دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

دل نوشته ی مادرانه





بهترین روز زندگیت خواهد بود،روزی که خودت باشی،خودت رو دوست داشته باشی وبخاطر خودت زندگی کنی.

نخوای کسی باشی که نیستی وزندگیت رو روی مدار رضایت وتایید دیگران تنظیم کنی.

بهترین روز زندگیت خواهد بود،روزی که تمام جزئیات زیبای اطرافت رو دقیقا ببینی،وعمیقا  دوست داشته باشی...

روزی که بلد باشی با ساده ترین ها به پیچیده ترین حالت ممکن شاد باشی...

امروز من شادم وخودم رو خوشبخت میبینم

 خوشبختی همین لحظه س که من دارم لذت میبرم از نوشتن حرفام،خوشبختی یعنی همین الان،حسی که دارم.

یعنی همین چیزای کوچیکی که فکر میکنیم کوچیک ان،اما نیستن!

خوشبختی همیناس! یعنی در لحظه،توهرجایی که هستی، تواون لحظه اونجا حضور داشته باشی وحسش کنی،

خوشبختی یعنی شمارو دارم که بیام باهاتون حرف بزنم

خوشبختی یعنی دوستای خوبی داشته باشی که دلت بهشون گرم باشه.

خوشبختی یعنی همراهان زندگیم،

شوهرم❤

محمدم❤

علیرضام❤

مهدیم❤

وپدرو مادرم❤

که بودنشون تمام هستی و وجود منه❤️‍


  ودر آخر 

روز زن بر تمامیِ  دوستانم مبارک