دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

چـــه فــرقـــی مــی کنــد.








درد دارد وقتــی مــی رود ،


همــه مــی گـوینـد دوستت نـداشت ،


و تــو نمــی تــوانــی ثـابت کنــی


کــه هــر شب


 بـا عاشقـــانه هــایــش خـوابت  مــی کـــرد ،


خــواب یــــــا خـــام ، چـــه فــرقـــی مــی کنــد.





مـن هنــوز هـم عـاشقــم








 

مـن هنــوز هـم عـاشقــم آنقـدر کــه مـی تـوانـم


هــر شـب بـدون آنکــه خـوابـم بگیــرد


از اول تــا آخـــر بـــی وفـــــــایی هــایـت را بشمــارم


و دسـتِ آخـــر همــه را فــرامــوش کنــم





هی کافه چی!...







     هی کافه چی!...     



میزهایت را تک نفره کن!


نمی بینی؟!


همه تنهایندـ




قصه من به سر رسید ...







   کلاغ جان ... 


قصه من به سر رسید ...


   سوار شو ...


تو را هم تا خانه ات می رسانم ...



             

نـــــذر کــرده ام






 

نذر برگشتنت کرده ام 


روزه سکوتم را


و هر غروب


تنها


با بردن نامت


   افطار میکنم ...




کـــودک درون








کـودکـی در مـن



بـه نمـاز آیـات مـی ایسـتد !


 

وقـتـی کـه...


 

یـاد تــو ...


 

دلـم را...



مـی لـرزانـد




                        


من درد می کشم







من درد می کشم



تـو اما چشم هایت را ببنـد !



سخت است بـدانــم می بینی ،


و بی خیــــــــــالی...





گـــل یـــا پــــوچ







دستانت را در برابرم مشت میکنی .


میپرسی گل یا پوچ ؟؟؟


در دلم میگویم فقط دستانت!




نتــــرس





 

 

این بار تو بگو دوستت دارم



نترس



من آسمان را گرفته ام



که به زمین نیاید!!!                   




               

بهـــــانه یِ رفتـــن








کـــآش حـداقـل جَـــوآنمـردے مے کـــردے


  

و مهـــربانے اَم رآ بهــآنه ے رفــتنـتــ نمے کـــردے


 

تــآ مـن مـــجبـور نـــشوم



هـــر روز سَنــگــ رآ نـــشان دلــــم بـدهمــ



و بــگویـم اگـــر مثـل ایــــ
טּ بــودے ،




او نمیــرفـتــ ... !!!