دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

تولدم مبارک






دقیقه ها

ساعت ها و روز ها

عمر

و عمر

و عمر…

می دانی؛

“عمر” خوب یا بدش بخواهی و نخواهی

زشت یا زیبا

ماهیت” رفتن ” دارد!

خوشحالم امروز که یک سال به طول عمرم اضافه شده شما را دارم

کسانی که عمق زندگی ام را زیاد می کنند

دوستانی که

اگر بروند هم مرور می شوند… به اندازه ی یک عمر حتی!

بهترین هدیه من امسال همین حس خوب معنا داشتن در کنار شماست…

چشمم را میبندم

ذهنم را باز میکنم

و شمع ها را به نیت آرزوهای قشنگ تک تکتان فوت میکنم



نظرات 37 + ارسال نظر
گل سرخ دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 11:59 ق.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

ولادت اشبه الناس به رسول مهربانی،
علی اکبر امام حسین(ع)
و روز جوان
بر شما جوانان دوست داشتنی ایران زمین مبارک باد[گل][گل][گل]

در پناه نور اهل بیت(ع) شاد و سربلند باشید، ان شاء الله[لبخند][گل]

مسعود یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 10:34 ق.ظ http://2taehsas. Blogfa. Com

سلام خوبی عزیزم. تولدت مبارک البته با خیلی تاخیر. آخه نمیام اینجا دیگه. انشاالله همیشه سالم باشی. راستی یه آدرس اینستا بده اونجا با هم در ارتباط باشیم. یا تلگرام یا هرچی دیگه. ممنون

مامیترا یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 10:52 ق.ظ http://mamitra.blogfa.com/

محمد یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 01:24 ق.ظ

روز زن رو تبریک عرض میکنم


ممنونم

گل سرخ پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1400 ساعت 08:57 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام

برای زیستن دو قلب لازم است
قلب پاکی که
دوست بدارد
و
قلب پاکی که
دوستش بدارند

محمد یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1400 ساعت 11:04 ق.ظ

مثله مرد پای نبودنت ایستاده ایی
و همچنان نیستی...
تو مرد ترین زنی هستی ک دیده ام

محمد یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1400 ساعت 11:01 ق.ظ






محمد جمعه 24 دی‌ماه سال 1400 ساعت 03:27 ق.ظ

انقد
بهت
میگم
دوستت
دارم
تا
هر
وقت
این
جمله
رو
شنیدی
یاد
من
بیوفتی
.
.
.

محمد چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1400 ساعت 01:08 ب.ظ

مامیترا یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1400 ساعت 02:37 ب.ظ http://mamitra.blogfa.com/



مامیترا یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1400 ساعت 02:36 ب.ظ http://mamitra.blogfa.com/



بساطِ زرنگی هایتان را اطراف آدم هایِ ساده و مهربان پهن نکنید ،
انصاف نیست !

گل سرخ یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1400 ساعت 07:33 ق.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

ما بـــدهکاریم به یکدیگر

تمام دوستت دارم های ناگفته ای را که

پشت دیوار “غرور” مان ماندند

و ما آن ها را بلعیدیم

تا نشـــــان دهیم

منطقــــی هستیم [گل]

محمد شنبه 18 دی‌ماه سال 1400 ساعت 07:12 ب.ظ

مامیترا پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1400 ساعت 07:53 ق.ظ http://mamitra.blogfa.com/

گل سرخ سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1400 ساعت 09:58 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

گاهی شکستن هم بد نیست

شکستن خلوت یک دوست،

تا باور کند به یادش هستی...[گل][گل][گل]

سارا وحشی شنبه 27 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.saravahshi.blohfa.com

سلام شادی
منو یادته
سارا وحشی ام

سلام سارا جون خوش اومدی

مامیترا پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 08:25 ق.ظ http://mamitra.blogfa.com/

سلام صبح بخیر
باز هم تولده؟

تولدت مبارک

سلام ممنونم دوست عزیز

محمد چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 04:28 ق.ظ

تا دندون داری بخند
تا چشم داری ببین
تا گوش داری گوش کن
تا سالمی زندگی کن
یادت باشه دنیا منتظر هیچ کس نمی مونه
به لبخند زدن ادامه بده
چون زندگی زیباست...

محمد سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 01:41 ق.ظ

وای که چقدر ماهی تو

موهای خرماییتو میبافی و

دلم میریزه وای که چه گیرایی تو

من که دلم روشنه دل تو هم با منه

رو برگرنگردون ازم که نور چشم منه

قلبم واسه تو میزنه

به چشم مستم یه پارچه ماهی

جز عشق تو نداره قلب من گناهی

خودت میدونی دبگه نمونده راهی

اخه چی میشه دلت واسه من تنگ بشه گاهی

اخم و دیوونه گیات وای که به چشمم میاد

حس و علاقت به من کاش بشه کم کم زیاد

میدونی چشمای تو از پس غم بر میاد

خب میدونم نمیشه مثل تو گیرم بیاد

اخ الهی بمیرم برات

به چشم مستم یه پارچه ماهی

جز عشق تو نداره قلب من گناهی

خودت میدونی دبگه نمونده راهی

اخه چی میشه دلت واسه من تنگ بشه گاهی

الی دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:43 ق.ظ

همیشگی باش، یک مشترک در دسترس، یکی که توی هرمناسبت کنارم باشد، که زود به زود دلش برایم تنگ شود، زیاد اهل عاشقی نباش، از رمانتیک بازی سر در نیاور، فقط یک نفر اولی بمان، گاهی دنیا را بهم بریز برای آرامشم، همانی شو که فهمیدن دوست داشتن هایش خیلی بلد بودن نخواهد، یکی آمده که بماند، یکی آمده که نرود❤️

الی دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:40 ق.ظ

همیشگی باش، یک مشترک در دسترس، یکی که توی هرمناسبت کنارم باشد، که زود به زود دلش برایم تنگ شود، زیاد اهل عاشقی نباش، از رمانتیک بازی سر در نیاور، فقط یک نفر اولی بمان، گاهی دنیا را بهم بریز برای آرامشم، همانی شو که فهمیدن دوست داشتن هایش خیلی بلد بودن نخواهد، یکی آمده که بماند، یکی آمده که برود❤️

محمد شنبه 20 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 09:05 ب.ظ

یک قفل زدم بر دل و پیمانه شکستم
ساقی نظر انداخت به میخانه نشستم

بر چشم زدم طعنه که این بار نبازی
زان مستی ِ چشمش دل ِ دیوانه شکستم

گفتم نزنم زخمه بر این ساز مخالف
با نغمه ی ِ تارش به طربخانه نشستم

محمد شنبه 20 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 04:44 ق.ظ

منم یه یاری دارم گل از بهاری دارم
با یار نازنینی قول و قراری دارم
منم کسی نشسته به پای عشق پاکم
منم برای چشمی یه عمره که هلاکم آخ هلاکم آخ هلاکم هلاکم

منم یه آسمونی دارم پر از ستاره
خورشید نازنینو هلال ماهی داره
منم دلم گرفته منم حالم خرابه
امشب بازم دوباره مهتاب داره می تابه آی میتابه آی میتابه

خیال نکن غریبم نخوای بدی فریبم
دلم نخواسته هیچوقت که تو بشی حبیبم آی حبیبم آی حبیبم

منم یه یاری دارم گل از بهاری دارم
با یار نازنینی قول و قراری دارم
منم کسی نشسته به پای عشق پاکم
منم برای چشمی یه عمره که هلاکم آخ هلاکم آخ هلاکم هلاکم

خیال نکن که این دل از عاشقی به دوره
خیال نکن که این دل محله عبوره
هر وقت نگام می افته به چشم عاشق اون
دل میشه بیقرار و دیوونه تر ز مجنون

محمد چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 08:02 ب.ظ

ﺁﺩﻡ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺩﺍﺭ …

ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ …
ﺍﻭﻥ ﺁﺩﻡ ﺳﺎﺑﻖ ﻧﻤﯿﺸﻪ …

ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ …

مهرناز چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 06:32 ب.ظ http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

دست سینا رو شد و نقشه های شومش برای دخترا برملا شد
و بی گناهی همه اثبات شد

گل سرخ چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 10:44 ق.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

خوشبخت‌ترین

مخلوق خواهی بود

اگر امروزت را

آنچنان زندگی کنی

که گویی نه فردایی

وجود دارد برای دلهره

و نه گذشته‌ای برای حسرت. [گل]

خوشبخت باشی دوست عزیز[چشمک]

محمد سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 05:26 ق.ظ

عشق یعنى همین!
یعنى همه چیز را باید ارزانى کرد،
همه چیز را باید فدا کرد،
بى طمعِ پاداشى...

محمد سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 05:25 ق.ظ

باز لب های عطش کرده ی من
لبِ سـوزان تــــو را می جوید

می تپد قلبم و با هـــــر تپشی
قصه ی عشق تــو را می گوید

فروغ_فرخزاد

محمد سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 05:19 ق.ظ

گر‌تو‌گرفتارم‌کنی

‌من‌با‌گرفتاری‌خوشم.

مامیترا یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 10:21 ق.ظ http://mamitra.blogfa.com/

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻓﺮﺩﺍ ﻧﻴﺴﺖ

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺍﺳﺖ

ﺯﻧﺪﮔﯽﻗﺼﻪ ﻋﺸﻖ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﻣﻴﺪ

ﺻﺤﻨﻪ ﯼ ﻏﻤﻬﺎ ﻧﻴﺴﺖ

به ﭼﻪ ﻣﯽ ﺍﻧﺪﻳﺸﯽ؟

ﻧﮕﺮﺍﻧﯽ ﺑﯿﺠﺎﺳﺖ

ﻋﺸﻖ ﺍﻳﻨﺠﺎ ﻭ ﺗﻮ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻭ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ ﺍﻳﻨﺠﺎﺳﺖ

ﭘﺎﯼ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﮔﺬﺍﺭ

ﺭﺍﻫﻬﺎ ﻣﻨﺘﻈﺮﻧﺪ

ﺗﺎ ﺗﻮ ﻫﺮ ﺟﺎ که ﺑﺨﻮﺍﻫﯽ ﺑﺮﺳﯽ

ﭘﺲ ﺭﻫﺎ ﺑﺎﺵ ﻭ ﺭﻫﺎ

ﺗﺎ ﻧﻤﺎﻧﺪ ﻗﻔﺴﯽ.....

[گل]

مامیترا یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 10:20 ق.ظ http://mamitra.blogfa.com/

گل سرخ دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 08:41 ق.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

صبح زیبای آغازین روز دوشنبه تون بخیر و خوشی[قلب]

دیروز قصد داشتم
دست اتفاق را بگیرم تا نیفتد!
اما امروز فهمیدم
که اتفاق خواهد افتاد،
این ما هستیم
که نباید با او بیفتیم …!
روزگارتان پر از اتفاق های قشنگ[گل]

تولدتون رو هم بهتون تبریک میگم
ایام بکام
اینم هدیه تولدتون

خیلی ممنونم محبت دارین

محمد سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 01:39 ق.ظ

امـــروز تولـــد توستـــ و بهترین زمانـے که خدا !

میخواستــ مرا با هدیه اــے

شاد کند آرــــے درستــــــــــ استــــ

این هدیه قبل از وجود خودم از آسمان آمده ولـــے مهم این استـــــــــ

که از آن دل من بوده……..

تولــدت مبــــــــــارکــــ

محمد سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 01:38 ق.ظ

آرزو می کنم روز تولدت

مثل طعم کیک خامه ای شیرین باشه

و سال جدید زندگیت

سرشار از شادی و اتفاقات خوب برات باشه

روز میلادت مبارک ...

تشکر فراوان

محمد سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 01:37 ق.ظ

رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم

واسه من اینم یه جور بهونه ست که بگم چقدر برات میمیرم

همه دنیام تولدت مبارک

محمد سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 01:36 ق.ظ

تولدت مبارک

الی سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 01:12 ق.ظ

قصه این است جهان باتو برایم زیباست...
تو حال خوبه منی...
تولدت مبارک حس بی تکرار من ❤️❤️❤️

فدای تو چقده خوبه که تورو دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد