چشیدن اما صبور موندن، لذت عشق رو با تموم جونشون لمس کردن اما بازم تنها موندن؛ اونا لب‌های پر از لبخند و دست‌های پر از توان رو دیدن اما بازم صبورتر و تنهاتر از همیشه ادامه دادن تا اگر روزی کسی تمامشون رو در آغوش گرفت با عشقی بزرگ‌تر و دستای بخشنده تر پاسخگوی دنیایی زیباتر باشن.

دنیا یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 10:20 ب.ظ

هیچ چیزی از هیچکس بعید نیست...

درود عاااااااااااااالی و بسیار غم نگیز گلم
سپااااااااس از حضور سبزت
شادبشی و سلامت و خوب

ممنونم عزیزم

محمد جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 08:09 ب.ظ

عشق من تو اشتباه نکن بی رمق منو رها نکن

بزار که تکیه گاه تو بشه همین دل شکستم

با غمم غریبگی نکن سخت نگیر تو سادگی نکن

غمه تمومه عالمه تو لرزش صدای خستم

زندگی همین دقیقه هاست

عشق همین نگاه بین ماست

ببین پاهات نمیکشه بخوای بری به سمت اون در

بغض نکن بخند عزیزمن ساکتو نبند عزیزمن

درست میگی عوض شدم یه کم توو این روزای آخر

عشق من تو اشتباه نکن بی رمق منو رها نکن

دلبره دل تموم من عاشق تو نمیشه

با توام میخوای بری سفر نه نگو دلم میگه برو

باز بگو برای دیدنت عشق تو عشق نمیشه

عشق من تو اشتباه نکن بی رمق منو رها نکن

بزار که تکیه گاه تو بشه همین دل شکستم

با غمم غریبگی نکن سخت نگیر تو سادگی نکن

غمه تمومه عالمه تو لرزش صدای خستم

زندگی همین دقیقه هاست

عشق همین نگاه بین ماست

ببین پاهات نمیکشه بخوای بری به سمت اون در

بغض نکن بخند عزیزمن ساکتو نبند عزیزمن

درست میگی عوض شدم یه کم توو این روزای آخر

عشق من تو اشتباه نکن بی رمق منو رها نکن

دلبره دل تموم من عاشق تو نمیشه

با توام میخوای بری سفر نه نگو دلم میگه برو

باز بگو برای دیدنت عشق تو عشق نمیشه

گل سرخ جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 06:47 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

ای شام، کربلای تو یا زین العابدین
دل بزم ابتلای تو یا زین العابدین

یک عمر در فراق جوانان هاشمی
شد خونِ دل، غذایِ تو یا زین العابدین

شهادت امام سجاد(ع) تسلیت باد

๑۞๑ بــلــوریــن ســـاغــر دل ๑۞๑ جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 02:38 ب.ظ http://Sagharedelam.blogfa.com

 ☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆

* . اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ

سلام بر تو اى ابا عبداللّه و بر روانهائى که فرود آمدند به آستانت ، بر تو از جانب من سلام خدا باد همیشه تا من زنده ام و برپا است شب و روز و قرار ندهد این زیارت را خداوند آخرین بار زیارت من از شما

 

* . اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

سلام بر حسین و بر على بن الحسین و بر فرزندان حسین و بر اصحاب و یاران حسین(ع)


☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆ 

๑۞๑ بــلــوریــن ســـاغــر دل ๑۞๑ جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 02:33 ب.ظ http://Sagharedelam.blogfa.com

بزرگترین ترس ما شد اعتماد کردن به آدما...دیگه خیلی سخت اعتماد میکنیم ...

خیلی از ماها حالا تنهایی رو انتخاب میکنیم چون یک روزی یکی بهمون ثابت کرده ،
هیچ چیزی از هیچکس بعید نیست



سلام با مهر و لبخند
آدینه روزتان به خیر

متن این پست شما ، سراسر واقعیت بود
درود

خوشحال شدم از حضور سبزتان در کلبه ام
البته ما سال ها پیش نیز با هم تبادل داشتیم دوست عزیز

تندرست باشید و سرفراز

سلام دوست من منم خوشحالم از دیدار مجدد شما

محمد پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:16 ق.ظ

دلم یخ بست، انگار این زمستان سر نمی‌آید
ولی کاری هم از دستان سردم بر نمی‌آید

دم رفتن خدا را هم گواه آورد برگردد
ولی قلبم گواهی می‌دهد دیگر نمی‌آید

لباس عشق پاکم بر تن قلبش گشاد آمد
لباس مومنان هرگز به یک کافر نمی‌آید

شبیه کوهم و آتشفشانی در دلم خفته‌ست
ولی از این دهان هرگز کلامی در نمی‌آید

دلم مانند شاهی بین جمع خائنان تنهاست
کسی اینجا سراغ شاه بی لشگر نمی‌آید

به روی خاک قبرم جای گلدان، سنگ بگذارید
به مهمانی من غیر از گل پرپر نمی‌آید ...

محمد پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:13 ق.ظ

⚜صحن های امن تو، بهشت تو
⚜پر از صدای رفت و آمد فرشته هاست

محمد چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 10:56 ب.ظ

صد نوا خیزد ز نای نینوایت، یا حسین

نغمه‌های عشق باشد در نوایت، یا حسین

میزند آتش، به قلب دوستانت دم به دم

داستان جانگداز کربلایت، یا حسین

شهادت جان سوز امام حسین (ع) تسلیت باد

همچنین برشما

محمد چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 03:40 ب.ظ

عباس لوای هفت افراشته است

وین راز به خون خویش بنگاشته است

او پرچم انقلاب عاشورا را

با دست بریده اش به پا داشته است

تاسوعای حسینی بر شما و تمام شیعیان جهان تسلیت باد

محمد چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 03:33 ب.ظ

⚜ای آن که غمت مسئله آموز من است
⚜شور غم تو در دل پرسوز من است

محمد چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:48 ق.ظ

در کلاس عاشقی عباس غوغا می‌کند

در دل هر عاشقی عباس مأوا می‌کند

هر کسی خواهد رود در مکتب عشق حسین

ثبت نامش را فقط عباس امضا می‌کند

شهادت قمر بنی هاشم (ع) بر عزاداران حسینی و شما دوست عزیز تسلیت باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد