دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

زندگی زیباست...





باید راهی یافت، برایِ زندگی را زندگی کردن،

نه فقط زندگی را گُذَراندَن ..

باید راهی یافت،

برایِ صبح ها با اُمید چشم گُشودَن،

برایِ شب ها با آرامشِ خیال خوابیدن..

اینطور که نمیشود،

نمیشود که زندگی را فقط گذراند ،

نمیشود که تمام شدنِ فصلی و رسیدنِ فصلی جدید را فقط خُنَکایِ ناگهانیِ هوا یادَت بیاورد،

نمیشود تا نوکِ دماغَت یخ نکرده حواسَت به رسیدنِ پاییز نباشد..

اینطور پیش بِرَوی یک آن چَشم باز میکنی

خودَت را میانِ خزانِ زردِ زندگی ات میابی ،

و یادت هم نمی آید چطور گذَرانده ای مسیرِ بهاری و سبزِ زندگی ات را..

اصلا خدا را هم خوش نمی آید،

راهَت داده به دنیایَش که نقشَت را ایفا کنی،

یک روز خوبُ حتی یک روز بد ،

یک روز شیرینُ حتی یک روز تلخ ،

یک روز آرامُ حتی یک روز پُرهیاهو ،

وظیفه ی تو زندگی را با تمام و کمالَش زندگی کردن است،

با تمامِ سِکانس هایِ تلخ و شیرینَش..

نمیشود که همه اش خسته باشی

و سَرِ سکانس هایِ تلخ بهانه بیاوری و گوشه ای به قهر کِز کنی و بازی نکنی ..

حق داری که خستگی ات را در کنی،

اما حق نداری که دیگر مسیر را ادامه ندهی ..

اینطور که نمیشود،

تا دیر نشده باید راهی پیدا کرد،

باید زندگی را زندگی کرد ..


نظرات 54 + ارسال نظر
فهیمه شنبه 8 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 01:43 ق.ظ

من زخم تو را به هیچ مرهم ندهم
یک موی تو را به هر دو عالم ندهم

الی چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 08:00 ب.ظ

می‌پرسی: خوبی …؟
و تمام دغدغه‌های جهانم می‌شود
چطور بگویم "خوبم" که بیشتر به دلت بنشیند.

من تمام حال خوبم را،
برای احوال پرسی‌های تو کنار گذاشته‌ام …

♥️

جووون جوووون

فهیمه یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 10:10 ب.ظ

الی جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 11:12 ب.ظ

حتما باید به دنیا می‌آمدم
و برایِ تو می‌مُردم
وگرنه زندگی
حتی به شوخی هم
قشنگ نبود‌‌.

برام بمونی همیشه

فهیمه سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 10:18 ب.ظ

الی یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 05:33 ب.ظ

و سرانجام
کسی خواهد آمد
و با مهربانی هایش به تو
نشان خواهد داد که تو
قبل از دیدن او
اصلا زندگی نکرده‌ای..

الی جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:40 ق.ظ

"مواظب خودت باش"
خیابان های زیادی مانده که باهم قدم نزدیم
کافه های زیادی هست که قرارگاهمان نشده
و جاهای زیادی هست که نرفته ایم
"مواظب خودت باش"جانم
جهان بی تو جای خوبی برای ماندن نیست

برم دنبال کفش آهنین پس

گل سرخ شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام [گل]

شهــادت
امام کاروان اسرای کربلا

نگین آرامش قلب اهل حرم
یعقوب دشت کربلا

پسرحضرت ارباب
بزرگ مرد مناجات و دعا

حضرت امام سجاد(ع)
بر امام زمان(عج)
و همه عاشقانش تسلیت باد

برشمام تسلیت دوست عزیز

فهیمه سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:51 ق.ظ

زندگی با تو‌جریان دارد

فهیمه چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:56 ق.ظ

هر نسیمی که نصیب از گل و باران ببرد
می تواند خبر از مصر به کنعان ببرد
آه از عشق که یک مرتبه تصمیم گرفت:
یوسف از چاه درآورده به زندان ببرد
وای بر تلخی فرجام رعیت پسری
که بخواهد دلی از دختر یک خان ببرد
ماهرویی دل من برده و ترسم این است
سرمه بر چشم کشد،زیره به کرمان ببرد
دودلم اینکه بیاید من معمولی را
سر و سامان بدهد یا سر و سامان ببرد
مرد آنگاه که از درد به خود میپیچد
ناگزیر است لبی تا لب قلیان ببرد
شعر کوتاه ولی حرف به اندازه ی کوه
باید این قائله را “آه” به پایان ببرد

محمد شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:58 ق.ظ

مثل چشمه ها نبود مثل آسمون نبود
اونکه دیوونم کرد لایق جنون نبود
همه چی دروغ بود همه چی نقاب بود
بخت خوش خیال من خواب خواب خواب بود
من باید میرفتم با قطاری که برام
آخرین گلوله ی آخرین خشاب بود
من باید میرفتم زود زود زود زود
یکی تو خاطره ها ضعف برداشته بود


نمیدونم قلبم واسه چی ول کن نیست
من تمومش کردم زندگی ول کن نیست
با همین حال خراب با دل وامونده
از همه بریده و از همه جا مونده
من باید میرفتم با قطاری که برام
آخرین گلوله ی آخرین خشاب بود
من باید میرفتم زود زود زود زود
یکی تو خاطره ها ضعف برداشته بودد

محمد جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:36 ق.ظ

درد ڪــه همــیــشــه درد نــمــے مــونــه!
یــا درمــون مــیــشــه
یــا آدم بــهش اُنــس مــے گــیــره...

مــاه همــ‌اُنــس گــرفــتــیــم بــا درد

محمد جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:35 ق.ظ

حتی آسمان هم
آنقدر که من "دوستت دارم"
بزرگ نیست…!!

فهیمه سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 05:33 ب.ظ

ساقی امشب راحت جان می دهد
هر چه خواهی از کرم آن میدهد
گردش چرخ فلک بر کام ماست
حاجتت شاه خراسان می دهد
میلاد با سعادت امام رضا (ع) مبارک باد

بر شمام مبارکا

فهیمه سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:17 ب.ظ

خُرم کسی که با تو
روزی به شب رساند
یا چون تو نازنینی
شب در کنار دارد ...

فهیمه دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:38 ق.ظ

شآید اینو ندونی
ولی همہ دنیآی من
تو چشمآیہ طُ خلآصہ میشـه❤️❤️❤️❤️❤️

گل سرخ دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:07 ق.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

صبح آمده است
ﺑﺎﺧﻮﺩ ﻋﻬﺪ ﮐﻦ ﮐﻪ از امروز
ﺗﻤﺎﻡ ﺛﺎﻧﯿﻪ‌ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ
ﺑﻪ ﺗﺒﺴﻢ ﻭ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﭘﯿﻮﻧﺪ ﺑﺰﻧﯽ
ﮔﺸﺎﺩﻩ ﺭﻭﯾﯽ می تواند
ﺳﺮﺁﻏﺎﺯ یک روز خوب عالی باشد
خنده هایتان بخیر باد

صبحتون پرانرژی

روز شمام پراز انرژی مثبت

فهیمه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:57 ب.ظ

من به بعضی چهره‌ها چون زود عادت می‌کنم

پیش‌شان سر بر نمی‌آرم، رعایت می‌کنم

هم‌چنان‌که برگ خشکیده نماند بر درخت

مایه‌ی رنج تو باشم رفع زحمت می‌کنم

این دهان باز و چشم بی‌تحرک را ببخش

آن‌قدر جذابیت داری که حیرت می‌کنم

کم اگر با دوستانم می‌نشینم جرم توست

هر کسی را دوست دارم در تو رؤیت می‌کنم

فکر کردی چیست موزون می‌کند شعر مرا؟

در قدم برداشتن‌های تو دقت می‌کنم

یک سلامم را اگر پاسخ بگویی می‌روم

لذتش را با تمام شهر قسمت می‌کنم

ترک افیونی شبیه تو اگرچه مشکل است

روی دوش دیگران یک روز ترکت می‌کنم

توی دنیا هم نشد برزخ که پیدا کردمت

می‌نشینم تا قیامت با تو صحبت می‌کنم

فهیمه دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:31 ق.ظ

من « ارگ بم » خشت به خشتم متلاشی
تو « نقش جهان »، هر وجبت ترمه و کاشی

این تاول و تب‌خال و دهان سوختگی‌ها

از آه زیاد است نه از خوردن آشی

از تُنگ پریدیم به امید رهایی

ناکام تقلایی و بیهوده تلاشی

یک بار شده بر جگرم زخم نکاری

یک بار شده روی لبم بغض نپاشی

هر بار دلم رفت و نگاهی به تو کردم

بر گونه‌ی سرخابی‌ات افتاد خراشی

از شوق هم‌آغوشی و از حسرت دیدار

بایست بمیریم چه باشی چه نباشی

فهیمه شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:19 ق.ظ

نه دوری که منتظرت باشم،
و نه نزدیک که به آغوشت کشم.
نه از آنِ منی که قلبم تسکین گیرد
و نه از تو بی‌نصیبم که فراموشت کنم!
تو در میان همه چیزی...

چه زیبا

فهیمه شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:17 ق.ظ

تَمامِ‌زیبایی‌هایِ‌دُنیا
     دریک‌نِگاهِ‌عاشقــانهِ
    ◗تُـــو◖ خُلاصهِ‌میشود ....

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

فهیمه شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:15 ق.ظ

من باچشام میبینمت
        باگوشام میشنومت
            با قلبم دوست دارم... M
‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

گل سرخ سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:42 ق.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

مهم نیست که کجا و

چجوری زندگی میکنی !

مهم اینه که تو قلبت

احساس خوشبختی کنی

و چشمت به زندگی کسی نباشه

فهیمه دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:05 ب.ظ

عِشــِــــــق یَعنی♡؛
دَستانت رابگیرم نِگاهَت کنم
وَبِگویم مَـن‌بِه‌بُودنِت‌قانِعم...
‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌

فهیمه شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:49 ق.ظ

نمیدونم ولی اگه نبودی زندگیم توی همون حالتِ مذخرف میموند پس چقد خوب که پیدات کردم و شدی کُلِ زندگیِ من

بمونید برای هم

گل سرخ سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:42 ق.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

الهی
زندگیتون پر از عطرخوش مهربانی
پر از عشق و شادکامی
پر از صداقت و راستگویی
پر از محبت و دوستی
پر از لبخند روی لبها و
پر از سلامتی و آرامش
و دوری از درد و بلاها باشه

روزتون بخیر

تشکرات ویژه

فهیمه چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:00 ق.ظ

داشتن تو قشنگ‌ترین حسیِ که تونستم تجربه کنم، بودنت کنار من اینجوریه که تو وجودم کلی گل جوونه زده. وقتی باتوام انگار که دیگه تاریکی شب ناراحتم نمیکنه، عصبی نیستم، ناامید نیستم، از هیچی نمیترسم، غروب جمعه دلگیر نیست، کسی نمیتونه زمینم بزنه، بی حوصله نیستم، آسمون آبی‌تره، نور خورشید قشنگ‌تره، بوی نم بارون لذت بخشه، با تو همه چی قشنگ‌ترین ورژن خودشو داره.

متنا همگی زیباو دلنشین فهمیه جون

فهیمه دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:41 ق.ظ

یکی میگفت،چی باعث شد انقدر عاشقش بشی و دوسش داشته باشی؟
رو کردم بهش و گفتم،هیچکس نمیتونه مثل اون بخنده،هیچکس برقِ چشای اونو نداره،هیچ دستی به اندازه دستای اون گرم نیست،هیچ آغوشی نمیتونه به اندازه آغوش اون آروم باشه،اون مثل یه پازلی میمونه که تیکه های ناقص منو کنار هم میزاره و کامل میکنه.

فهیمه دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:41 ق.ظ

دوست دارم چون چشمات قشنگه.
دوست دارم چون وقتی میخندی گونت چال میشه.
دوست دارم چون عاشق رنگ چشماتم.
دوست دارم چون بوسیدنات میچسبه به تنم.
دوست دارم چون عاشق بویِ عطر تنتم.
دوست دارم چون دوست داشتنت قشنگه.
دوست دارم چون هیچکس مثل تو نیست.
دوست دارم و مطمئن باش مثل دوست داشتن من جایی پیدا نمیکنی.

فهیمه شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:18 ب.ظ

کنارت هر کجا باشم، کمی عالی‌تر از خوبم
❤️❤️❤️❤️❤️

کوتاه وپرمفهوم

گل سرخ پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:28 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

حلول ماه مبارک رمضان ،
بهار قرآن ،
ماه عبادتهای عاشقانه
و نیایشهای عارفانه
و بندگی خالصانه
را به شما تبریک عرض میکنم .
خدا سعادت درک این ماه رو به ما بده
تا ان شالله بتونیم از برکات این ماه ذخیره خیری برای آخرت خود کسب کنیم
شما هم منو از دعای خیر فراموش نکنید[گل]

محتاج دعا دوست گرامی برشمام مبارک این ماه پربرکت انشالله دست پر ازش خارج بشیم همگی

فهیمه سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:20 ب.ظ

فهیمه سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:20 ب.ظ

سلاااااااااام
سال نو مبااااارک

سلام برشمام مبارک

گل سرخ دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام [گل]

به استـقبال نـوروز و بـهار‎ ...
باز کن پنجره ها را، که نسیم
روز میلاد اقاقی ها را
جشن می گیرد،
و بهار،
روی هر شاخه، کنار هر برگ،
شمع روشن کرده است.
همه ی چلچله ها برگشتند،
و طراوت را فریاد زدند.
کوچه یکپارچه آواز شده است

پیشاپیش سال نو بر شما دوست عزیز مبارک باد
التماس دعا

برشما دوست عزیز هم مبارک امیدوارم سال پربرکتی پیش رو داشته باشید چه معنوی چه مادی

فهیمه شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:22 ق.ظ

‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ڪسی را دوست بدارید ڪه قلب‌تان
می‌خواهد نه چشم‌تان
نگران حرف دیگران نباشید
این عشق شماست، نه آن‌ها‌‌

خا

گل سرخ شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:32 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

خواهی که ببینی رخ پیغمبر را
بنگر رخ زیبای علی اکبر را
در منطق و خلق و خوی او می بینی
با دیده ی جان محمدی دیگر را

*میلاد شبیه ترین آینه ی پیغمبری*
و روز جوان بر شما جوانان خوب ایران زمین
تبریک و تهنیت باد[گل][گل][گل]

برشمام مبارک باد این روز خجسته

فهیمه یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:33 ب.ظ

شکسپیر به قشنگ ترین نحو میگه :

دنیا هم که مال تو باشد تا زمانی که درون قلب یک‌ زن جایی نداشته باشی، تا درون آوازهای عاشقانه زنی زندگی نکنی ..
و سهمی از دلشوره هایش نداشته‌ باشی ..
فقیرترین مرد دنیایی...

‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌   ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌

خوشا به حال مردت

گل سرخ شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:28 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

خدا امشب ولیّش را ولی داد

جمالی منجلی نوری جلی داد

حسین بن علی چشم تو روشن

که امشب بر تو ذات حق علی داد

شب وجد امـام عالـمین است

که میلاد علی بن الحسین است

ولادت با سعادت امام سجاد(ع) یر شما مبارک باد. [گل][گل][گل]

ممنونم برشمام مبارک

فهیمه شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:20 ق.ظ

تورو جوری دوستت دارم که اگه یه روز بخوام از ادما فاصله بگیرم یا ازشون دوری کنم با خودم میبرمت. جوری دوستت دارم که هیچوقت از بغل کردنات، نوازشات، حرفات و هرچیزی که مربوط به توئه خسته نمیشم. جوری دوستت دارم که وقتی ناراحتی داغونم و وقتی خوشحالی خوشحالم و همه‌ی اینارو یادت بمونه چون تا اخرین لحظه‌یِ عمرم تورو دوستت دارم همه‌یِ من.

خوشا بحال محمد خان

فهیمه شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:27 ب.ظ

مهـم نیست
هـوای بیـرون
خونه چقدر سرده
مهم اینه که
خـونه دلت گرم باشه❤️✨❤️


‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎

فهیمه شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:23 ب.ظ

چشم بگشا تا با نگاهت
خورشیدم
از پس ِ قرن ها سکوت طلوع کند
من با نگاهت ،
عاشق ترین شاعر روزگارم...

❤️❤️❤️❤️❤️
‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎

گل سرخ جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:00 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

یا رحمت للعالمین جبریل می خواند تو را
ای منجی کل بشر بیرون بیا از این سرا

تو شهریار عالمی تا چند در غار حرا
ای یوسف مصر وجود از چاه تنهایی درآ

عید سعید مبعث بر شما مبارک بادا
[گل][گل][گل][گل][گل]

برشمام مبارک دوست من

فهیمه سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 02:55 ق.ظ

ولی تو بودنت خیلی قشنگه
هرچقدرم که دور نشسته باشی ،
هرچقدرم که فک کنی هیشکی حواسش بهت نیست
هرچقدم که نخوای پیشت باشم
من حتی دور بودن‌ تو با نزدیک بودن هزار تا آدم دیگه عوض نمیکنم

فهیمه سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 01:40 ق.ظ

ولی تو بودنت خیلی قشنگه
هرچقدرم که دور نشسته باشی ،
هرچقدرم که فک کنی هیشکی حواسش بهت نیست
هرچقدم که نخوای پیشت باشم
من حتی دور بودن‌ تو با نزدیک بودن هزار تا آدم دیگه عوض نمیکنم

گل سرخ دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 08:21 ق.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

سلام

فهیمه یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:20 ب.ظ

من از میان میلیاردها انسان
فقط تو را خواسته ام...
تویی
که هزار سال هم بگذرد
نه انکار میشوی
نه فراموش ❤️
❤️❤️❤️❤️❤️
‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎

فهیمه یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:16 ب.ظ

حال خوب من
گره خورده به وجود تو
هر زمان که باشی
میشوم خوشحال ترین آدم روی زمین❤️

‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

فهیمه یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:15 ب.ظ

آدم‌هاى دیگر را نمی‌دانم،
در من اما ...
اولین حسى که
هر روز صبح بیدار می‌شود؛
دوست داشتنِ توست ...!☀️♥️•

‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

حتما دیگرانم همینن

فهیمه شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:26 ب.ظ

ســرت را
بر بــازوانم بگذار
تنـت را هم در ڪنار دلـمـ
میان آغوش خیالمـ
نفـس بکش ..
تمام ترس و خستگیم از شب
تمام می شود
اگر
حتی
در آغوشِ خیالمـ خفته باشی
   ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‎

فهیمه شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:22 ب.ظ

ساده بگم دوست دارم
تو دلم ،تو سرم ،تو تنم
توی رگم
عااااااشقتم
تو تمام وجود منی
چرا نگم عاشقتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد