دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

خدای همیشگی من






خدایا…

یادم بده آن قدر مشغول عیب‌های خودم باشم که عیب های دیگران رانبینم…

یادم بده اگر کسی را بد دیدم قضاوتش نکنم، درکش کنم…

یادم بده بدی دیدم “ببخشم” ولی بدی نکنم! چرا که نمی دانم بخشیده می شوم یا نه…

یادم بده اگر دلم شکست نفرین نکنم، دعا کنم، نتوانستم سکوت کنم…

یادم بده اگر سخت بگیرم “سخت می بینم”…

یادم بده به قضاوت کسی ننشینم چرا که در تاریکی همه ی شبیه هم هستیم…

یادم بده چشمانم را روی بدی‌ها و تلخی‌ها ببندم چرا که چشمان خوشگل، بی‌شک جذاب می‌بینند…

خدای همیشگی من!!

نمی‌دانم امروز هستم یا فردا…

تو از ازل مرا یافته ای و من هنوز در جستجوی توام…

یاریم کن لبخند خود را نثار تمام کسانی کنم که دلم را شکستند،

قضاوتم کردند،

نادیده‌ام گرفتند…

یادم بده از آدمها خرده نگیرم… اگر بد شدند بدی دیدند! من مفید هستم و مفید می مانم…

چرا که مفید بودن هنر نیست، مفید ماندن هنر هست..

آمین یا رب العالمین


نظرات 70 + ارسال نظر
مامیترا پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 10:30 ق.ظ http://mamitra.blogfa.com/

در ایـن صبح زیبـا
هم خدا هست

گل سرخ جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 10:12 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

آرزویم همه این است...

نتراود اشک از چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز

و به اندازه هر روز تو عاشق باشی

عاشق آنکه تورا می‌خواهد و به لبخند تو از خویش رها می‌گردد

و تورا دوست بدارد به همان اندازه که دلت می‌خواهد[قلب]

مامیترا چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 10:19 ب.ظ http://mamitra.blogfa.com/



من

از میان واژه‌های زلال

« دوستی » را برگزیده‌ام ،

آن‌جا که

برف‌های تنهایی

آب می‌شوند

در صدای تابستانی یک دوست . .

گل سرخ سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 10:28 ق.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

بعضی ترانه‌ ها را
می توان بارها و بارها گوش داد
بعضی انسان‌ ها را
می‌ توان بارها و بارها دوست داشت[قلب]

مامیترا شنبه 12 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 10:16 ق.ظ http://mamitra.blogfa.com/

سلام

[گل]

صبح زیبای شنبه‌تون به خیر
به دوازدهم تیر خوش آمدید

با احترام

دعوتید برای خواندن

حرف هایی به لهجه عشق 16



مامیترا

مهرانه پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 06:52 ق.ظ http://dosekemohabat. bloogfa. Com

انسان بندۀ مهر است؛ وقتی مهر خدا را باور کردی، عبدِ او خواهی شد
انرژیِ مؤمن از ارتباط قلبی‌ای است که با خدا دارد
ایمان به خدا در واقع یعنی ایمان به مهربانی خدا؛ کفر هم یعنی انکار رحمانیت خدا
ایمان به خالقیت خدا که هنر نیست، مشرکان هم به خالقیت خدا مؤمن بودند!
اگر صبح تا شب بگویی «خدا خالق است» اما به مهربانی خدا توجه پیدا نکنی، هیچ اتفاق بزرگی در قلبت نمی‌افتد

خدایا آنکس که تو را ندارد چه دارد
و آنکس که تو را دارد چه ندارد
این عزّت مرا بس که بنده توام
و این افتخار مرا بس که تو خدای منی

محمد دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 07:27 ب.ظ

وقتی سهم من
از تمام روزهایی که دوستت دارم
نگاه کردن به عکسی ست
که نمی خندد
نمی بوسد
و در آغوشش
شانه هایم آرام نمی گیرد …
کجای زندگی
زیباست …!

محمد دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 07:26 ب.ظ

آن قدر دیوانه ام من درنبودنت ،
که هیچ آسایشگاهی
پذیرشم نمی کند.
آن قدر بی آزار ،
که باید همه ی قرصهایم را
دور بریزم.

محمد دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 07:24 ب.ظ

عشق
به اعتبار مقدار دوامش عشق است
نه به شدتِ ظهورش!
می‌توان به سادگی عاشق شد
اما عاشق ماندن ساده نیست...

محمد دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 07:23 ب.ظ

وقتی کسی خوبه ، خوبه
یعنی تو ناخوداگاهش خوبه ...
حتی اگه تصمیم بگیره دیگه خوب نباشه
نمیتونه !
بازم از یه‌جایی خوب میشه ...
این ادما خوب ب دنیا اومدن
چاره ای جز خوبی ندارن ...
میدونی از چی حرف میزنم؟
ذات خوبت

محمد دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 07:20 ب.ظ

وقتی که زندگی من
هیچ چیز نبود
هیچ چیز به جز تیک تاک ساعت دیواری
دریافتم
باید، باید، باید
دیوانه وار دوست بدارم
کسی را که مثل هیچ کس نیست

محمد دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 07:16 ب.ظ

بند ِ دل ِ من

به لبخندهای تو بند است

برای دوست داشتنت اما

لبخندهایت را نه

دلت را لازم دارم

از شعبده باز هم کاری ساخته نیست

گیرم طناب بکشد از دل من تا دل تو

گیرم با دستهایی به پهلو باز

که معلوم نیست برای حفظ تعادل است

یا برای بغل کردن تو

تمام طناب را راه بروم و نیفتم

یا گیرم این لبخند لعنتی ات

سوژه ی معروف ترین نقاش قرن بعد شود

با این ها

چیزی از قد تنهایی های من

آب نمی رود عزیزم

و هنوز شب ها

روی شعرها غلت می زنمℳ

. خسرو فیضی یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 12:23 ب.ظ

. سلام و درودها . .
. دوست ارجمند شا باید یاد بگیرید !!!! که در وب
. فعالیت داشته باشید !!!
. نه فقط یکماه در میان . .
. خدایا . . یادش بده . .
. بلاگ اسکای خوان هشتم خسرو فیضی !!!
................

سلام جناب فیضی
شمام باس فهمیده باشی دیگه از سنمون گذشته یادگیری

گل سرخ شنبه 5 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 07:01 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

هر گاه عیبی در من دیدی، به خودم خبر بده نه کسی دیگر.

چون تغییر آن دست من است.

کار اولت باعث پیشرفت و بهبودم

می شود اما گزینه دوم غیبت است

و مرا در تاریکی نگه می دارد.

جمله ای که در یک هتل نوشته بود، شگفت زده ام کرد:

اگر سبب رضایتت شدیم از ما سخن بگو،

وگرنه با خود ما بگو.

اینگونه غیبت از میانمان میرود.

بهشت وعده دور از دسترسی نیست

اگر بی بهانه خوب باشیم.[گل]

گل سرخ جمعه 4 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 08:21 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام شادی خانم

متن بسیار جالب و قابل تاملی ارسال کردی
بسیار عالی
خدا کنه بتونیم خوب باشیم

سلامو درود بر شما دوست گرامی
خوشحالم مورد پسند واقع شده
ان شاالله که بتونیم

محمد پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 06:08 ب.ظ

تویِ شیرینی، تو اول! قند، دوم می‌شود
مزه‌ی سوهان اعلا پیش تو گم می‌شود

بین قُطاب و گز و نُقلِ محلی ساده است
حدس این‌که طعم لب‌های تو چندم می‌شود!

روزها رد می‌شود، چشمت شرابی کهنه‌تر
پلک‌هایت کم‌کَمک تبدیلِ به خُم می‌شود

هر کجا ساکن شوی در نقشه، مانند شمال
جمعیت آن‌جا گرفتار تراکم می‌شود

چشم‌بسته، هر کسی بویت کند توی سرش
باغ‌های پُر گُلِ قُمصر تجسم می‌شود

ماه را جای تو می‌گیرم نمی‌دانم چرا
این‌قدر این روزها سوءتفاهم می‌شود!

دود کن اسپند را، چشم حسود از دیدنت
شورِ شور، اصلاً دو تا دریاچه‌ی قم می‌شود

وقتِ شرعی، لطف کن از پیش مسجد رد نشو
موجبات سستیِ ایمان مردم می‌شود

وسوسه یعنی تو! شالی‌زار هم یعنی بهشت
بی‌خودی آدم دچار سیب و گندم می شود

محمد پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 05:40 ب.ظ

محمد سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 12:38 ق.ظ

قلم بنویس دردم را
که دردل دردهادارم
قلم بنویس ازحالم
که امشب غصه هادارم
قلم بنویس ازعمرم
که عمرےخون دل خوردم
قلم اےکاش چون زادم
همان دم نیزمیمردم

مهرانه دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 10:35 ب.ظ http://dosekemohabat. bloogfa. Com

امام رضا (ع) می‌فرماید:
إجتَهِدوا أن یَکونَ زَمانُکُم أربَعَ ساعاتٍ: ساعَهً مِنهُ لِمُناجاهِ اللّه ِ و ساعَهً لِأمر المَعاشِ و ساعهً لِمُعاشَرَهِ الإخوانِ و الثِّقاتِ و الَّذینَ یُعَرِّفُونَ عُیُوبَکُم و یَخلِصونَ لَکُم فِی الباطِنِ و ساعَهً تَخلُونَ فِیها لِلَذّاتِکُم و بِهذِهِ السّاعَهِ تَقدِروُن عَلَى الثَّلاثِ ساعاتٍ

بکوشید که زمانتان را به چهار بخش تقسیم کنید:
۱- زمانى براى مناجات با خدا
۲-زمانى براى تأمین معاش [کسب روزی]۳- زمانى براى معاشرت با برادران و معتمدانى که عیب هایتان را به شما مى شناسانند و در دل شما را دوست دارند
۴- و ساعتى براى کسب لذّت هاى حلال
با بخش چهارم توانایى انجام دادن سه بخش دیگر را به دست مى آورید.
(فقه الرّضا علیه السلام، ص ۳۳۷ )

میلاد امام مهربانی بر دوستان عزیز مبارک

محمد دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 05:15 ب.ظ

در کوی رضا سرود جان می شنوم

آواز پر فرشتگان می شنوم

بنشسته به هر کرانه پاکان به دعا

لبیک خدا از آن میان می شنوم

میلاد با سعادت امام رضا (ع) مبارک باد

محمد دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 05:15 ب.ظ

ای شه طوس که سرچشمه الطاف خدایی

جان ما باد فدایت که ولی ‎نعمت مایی

میوه باغ رسالت، شه اقلیم ولایت

بحر مواج علوم و کرم و لطف و رضایی

محمد دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 05:14 ب.ظ

نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند

مردم صدای آمدنت را شنیده اند

زیباتر از همیشه شده آستان تو

آقا! چقدر ریسه برایت کشیده اند

ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا مبارکباد

محمد دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 05:14 ب.ظ

روز ولادت تو غزل آفریده شد

مفعول و فاعلات و فعل آفریده شد

پلکی زدی و معجزه ای را رقم زدی

از برق چشمات زحل آفریده شد

از شهد غنچه لب پر خنده شما

در چشمه بهشت عسل آفریده شد

سینه به سینه؛ شکرخدا عاشق توایم

این عشق پاک روز ازل آفریده شد

ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تبریک و تهنیت باد

گل سرخ یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 10:42 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

اگه اعصاب نداری نرو پایین:

1. ﺑﺎﯾﺪ ﯾﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﻬﻤﯽ ﺭﻭ ﺑﻬﺖ ﺑﮕﻢ, ﺷﻤﺎﺭﻩ 5 ﺭﻭ ﺑﺨﻮﻥ
2. ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻭﻧﺴﺘﻦ ﺟﻮﺍﺏ ﺷﻤﺎﺭﻩ 11 ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ
3. ﻻﺯﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﺑﺸﯽ, ﺷﻤﺎﺭﻩ 15 ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ
4. ﺁﺭﻭﻡ ﺑﺎﺵ, ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻧﺸﻮ, ﺷﻤﺎﺭﻩ 13 ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ
5. ﺍﻭﻝ ﺷﻤﺎﺭﻩ 2 ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ
6. ﺍﯾﻨﻘﺪ ﻋﺼﺒﯽ ﻧﺒﺎﺵ,ﺷﻤﺎﺭﻩ 12 ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ
7. ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﮕﻢ ﮐﻪ تولد امام رضا مبارک همیشه لبتون خندون!!
8. ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﮕﻪ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ .... ﺑﺎﯾﺪ 14 ﺭﻭ ﺑﺒﯿﻨﯽ
9. ﯾﻪ ﮐﻢ ﺗﺤﻤﻞ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ, شماره 4 ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ
10. ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﺭ ﺁﺧﺮ , ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ 7 ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ
11. ﺍﻣﯿﺪﻭﺭﺍﻡ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﺎﺷﯽ, 6 ﺭﻭ ﺑﺒﯿﻦ
12. ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ, ﻭﻟﯽ ﺑﺎﯾﺪ 8 ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯽ
13. ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻧﺸﻮ ﺩﯾﮕﻪ, 10 ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ
14. ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺑﻬﺖ ﺑﮕﻢ, ﻭﻟﯽ ﺑﺎﯾﺪ 3 ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯽ
15. ﺣﺘﻤﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﺷﺪﯼ, ﻭﻟﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻧﺒﺎﺵ, ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ 9 ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻥ
[چشمک][زبان][قلب]

محمد یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:29 ق.ظ

چشم مست یار
من میخانه می ریزد بهم
محفل مستانه را رندانه می ریزد بهم

دل پریشان
میکند امواج گیسوی نگار
تا که موی آن پری بر شانه می ریزد بهم

گل سرخ شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 07:56 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

امیرالمومنین علی(ع) فرمودند:

(ارزش) جوانى را
جز پیران نمى شناسند؛
(ارزش) آرامش را
جز گرفتاران نمى شناسند؛
(ارزش) سلامت را
جز بیماران نمى شناسند،
(ارزش) زندگى را
جز مُردگان نمى دانند.

قدر بدانیم تا از دستشان نداده ایم[قلب]

گل سرخ شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 03:54 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام

اندر دل من درون و بیرون همه او است

اندر تن من جان و رگ و خون همه اوست

محمد شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 05:41 ق.ظ

جادوی دلفریب بالا بلندم!
زیبای بی نظیر؛ مشکل پسندم
شاهکار دلنشینِ شیرین زیبانم!
نازت نشسته بر دل؛ دردانه جانم…
مجنونم از نگاه؛ ماه تمامت
با خنده های تو، افتادم به دامت!
تو بمان مستِ مست روی توام… ای جان!
تو بمان که در آرزوی توام؛ ای جان
مهربان منی تو نیمه ی جان منی…
من خراب توام؛ بیدارم و خوابِ توام!
این که باید چه کنم؛ با دل دیوانه بماند…؟
من تمام و کمال؛ حیران تو در همه حال!
چشم شاپریت گنجینه ی دلبریت…
یک قدم مانده، مرا تا دلِ دریا بکشاند
با تو آرام و بی تو پریشانم…
دل که هوایی شدنش؛ دست خودش نیست
ناب و گیرایی! گرچه نمیدانی…
مثل شرابی؛ که خودش مستِ خودش نیست
مهربان منی تو نیمه ی جان منی…
من خراب توام؛ بیدارم و خوابِ توام!
این که باید چه کنم؛ با دل دیوانه بماند…؟
من تمام و کمال؛ حیران تو در همه حال!
چشم شاپریت گنجینه ی دلبریت…
یک قدم مانده، مرا تا دلِ دریا بکشاند

گل سرخ جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 10:58 ق.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

ما با نفس سلامت ای دوست خوشیم
از گرمی هر کلامت ای دوست خوشیم
هرچند که افتخار دیدارت نیست
با دیدن یک پیامت ای دوست خوشیم[گل]

محمد پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 11:47 ب.ظ

منم یه یاری دارم گل از بهاری دارم
با یار نازنینی قول و قراری دارم
منم کسی نشسته به پای عشق پاکم
منم برای چشمی یه عمره که هلاکم آخ هلاکم آخ هلاکم هلاکم

منم یه آسمونی دارم پر از ستاره
خورشید نازنینو هلال ماهی داره
منم دلم گرفته منم حالم خرابه
امشب بازم دوباره مهتاب داره می تابه آی میتابه آی میتابه

خیال نکن غریبم نخوای بدی فریبم
دلم نخواسته هیچوقت که تو بشی حبیبم آی حبیبم آی حبیبم

منم یه یاری دارم گل از بهاری دارم
با یار نازنینی قول و قراری دارم
منم کسی نشسته به پای عشق پاکم
منم برای چشمی یه عمره که هلاکم آخ هلاکم آخ هلاکم هلاکم

خیال نکن که این دل از عاشقی به دوره
خیال نکن که این دل محله عبوره
هر وقت نگام می افته به چشم عاشق اون
دل میشه بیقرار و دیوونه تر ز مجنون

گل سرخ سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 01:52 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

تنها گنجی که جستجو کردن آن به زحمتش می ارزد !

دوست واقعیست

و تو بهترین گنجی

دوست خوب من[گل][لبخند]

محمد سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:02 ق.ظ

زندگی سخت نیست ٬
غم سختش میکند...

دلها تنگ نیست
انتظار تنگش میکند...

محمد دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 11:37 ب.ظ

.ای دوست :

‏من همانم که تمامم شده وقفِ دلِ تو.

گل سرخ دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 05:10 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

باغ بهشت کاین همه وصفش کنند نیست

جز جلوه ای ز صحن مصفای کوی دوست

گل های باغ با همه شادابی و نشاط

خار آیدم بدیده نبینم چو روی دوست[گل]

محمد دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 01:45 ب.ظ

دلربایی دلبر، ای دلربای محشر
دنیام شدی آخر دورت بگردم...

گل سرخ یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 11:30 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

استارت میزنم

ایمان ، ماشینم را روشن می کند

هدف ، مقصدم را نشان می دهد

می فشرد گاز را ، انگیزه

پشت هر پیچ ، پشتکار به من می خندد[لبخند]

مریم یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 01:15 ق.ظ http://Sooskesiah.blogsky.com

چقد برام لازم بود خوندن این نوشته

شادی عزیزم، کیف میکنم هروقت میام اینجا و میبینم که هنوزم اینجا برقراره :)

سلام به روی ماهت مریم جون خوبی عزیز دل
سرافرازم کردی گلم

محمد شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 02:57 ب.ظ

جانا
به جان رسید
ز عشق تو ڪار ما

دردا
ڪه نیستت
خبر از روزگار ما

محمد شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 02:17 ب.ظ

ولادت با سعادت حضرت معصومه و روز دختر رو تبریک میگم.
همه مامانها دختر باباها هستن. پس روزت مبارک.

مهرانه شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 09:37 ق.ظ http://dosekemohabat. bloogfa. Com

میلاد حضرت معصومه مبارک [گل]
امام صادق می فرماید: به زودی در آنجا (قم) زنی از اولاد من دفن می شود که نام او فاطمه است، پس هر کسی او را زیارت کند، بهشت بر او واجب می شود.

به جان پاک تو ای دختر امام سلام
به هر زمان و مکان و به هر مقام سلام
تویی که شاه خراسان بود برادر تو
بر آن مقام رفیع و بر این مقام سلام

گل سرخ جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام [گل]

ذیقعده شد و بهار ایران آمد

در مشهد و قم دو گنج پنهان آمد

در روز یکم کریمه آل رسول (ص)

در یازدهم شاه خراسان آمد

دهه کرامت
میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و [گل][گل]روز دختر[گل][گل]
و میلاد امام رضا علیه السلام
بر شما مبارک باد[گل][گل][گل]

محمد جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 01:08 ق.ظ

خانه ی قلبم خراب از یکّه تازی های توست
عشق بازی کن که وقت عشق بازی های توست

چشم خون، حال پریشان، قلب غمگین، جان مست
کودکم! دستم پر از اسباب بازی های توست

تا دل مشتاق من محتاج عاشق بودن است
دلبری کردن یکی از بی نیازی های توست

قصّه ی شیرین نیفتاده است هرگز اتفاق
هر چه هست ای عشق از افسانه سازی های توست

میهمان خسته ای داری در آغوشش بگیر
امشب ای آتش، شب مهمان نوازی های توست

محمد جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:43 ق.ظ

مینــویســم
بــرای "تــو" کـــه بـخـوانـــی…!
کــه بـــدانـــی…
"دوست داشتنت" در مــــن
بـــی‌انتـــهـاست…!!!

محمد جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:43 ق.ظ

سلااااااام.
پیشاپیش بیست ودوم خرداد ماه ولادت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر رو بهتون تبریک میگم. از صمیم قلبم بهترینها رو براتون آرزو میکنم.

محمد پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 01:33 ق.ظ

محمد یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 02:28 ب.ظ

زین ماتمی که چشم

محمد یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 01:53 ق.ظ

محمد چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:37 ق.ظ

حلقه کن به دور گردنم
ریسمانی از عشق را
که همه بدانندمن
تا ابد اسیر مهربان‍‍یهای #تُ ام

محمد دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:14 ق.ظ





محمد یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 02:25 ب.ظ

من تنهایی قبل از تو
من تنهایی بعد از تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد