دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

موهبت زندگیم روزت مبارک







پدر و مادر؛ بزرگ ترین موهبت الهی هستند، تا زمانی که سایه آن ها بالای سر فرزندانشان باشند شاید فرزندان نتوانند به درستی به دریای از محبت ها و از خود گذشتی و ایثار آن ها در حق خودشان پی ببرند و شاید زمانی این موضوع را درک می کنند که آن ها را از دست می دهند و یا به دلایل مختلف برای مدت طولانی مجبور به دوری و ترک آن ها می شوند و خواهند فهمید که زندگی بدون پدر و مادر هیچ خیر و برکتی نخواهد داشت و با وجود دعاها و مراقبت ها و نگرانی ها پدر و مادر ها است که زندگی انسان مفهوم می یابد و در مسیر درست قرار می گیرد.

خدایـــا !

به بزرگیـــــت قســـم …

توعکس های دست جمعی جای هیچ پدر و مـــــادری رو خــالی نذار …

آمیـــــن


نظرات 158 + ارسال نظر
فهیمه سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام دوستان من مشکل داشتم خیلی هزینه کردم خیلی گشتم هیچ کی نتونست حلش کنه تا اینکه از گوگل با این http://teby.lxb.ir سایت آشنا شدم وارد سایت شدم ایمیل دادم جوابم داد این 09030840361 شماره واسم ایمیل کردن از واتساپ پیام دادم مشکلمو گفتم خداشاهد وقتی واسم سرکتاب باز کرد همه چیو عین واقعی بهم گفت و گفت دعا داری واسه من دعا درست کرد و پست کرد سه روز بعداز دعا انگار اب و ریخت روی آتیش مشکلاتم تک تک حل شدن خدا خیرش بده معجزه میکنه کارش خیلی عالیه بخدا توی دنیا این تکه به چند نفر دخترا دوستام شمارشو دادم اونا هم بهشون پیام دادن و مشکلشون حل کرد خودش روحانیه ولی کارش خیلی عالیه قهاره معجزه میکنه هرکی مشکل جادو و طلسم و ازدواج و رزق و روزی و بیماری داره به این شماره 09030840361 شماره پیام بده قول میدم مشکلتون هرچی باشه حلش میکنه و مثل خودم خودتون میایید شمارش بزارید

امیلی سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 09:29 ق.ظ http://www.shahrghese.blogsky.com

سلام شادی جان عالی است من که هیچکدام را ندارم نه مادری نه پدری تنها فقط خدا کمکم کرده که سرزنش کسانی که خودشون با ما نسبت دا رند تحمل کردم خواهر جوانمرگم مهندس بود مادر عزیز سیده ام رفت پیش،خواهرم پدر مهربانم مرد شریفی بوداز دست دادم خدا رحمتشون کند دلمون براشون تنگ شده :( من هم بلاگ اسکای وبلاگ داشتم الان اینجا می نویسم www.14tir86.blogfa.com

سلام امیلی عزیز
خدا پدرو مادرو خواهر عزیزتو بیامرزه الهی روحشون با ائمه اطهار همنشین خدا به تو عزیز هم صبر بده گلم

گل سرخ دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:50 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

دوست خوبم "
به زیبایی گل شکلی نیست
اما زیباتر از گل تو هستی ...
هر کجا هستی باش
آسمانت آبی. .
و دلت
از غصه ی دنیا خالی

وقتت بخیر وشادی . . .[گل]

وقت شماهم بخیر دوست گرامی

محمد یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام

لحظه ها، می گذرند، تند و بی فاصله از هم...
مثل آن لحظه که دیروز شد و
مثل آن روز که انگار
هرگز از ره نرسید...!
آری ای مریممم؛
زندگی، آمدن و رفتن نیست...
خاطره ها هستند، گاه شیرین و گهی تلخ و غریب!
بهتر آن است که در روز جدید،
فکر را نو بکنیم، عشق را، سر بکشیم
و دل تار غمین را
بنشانیم سر سفره نور،
خانه اش را بتکانیم و سپس
هر در و پنجره را، سوی چشمان خدا وا بکنیم

گل سرخ شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 07:29 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

عاشقم
اهل همین کوچه ی بن بست کناری
که تو از پنجره اش
پای به قلب من دیوانه نهادی
تو کجا؟
کوچه کجا؟
پنجره ی باز کجا؟
من کجا؟
عشق کجا؟
طاقتِ آغاز کجا؟

#فریدون_مشیری

گل سرخ جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 04:41 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

هر وقت مسیرتون به اینجا افتاد با کمال میل در خدمتتان هستیم

خدمت از ماست ،چشم

گل سرخ جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 04:39 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام[گل]

رشته ی محبت را باید به ضریح دلی بست

که خیال کوچ کردن نداشته باشد …

همیشه رفتن، رسیدن نیست

اما برای رسیدن باید رفت

حتی اگر تمامی کوچه‌های زمین بن‌بست باشد

راه آسمان باز است[گل]

محمد پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 02:31 ق.ظ

✅ماه رمضان به سه قسمت تقسیم میشه

١-دهه اول رحمت
٢-دهه دوم مغفرت
٣-دهه سوم اجابت

محمد پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 02:30 ق.ظ

سیزده بدر ، سال دگر
کرونا نباشد در وطن
از عشق و مهر و عاطفه
قلبی نباشد بی اثر
خاموش و سرد و ناامید
هرگز نباشد یک نفر
هرگز نیفتد یک درخت
از ضربه ی سرد تبر
از جنگ و خونریزی ، زمین
خالی بماند سر به سر
هرگز نماند کودکی
بی سایه ی سبز پدر
تنها دلی که عاشق است
باشد به هر جا معتبر
از جان پاک عاشقان
باشد جدا شر و خطر
چشم انتظار هر آن که هست
آید عزیزش از سفر
بی غصه باشند مردمان
سال دگر سیزده بدر

سیزده بدر در خانه مبارک

محمد پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 02:28 ق.ظ

همان قَدَر که به یک تشنه سیب می چسبد
«تمام عشق تو بودن» عجیب می چسبد

چه آشناست برایم زیارت مشهد
چقدر با تو امام غریب می چسبد

به آرزوی تو هر شب قنوت می گیرم
و دستهام به «امّن یُجیب...» می چسبد

خدا کند که تو مال خودِ خودم باشی
شبی که دایره ای بر صلیب می چسبد

به من نگو که پی شهوتم که این وصله
فقط به ذهن خراب رقیب می چسبد

به او که بین این همه معیارها تنها
برای داشتن تو به جیب می چسبد

مرا به سمت حسودانه هل نده لطفاً
وگرنه آمپر من توی شیب می چسبد

اگر که آه دلم سر زند به یک نفرین
سماء و ارض به هم عنقریب می چسبد
...
بیا ولش کنم اصلاً چه شعر تلخی شد
همیشه مصرع آخر فریب می چسبد:

پس از حدود دو ماهی که قهر بودی عشق!
بیار گونه ­ی نازت که «سیب» می چسبد

محمد پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 02:27 ق.ظ

دلم یخ بست، انگار این زمستان سر نمی‌آید
ولی کاری هم از دستان سردم بر نمی‌آید

دم رفتن خدا را هم گواه آورد برگردد
ولی قلبم گواهی می‌دهد دیگر نمی‌آید

لباس عشق پاکم بر تن قلبش گشاد آمد
لباس مومنان هرگز به یک کافر نمی‌آید

شبیه کوهم و آتشفشانی در دلم خفته‌ست
ولی از این دهان هرگز کلامی در نمی‌آید

دلم مانند شاهی بین جمع خائنان تنهاست
کسی اینجا سراغ شاه بی لشگر نمی‌آید

به روی خاک قبرم جای گلدان، سنگ بگذارید
به مهمانی من غیر از گل پرپر نمی‌آید ...

محمد پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 02:24 ق.ظ

♫ دورت بگردم یکی هست که ♪♪
♫ واسط تب میکنه ♪♪
♫ اون چشماته که ♪♪
♫ دلمو معلق میکنه ♪♪
♫ راه به راه ♪♪
♫ دور تو هی گشتن و از تو هی ♪♪
♫ پیش من دل بردن و ♪♪
♫ واسه تو دل به دریا زدن و ♪♪
♫ دوست دارم آره دوست دارم ♪♪
♫ شب من و تو خیابون ♪♪
♫ نم بارون زده ♪♪
♫ دل به هیچکی به غیر ♪♪
♫ از من عاشق نده ♪♪
♫ نه حساب منو ♪♪
♫ با همه قاتی نکن ♪♪
♫ نه منو ♪♪
♫ به یه لحظه دیدنت رازی نکن ♪♪
♫ شب من و تو خیابون نم بارون زده ♪♪
♫ دل به هیچکی ♪♪
♫ به غیر از من عاشق نده ♪♪
♫ نه حساب منو ♪♪
♫ با همه قاتی نکن ♪♪
♫ نه منو به یه لحظه دیدنت ♪♪
♫ رازی نکن ♪♪

مامیترا سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 11:31 ق.ظ http://mamitra.blogfa.com/

اللَّهُمَّ أَعْتِقْنِی مِنَ النَّارِ وَ أَدْخِلْنِی الْجَنَّةَ ...
سلام به شما
ممنون از حضورتون

خواهش دوست عزیز

محمد دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 10:26 ب.ظ

روانی نگاهتم دیوونه من خرابتم دیگه چجوری بهت بگم
هم پای بچه بازیات همدست دیوونگیات دیوونه میمیرم برات
جای منم تو زنده باش زندگی کن برنده باش دلخوشیای من همینه
غیر تو با همه بدم این شکلیه عاشق شدنم میخوام همه دنیا ببینه
جونم بسته به جونت جونمی خون تو رگ این دل مجنونمی
شهر و یار و دیار و قرار و نشونم و خونمی
جونم بسته به جونت جونمی خون تو رگ این دل مجنونمی
شهر و یار و دیار و قرار و نشونم و خونمی

تو جزئی از دنیام که نه تو همه دنیای منی
آدم ترین آدم منم وقتی تو حوای منی
من قید هر چی جز تورو از قبل و بعد تو زدم
وقتی که عاشقت شدم دوباره دنیا اومدم
جونم بسته به جونت جونمی خون تو رگ این دل مجنونمی
شهر و یار و دیار و قرار و نشونم و خونمی
جونم بسته به جونت جونمی خون تو رگ این دل مجنونمی
شهر و یار و دیار و قرار و نشونم و خونمی

محمد شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 12:30 ق.ظ

نه توان خواستن دارم
نه
توان
فراموش کردن
سهم من از تو چیست؟
فقط
'دل تنگى'...!

محمد جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 10:22 ب.ظ

گرفتارم به دل تنگی به حسِ درد بعد از تو
به بغضِ وحشیِ مشکی، به عمر سرد بعد از تو
گرفتارم به خاموشی ،سکوتی مثل یک طوفان
به گریه می کِشد حسِ غرورِ مرد بعد از تو
تمام روزهای سال فقط تکرار و تکرار است
نمی فهمم که دنیایم چه ها می کرد بعد از تو
گل سرخی که می دادی به لبهایش مرا می کشت
گل رویم گلایل های زردازرد بعد از تو
تو را با مشتریانت رها کردم که خوش باشی
مرا جا می گذاری در میان درد بعد از تو

محمد جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 10:19 ب.ظ

وقتی از چشم تو افتادم دل مستم شکست

عهد و پیمانی که روزی با دلت بستم شکست

ناگهان ، دریا..! تو را دیدم حواسم پرت شد

کوزه ام بی اختیار افتاد از دستم شکست

در دلم فریاد زد فرهاد و کوهستان شنید

هی صدا در کوه ، هی "من عاشقت هستم" شکست

بعد تو آیینه های شعر ، سنگم می زنند

دل به هر آیینه ، هر آیینه ای بستم شکست

عشق زانو زد غرور گام هایم خرد شد

قامتم وقتی به اندوه تو پیوستم شکست

وقتی از چشم تو افتادم نمیدانم چه شد

پیش رویت آنچه را یک عمر نشکستم شکستℳ

محمد چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام با قبولی طاعات و عبادات عید سعید فطر رو تبریک عرض میکنم.
ارادتمند

سلام طاعات وعبادات شمام قبول حق
عید بر شما وخانواده محترم مبارک دوست عزیز

محمد سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 02:39 ق.ظ

میرم توی می خونه میشینم سلامتیت پیک میزنم حال بد خودمو خریدارم بی تو من میشکنم
دیوونه میشمو آروم نمیشم حال من خرابه و حال من خرابه نبودنتو عذابه
ساقیا ته استکان هایت نمیگیرد مرا لطف کن از دور بعدی پیک لیوانی بریز
نه شراب راز می خواهم نه جنس اونوری از همین سگ مزه های تلخ ایرونی بریز
ساقیا ته استکان هایت نمیگیرد چرا لطف کن از دور بعدی پیک لیوانی بریز
نه شراب راز می خواهیم نه جنس اونوری از همین سگ مزه های تلخ ایرونی بریز
حالا که مستمو مستم ساقی داده می به دستم مستی و راستی و هستم من فقط تورو میپرستم

وای چه حالی دارم امشب تا سحر بیدارم امشب هوس دارم که یک عمر دل به تو بسپارم امشب

ساقیا ته استکان هایت نمیگیرد مرا لطف کن از دور بعدی پیک لیوانی بریز

نه شراب راز می خواهم نه جنس اونوری از همین سگ مزه های تلخ ایرونی بریز

ساقیا ته استکان هایت نمیگیرد چرا لطف کن از دور بعدی پیک لیوانی بریز

نه شراب راز می خواهیم نه جنس اونوری از همین سگ مزه های تلخ ایرونی بریز

حالا که مستمو مستم ساقی داده می به دستم مستی و راستی و هستم من فقط تورو میپرستم

وای چه حالی دارم امشب تا سحر بیدارم امشب هوس دارم که یک عمر دل به تو بسپارم امشب

ساقیا ته استکان هایت نمیگیرد مرا لطف کن از دور بعدی پیک لیوانی بریز

نه شراب راز می خواهم نه جنس اونوری از همین سگ مزه های تلخ ایرونی بریز

ساقیا ته استکان هایت نمیگیرد چرا لطف کن از دور بعدی پیک لیوانی بریز

نه شراب راز می خواهیم نه جنس اونوری از همین سگ مزه های تلخ ایرونی بریز

محمد یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 01:29 ق.ظ

ღ♪ هر آدمی دلش یه آدمی رو میخواد ♪ღ
ღ♪ منم دلم تو رو تو رو دلم میخواد ♪ღ
ღ♪ کیه دلش نخواد کسی بیاد سراغش ♪ღ
ღ♪ خدا کنه دلت سراغ من بیاد ♪ღ
ღ♪ دلم تو رو میخواد ♪ღ
ღ♪ یه ناودونم که ابر رو غربتش نبارید ♪ღ
ღ♪ دم از هوا بزن بارون خودش میاد ♪ღ
ღ♪ رو طاق هر شبت یه آسمون ستاره است ♪ღ
ღ♪ خدا که خوابه خوش به هرکسی نداد ♪ღ
ღ♪ دلم تو رو میخواد ♪ღ
ღ♪ تو آرزوی دل شکسته حال منی ♪ღ
ღ♪ کجا جواب توام که تو سوال منی ♪ღ
ღ♪ بغل بگیرم اگه تو رو نفس بکشم ♪ღ
ღ♪ میخوام که دور خودم ازت قفس بکشم ♪ღ
ღ♪ تو آرزوی دل شکسته حال منی ♪ღ
ღ♪ کجا جواب توام که تو سوال منی ♪ღ
ღ♪ بغل بگیرم اگه تو رو نفس بکشم ♪ღ
ღ♪ میخوام که دور خودم ازت قفس بکشم ♪ღ
ღ♪ دلم یه خونه توی کوچه ی بلنده ♪ღ
ღ♪ که هیچ کسی در امیدش و نکوبید ♪ღ
ღ♪ همیشه بی خطر همیشه تو خودش بود ♪ღ
ღ♪ که حالش و کسی به جز خودش نفهمید ♪ღ
ღ♪ تو آرزوی دل شکسته حال منی ♪ღ
ღ♪ کجا جواب توام که تو سوال منی ♪ღ
ღ♪ بغل بگیرم اگه تو رو نفس بکشم ♪ღ
ღ♪ میخوام که دور خودم ازت قفس بکشم ♪ღ
ღ♪ تو آرزوی دل شکسته حال منی ♪ღ
ღ♪ کجا جواب توام که تو سوال منی ♪ღ
ღ♪ بغل بگیرم اگه تو رو نفس بکشم ♪ღ
ღ♪ میخوام که دور خودم ازت قفس بکشم ♪ღ

محمد یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 01:16 ق.ظ

▪️شب ضربت خوردن مولی الموحدین امیرالمومنین علی(ع) تسلیت باد.

▪️ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) در مناجات شبانه تان دعایمان کنید

عرض تسلیت
التماس دعای مخصوص

گل سرخ شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 12:14 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

یا رب ز تو امشب عطا می طلبم
هشیاری و بخشش خطا می طلبم
مقبولی روزه و نماز و طاعات
از درگه لطفت به دعا می طلبم

نماز و روزه هایتان مقبول درگاه احدیت

شب قدر شب بیدار شدن است،
نه بیدار ماندن
دعا کنیم بیدارشویم
اگر یادتان بود و باران گرفت،
دعایی به حال بیابان دل ما هم بکنید

التماس دعای مخصوص در این شبهای عزیز دارم

سلام دوست عزیز
طاعاتو عباداتتون قبول حق
محتاجیم به دعا

محمد شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 02:29 ق.ظ

گرچه گاهی حال من مانند گیسوهای توست

چشمه ی آرامشم پایین ابروهای توست

خنده کن تا جای خون در من عسل جاری کنی

بهترین محصول ها مخصوص کندوهای توست

فتنه ها افتاده بین روسری های سرت

خون به پا کردی ، ببین! دعوا سر موهای توست

کار دنیا را بنازم که پر از وارونگی ست

یک پلنگ مدعی در دام آهوهای توست

فتح خواهم کرد روزی سرزمینت را اگر

لشکری آماده پشت برج و باروهای توست

شهر را دارد به هم می ریزد امشب، جمع کن

سینه چاکی را که مست از زخم چاقوهای توست

کوک کن ، بردار سازت را ، برقصان و برقص

زندگی آهنگ زیبای النگوهای توست

خوش به حال من که می میرم برایت اینهمه

مرگ امکانی به سمت نوشداروهای توست

محمد پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 11:40 ب.ظ

میزنه بارون وقتی رو شیشه؛ این دل عاشق تنگ تو میشه
هوای چشمام؛ رفتی که ابری شه!
شبایی که از خاطره خیسه؛ اسمتو رو قلبم مینویسم…
رفتی از این شهر؛ جای تو خالی شه
باور کن دلتنگ شدنم؛ درده
کی فکرشو میکرد؛ قلب تو از من برگرده؟!
یکی بعد تو انگار نیمه قلبشوُ؛ گم کرده…
باور کن دلتنگ شدنم؛ درده
کی فکرشو میکرد؛ قلب تو از من برگرده؟!
یکی بعد تو انگار نیمه قلبشوُ؛ گم کرده…
دست نذار رو دلم؛ آتیشه دلم!
چجوری تونستی؛ راحت بری از پیش دلم؟
نمیدونی قطره قطره؛ داره آب میشه دلم…
باور کن دلتنگ شدنم؛ درده
کی فکرشو میکرد؛ قلب تو از من برگرده؟!
یکی بعد تو انگار نیمه قلبشوُ؛ گم کرده…
باور کن دلتنگ شدنم؛ درده
کی فکرشو میکرد؛ قلب تو از من برگرده؟!
یکی بعد تو انگار نیمه قلبشوُ؛ گم کرده

محمد پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 03:19 ب.ظ

عاشقت باشم و
پنهان ڪنم و
پیر شوم
این خودش فلسفه ی
عشق درونی من است
هی نگاهت بڪنم
گم بشوم در چشمت
گم شدن
در شب چشمان تو
پیدا شدن است❤

‌‌ ‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎

محمد سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 11:11 ب.ظ

امشب شب تولد غریب مدینه است ضمن عرض تبریک دردعاهایتان مرا فراموش نکنی ای مهربان ترین .التماس دعا.ارادتمند

گل سرخ دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام [گل]

زمونه ی بدی شده!
حتی با افزودنی های غیرمـجاز هم
اعتباری بــه ماندگاری بعضی دوستی ها نیسـت

موفق باشی دوست من[گل]

هنرمند یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 10:47 ق.ظ http://www.honar55.blogfa.com

باسلام
طاعات و عبادات شما مقبوا درگاه احدیت
سعادتمندی و موفقیت رابرایتان آرزومندم[گل]

سلام جناب طاعات وعبادات شمام قبول حق انشالله
تشکر از شما دوست گرامی
التماس دعا

گل سرخ چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 01:24 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

پروانه،
بی پروا،
به آتش میزند.

ما،
بی شهامتِ پروانگی،
اندیشه هزاران آری و نه در سر،
پروا داریم از عشق
و فقط
دوستدار نقش آتشیم..

نام پروانه را،
حتما،
یک شاعر،
بر او نهاده است:
پروا، نه!

محمد چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 01:06 ق.ظ

جلو رات جارو کردم فکر همه جارو کردم
شوخی نیست که عشقمی تو دورت بگردم

محمد دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 09:32 ب.ظ

محمد پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 01:03 ق.ظ

ای دوست :

نگفته‌ایم و ندانی
که چیست در دلِ ما
کفایت است بدانی
که بی تو آشوب است..

محمد سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 11:33 ب.ظ

رمضان ماه عبادت ، فرصت بنده شدن

رمضان شوق اطاعت از گنه کنده شدن

رمضان بهار روح و به خدا پیوستن

رمضان شوکت زیبایی و زیبنده شدن
 

فرا رسیدن ماه رمضان مبارک

برشمام مبارک دوست گرامی

گل سرخ سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 12:17 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

هرچه داریم از خداست

و هرچه توان داریم برای خدا باید خرج کنیم.

با ادب خاص خود

وارد این مهمانی بی مانند بشویم …

در این ماه پر خیر و برکت رمضان برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندم …

حلول ماه مبارک رمضان ،

بهار قرآن ،

ماه عبادتهای عاشقانه

نیایشهای عارفانه

و بندگی خالصانه

را به شما تبریک عرض میکنم …

التماس دعا

برشماهم مبارک دوست عزیز

محمد سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 12:51 ق.ظ

در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم
اصلاً به تو افتاد مسیرم که بمیرم

یک قطره ی آبم که در اندیشه ی دریا
افتادم و باید بپذیرم که بمیرم

یا چشم بپوش از من و از خویش برانم
یا تَنگ در آغوش بگیرم که بمیرم

این کوزه ترک خورد! چه جای نگرانی است
من ساخته از خاک کویرم که بمیرم

خاموش مکن آتش افروخته ام را
بگذار بمیرم که بمیرم که بمیرم

محمد دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 12:33 ق.ظ

آن دم که دیدم روی تو
نوشیدم از چشمان تو
عقلم ربودی و مرا با جان خویش آمیختی
تا مست چشمانت شدم
پیدا و پنهانت شدم
از تار گیسویت مرا بر دار خویش آویختی

محمد دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 12:09 ق.ظ

ینجا اگر چه روز ،
گاه چون شب تار می شود ،
امّا بهار می شود ....

محمد دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 12:07 ق.ظ

چه کسی گفته بافتن مو کاری زنانه است....
این کار کاملا مردانه است...

محمد دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 12:06 ق.ظ

اشتباه نکن!
‏دور و نزدیک بودنِ آدم‌ها
‏به فاصله‌شان تا تو نیست...
‏نزدیک‌ترین آدم به تو
‏آن کسی است که از دورترین فاصله
‏همیشه هوایت را دارد...

محمد دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 12:04 ق.ظ

از من رمیده ای و من ساده دل هنوز

بی مهری و جفای تو باور نمی کنم

دل را چنان به مهر تو بستم که بعد از این

دیگر هوای دلبر دیگر نمی کنم

رفتی و با تو رفت مرا شادی و امید

دیگر چگونه عشق تورا آرزو کنم

دیگر چگونه مستی یک بوسه تورا

دراین سکوت تلخ و سیه جستجو کنم

محمد یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 09:43 ب.ظ

میگریم و میخندم ، دیوانه چنین باید

میسوزم ومیسازم ، پروانه چنین باید

می کوبم ومی رقصم ، می نالم ومی خوانم

در بزم جهان شور، مستانه چنین باید

من این همه شیدایی ، دارم ز لب جامی

در دست تو ای ساقی ، پیمانه چنین باید

خلقم زپی افتادند ، تا مست بگیرندم

در صحبت بی عقلان ، فرزانه چنین باید

یکسو بردم عارف ، یکسو کشدم عامی

بازیچه ی هر دستی ، طفلانه چنین باید

موی تو و تسبیح شیخم ، بدر از ره برد

یا دام چنان باید ، یا دانه چنین باید

بر تربت من جانا ، مستی کن ودست افشان

خندیدن بر دنیا ، رندانه چنین باید

محمد یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 09:39 ب.ظ

یک روز بیا ...
و تا ابد بمان....!
کسی چه می داند ؟!
شاید "ابد" همان چند دقیقه ای باشد...
که در آغوش تو می گذرد...!

محمد یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 09:39 ب.ظ

نیست رنگی که بگوید با من
اندکی صبر ، سحر نزدیک است
هر دم این بانگ برآرم از دل:
وای، این شب چقدر تاریک است!
خنده ای کو که به دل انگیزم؟
قطره ای کو که به دریا ریزم؟
صخره ای کو که بدان آویزم؟

محمد یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 09:35 ب.ظ

آدمهایى که شما را،
بارها و بارها مى آزارند
مانند کاغذ سمباده هستند!
آنها شما را مى خراشند و آزار مى دهند
اما در نهایت شما صیقلى و براق خواهید شد،
و آنها...
مستهلک و فرسوده!

پس به قول نیما یوشیج :
چایت را بنوش و نگران فردا نباش
از گندمزار من و تو؛
مشتى کاه مى ماند براى بادها و یادها...

محمد یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 09:29 ب.ظ

تو بیایی
همه ساعت ها و همه ثانیه ها
از همین روز ،
همین لحظه ، همین دم، عیدند...

فهیمه شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 08:55 ب.ظ

سلام دوستان من مشکل داشتم خیلی هزینه کردم خیلی گشتم هیچ کی نتونست حلش کنه تا اینکه از گوگل با این http://teby.lxb.ir سایت آشنا شدم وارد سایت شدم ایمیل دادم جوابم داد این 09030840361 شماره واسم ایمیل کردن از واتساپ پیام دادم مشکلمو گفتم خداشاهد وقتی واسم سرکتاب باز کرد همه چیو عین واقعی بهم گفت و گفت دعا داری واسه من دعا درست کرد و پست کرد سه روز بعداز دعا انگار اب و ریخت روی آتیش مشکلاتم تک تک حل شدن خدا خیرش بده معجزه میکنه کارش خیلی عالیه بخدا توی دنیا این تکه به چند نفر دخترا دوستام شمارشو دادم اونا هم بهشون پیام دادن و مشکلشون حل کرد خودش روحانیه ولی کارش خیلی عالیه قهاره معجزه میکنه هرکی مشکل جادو و طلسم و ازدواج و رزق و روزی و بیماری داره به این شماره 09030840361 شماره پیام بده قول میدم مشکلتون هرچی باشه حلش میکنه و مثل خودم خودتون میایید شمارش بزارید

محمد جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 10:21 ب.ظ

سخت است اگر مانند
یــک فـــرمانده ی عاشق


امیـــــر یـــک سپــاه امــا
اسیـــــر یـــک نفر باشـی

سروش چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 11:26 ب.ظ http://javan202.blogfa.com/

عشق
هستی‌ زا
و روح‌ افزا بود
هر چه فرمان می‌دهد زیبا بود ..


javan202.blogfa.com

محمد چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 01:51 ب.ظ

حال تو بگو ...
چگونه می توان عاشق نبود؟
تو را داشت و عاشقی نکرد..؟
نمی دانی نمی دانی ...
در بلندای پرواز عاشقی
حالِ دل با تو چه خوب است !
حتی ... با خیالت، خوب تر ...!!

محمد سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 05:31 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد