دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

احساسم را دنبال میکنم،







      امروز



      احساسم را دنبال میکنم،



      حسی که گاه مرا



      از کوچه های بیراه عبور میدهد



      گمان میبرم



      چندیست



      به من خیانت میکند





جایی برای دل







      به اتاق که مـــی رســــم
      میــــــــــــدانم لبـــــاســـــم را
      به جا لباسی خــواهم آویخت
      کفشهایم را در جا کفشی
      خواهــم گـــذاشت
      دلـــم را
      ♥
      !!
      باز فراموش کردم
      برای دلم جایی نگهدارم




            



توبه میکنم








      ♥╬♥تــــــــوبه میکنـــــــــــم♥╬♥
     

      *توبه می کنم*


      *دیگر کسی را دوست نداشته باشم*


      *حتی به قیمت سنگ شدن*


      *توبه می کنم دیگر برای کسی اشک نریزم*


      *حتی اگر فصل چشمانم برای همیشه زمستان شود*


      *چشمانم را می بندم*


      *توبه می کنم دیگر دلم برایت تنگ نشود*


      *حتی چند لحظه قول می دهم*


      *نامت را بر زبان نمی آورم*


      *لبهایم را می دوزم*


      *توبه می کنم دیگرعاشق نشوم*


      *قلبم را دور می اندازم*


      *برای همیشه*


      *و به کویر تنهایی سلام می کنم*


      *سلام سر شار از درد*


      *♥╬♥*





دلت طفل بود...








دلت طفل بود...





قدت به قد عاشقی هم نمیرسید





که کوچک شمردی عظمت عاشقانه هایم را...





قرار بعدی ما







قرار بعدی تالار مردگان

اولین پنجشنبه

نه گل

نه گلاب

نه خیرات

تو را می خواهم

که پای هیچ یک از قرار ها نیامدی





درد بی تو بودن




قلبم را باز میکنم به امید مرور ِ خاطراتی با تو

دست روی ِ هر جای ِ خاطراتش

که می گذارم!

درد بی تو بودن را برایم تدائی می کند ...