دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

بعدازمرگم







 

بعدازمرگم


قلبم راجداازمن خاک کنید،


من ودل هیچگاه آبمان دریک جوی نرفت






بگذار بگرید








امشب دلم دوباره گریست،


بگذار بگریدو بداند


هر آنچه خواست همیشه نیست 





چشم







 

چشم:کلمه ای سه حرفی


با شش نقطه


که هرگاه تورا میبیند


زبانم لال میشود


و دلم بحرف می اید


ولی افسوس


که فقط حرف دل منو نمیفهمی


افسوس....





دوری و دوستی









افسانه ها را رها کن!


دوری و دوستی کدام است؟!


من اگر نباشم،


دیگری جایم را پر میکند...


به همین سادگـی






هیچ کجا









هیچ کجا


جز خواب روی بازوهای مردانه ات ،


امنیت را معنا نمیکند


برایم






بهانه های عاشقانه









انتظارت چه زیباست


وقتی که لبه جاده ی دل تنگی ایستادم


وتو


با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه می ایی






میلادِ مــــن










شنیده ام چنین روزی ، روز میلاد من است


اما


گویا سپری شد، بی آنکه بدانم


آتش شمع چندمین سال زندگی ام را


                                                  به خاموشی سپردم                    







نگاه تو








چشمانم به نگاهت حسودی می کنند

و نگاه مشتاق و تشنه تو

به دستان گریزان من

ناگسستنی است..

چقدر خستگی ناپذیرست...

آشوب نگاه تو...



هوا ابریست...






هر وقت دلم میگرفت بادوست خوبم

 

"سایه" صحبت میکردم...


آه امروز هوا ابریست...






                                                                    

دل درد گرفته ام








دل درد گــرفـتـه ام


از بـس فـنــجـان هـای قــهوه را سـر کـشــیده ام،


و تـــو...


ته هـیـچـــــکدام نـبــودی...