دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

فلفل






دیده ای وقتی فلفلِ شیرین می خوری ، درست زمانی که خیالت از بابتِ شیرین بودنِ فلفل ها راحت شد ، ناگهان سر و کله ی یک فلفلِ تند و آتشین پیدا می شود که حالت را بگیرد و باعث شود که در انتخاب های بعدی ات بترسی و محتاط تر عمل کنی ؟!

آدم ها درست شبیه به فلفل اند ، نمی شود از ظاهر و برچسبی که رویشان خورده قضاوتشان کرد .

خیلی ها ظاهرا بی خطر ، اما واقعا خطرناکند !

درست زمانی که اعتماد کردی ، چهره و هویتِ اصلیِ شان را نشانت می دهند و تو را از جامعه و اعتمادهای دوباره می ترسانند .

این ها همان فلفل های تندی اند که با نیتِ فلفلِ شیرین گازشان می زنی و غافلگیرانه می سوزی !

باید در انتخابِ آدم ها احتیاط کرد و قبل از اعتماد کردن ، خوب آنها را سنجید و امتحان کرد .

نباید گولِ ظاهرِ آدم ها را خورد .

آدم های سمی و خطرناک هم مثلِ فلفل های تند ، شاید تعدادشان کم باشد ؛ اما بدجور آدم را می سوزانند ، بدجور ! 


  


نظرات 91 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 01:29 ق.ظ

تولدت مبااااااااااارک

محمد سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 01:28 ق.ظ

حرف بزن...
صدایت را دوست دارم...
درآغوشم بگیر
و در گوشم از*ماندن*بگو
از دوستت دارم هایے
که از شنیدنش دلم بریزد...

گل سرخ دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام [گل]

پیامبر اکرم صلى‏ الله‏ علیه ‏و ‏آله فرمودند:

از خوشبختى انسان
درخواست خیر از خداوند
و خشنودى به خواست اوست
و از بدبختى انسان است که
از خدا درخواست خیر نکند
و به خواست او ناخشنود باشد.
تحف العقول، ص 55

مامیترا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 01:03 ب.ظ http://mamitra.blogfa.com/

گل سرخ پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 04:13 ب.ظ

سلام [گل]

آیت الله بهجت ره: هیچ عملی به اندازه‌ی صلوات نمی‌تواند به اموات کمک کند و به دادِ آن ها برسد.

پنج شنبه است؛ اموات و شهدا را یاد کنیم با فاتحه ای به همراهِ "صلوات"

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

اللهم صل علی محمد وآل محمد

محمد یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 03:44 ب.ظ

رﺳﯿﺪﻥ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺣﺘﻤﯽ ﻧﯿﺴﺖ،
ﭘﺲ ﺍﯾﻦ ﻗﺪﺭ ﺑﺮﻗﺼﯿﺪ ﺗﺎ ﭘﺎﻫﺎﯾﺘﺎﻥ ﺩﺭﺩ ﺑﮕﯿﺮﺩ،
ﺍﯾﻦ ﻗﺪﺭ ﺑﺨﻨﺪﯾﺪ ﺗﺎ ﭘﻬﻠﻮﻫﺎﯾﺘﺎﻥ ﺍﺫﯾﺖ ﺷﻮﺩ،
ﺑﻪ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺸاﻥ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺍﺑﺮﺍﺯ ﻋﺸﻖ ﮐﻨﯿﺪ،
ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﺷﺎﯾﺪ ﻓﺮﺩﺍ ﻫﺮﮔﺰ ﻧﯿﺎید...
ﺷﺎﺩ ﺑﻮﺩﻥ ﺗﻨﻬﺎ ﺍﻧﺘﻘﺎﻣﯿﺴﺖ
ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﺪ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﮕﯿﺮﺩ.

محمد جمعه 22 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 01:10 ق.ظ

باز هم هوایِ تو
چه بی گدار میزند به سر
چه بی گدار میزند به شب
چه بی گدار میزند به جان...!

محمد جمعه 22 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 01:08 ق.ظ

حق چو دید آن نور مطلق در حضور/ آفرید از نور او صد بحر نور
آفرینش را جز او مقصود نیست/ پاک دامن تر زاو موجود نیست
میلاد نبی اکرم گرامی باد

محمد سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 03:35 ب.ظ

کنار پنجره‌فولاد، گریه مغتنم است
در این حریم برای تو گریه محترم است

جهان سادۀ من: گریۀ وصال و فراق
تمامی دو جهان، گوشۀ همین حرم است

شروع مرگ، زمان جدا شدن از تو
به پایِ عشق تو مردن، حیاتِ دم به دم است

▪️سالروز شهادت ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام تسلیت باد.

گل سرخ سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 09:39 ق.ظ

سلام [گل]

روز شهادت مولای مهرپرور ماست

کسی که سایه لطفش پناهِ کشور ماست

روز شهادت هشتم امام معصوم است

که آستانه او قبله گاه باور ماست

شهادت امام رضا (علیه السلام) بر شما تسلیت باد

محمد جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 12:29 ق.ظ

‏غرق شدن خیلی قشنگه
غرق شدن تو بغلت
غرق شدن تو عطر نفست
غرق شدن تو طنین صدات

محمد جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 12:28 ق.ظ

وقتی یکی بهت میگه تو رو اندازه
همه دنیا دوستت دارم
اینم حواست باشه اگه ناراحتش کنی انگار همون
همه دنیا اذیتش کرده ..

محمد جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 12:28 ق.ظ

تو دوست داشتنت را به من بسپار
تا با تار و پود جانم بهترین
تن پوش عشق را برایت ببافم...

محمد جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 12:27 ق.ظ

عشق
تعبیرِ قشنگی است
برایم از تو
ورنه کمتر سخنی بود
که معنای تو داشت

محمد شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 03:47 ب.ظ

تو که دلبری از همه سری دل منو تو کجا میبری
عاشقت شدم نگو به کسی آخه واسه من خود نفسی
من که آسه آسه شدم عاشق تو دل منو نشکون و به من نگاه کن
باز دوباره دستامو بگیر تو دستت باز دوباره اسم منو هی صدا کن

چجوری بگم من دلم میخواد جونمو بدم پای خنده هات
دستامو بگیر چشماتو ببند از ته دلت واسه من بخند
من که آسه آسه شدم عاشق تو دل منو نشکون و به من نگاه کن
باز دوباره دستامو بگیر تو دستت باز دوباره اسم منو هی صدا کن
خواننده شیلا

محمد شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 01:44 ق.ظ

به تو دل میدم
تورو من چیدم
از تویه باغچه
تا بکارمت تو یه قلبم
به تو حس دارم
برس به دادم
آخه ندیدم مثه تو
واسه دلم همدم
نمه نمه حس میکنم
عشقیو که تو دلمه
کمه کمش دیونتم
لو میره دلم پیشه همه
پیگیری کن عاشقتو
میبینتت رنگو روشم
میپره و جز خود تو
نمیینه چشو گوشم
من دلم تورو میخواد
ای داد بیداد کوتاه نمیاد
سرعشقت با تو
روبه را میشه دلم
زندگیشه دلم آره آره آره
اون دوتا چشمت
من دلم تورو میخواد
ای داد بیداد کوتاه نمیاد
سرعشقت با تو
روبه را میشه دلم
زندگیشه دلم آره آره آره
اون دوتا چشمت
یه میز شام یه من و تو
دوره همیه دونفره
چارتا حرف عاشقونه
آخ تو دله من چه خبره
رنگ چشات سبک نگات
اون مدلیه که من دنبالشم
هرچی بگی هرچی بگی
هرچی بگی رویه چشم
من دلم تورو میخواد
ای داد بیداد کوتاه نمیاد
سرعشقت با تو
روبه را میشه دلم
زندگیشه دلم آره آره آره
اون دوتا چشمت
من دلم تورو میخواد
ای داد بیداد کوتاه نمیاد
سرعشقت با تو
روبه را میشه دلم
زندگیشه دلم آره آره آره
اون دوتا چشمت

خواننده خدابنده لو

محمد پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 02:50 ب.ظ

دردی که انسان را به سکوت وامی دارد،

بسیار سنگین تر از دردی است

که انسان را به فریاد وامی دارد…

و انسان ها فقط ب فریاد هم می رسند…

نه به سکوت هم…!

محمد پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 02:48 ب.ظ

خوب بودن
زیاد سخت نیست !
کافی است مهربانی کنی ...
زبانت که نیش نداشته باشد
کسی را نرنجاند
همین خوبی است ...
وقتی برای همه خیر بخواهی
همین خوبی است...
وقتی محبتت بی منت باشد؛
وقتی عشق بورزی؛
وقتی زیبایی اشخاص را ببینی؛
وقتی خوبی هایشان را ببینی؛
همین خوبی است ...
مهم نیست که آدم ها چگونه اند،
مهم نیست جواب سلامت را می دهند یا نه ...!
تو سلام کن
همین خوبی است ...
مهم این است که تو خوب باشی...!
آن ها روزی دلشان برای
خوبی هایت تنگ می شود ...!

گل سرخ جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام [گل]

خداوندا....
به دل نگیر اگر گاهی
زبانم از شکرت باز می ایستد !!...
تقصیری ندارد...
قاصر است
کم می آورد در برابر بزرگی ات...
لکنت می گیرند واژه هایم در برابرت
در دلم اما همیشه
ذکر خیرت جاریست !!....[گل]

محمد پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:18 ب.ظ

تورو دیدم و دلم رفت توکه خندیدی دلم رفت ازتو پر شدم یلحظه تو نفهمیدی دلم رفت
جنگ من بامن سختو این غرور بد شروع شد نبض قلبی که به عشقت هی زدو نزد شرو شد
حاله خوبو بد شرو شد
عشق من علاقه ی من ذوق بی اراده من روزم از رویه تو آبی شبم از مویه تو روشن

به همه بگو نه جزمن بگو آره به دل من باتو سر سبزمو تازه شک ندارم به شکفتن
زندگیم رو پر کن ازگل تو هوایه من رها شو حکم خوابو بوسه داری تن آرامش ما شو
عشقه من علاقه من ذوق بی اراده من روزم ازرویه تو آبی شبم از موی تو روشن

پویا

محمد یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:54 ق.ظ

محمد شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 03:30 ق.ظ

باز محرم شدو دلها شکست از غم زینب دل زهرا شکست

باز محرم شد و لب تشنه شد از عطش خاک کمرها شکست

آب در این تشنگی از خود گذشت دجله به خون شد دل صحرا شکست

قاسم ولیلا همه در خون شدند این چه غمی بود که دنیا شکست

محرم ماه غم نیست ماه عشق است محرم مَحرم درد حسین است

ایام سوگواری سید و سالار شهیدان بر شما و همه جهانیان تسلیت باد

مامیترا پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 02:46 ب.ظ http://mamitra.blogfa.com/

دعوتید به جشن تولد

محمد سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 02:10 ق.ظ

دائم به سرم فکر علی نیست که هست
هرشب به لبم ذکر علی نیست که هست
دیگر چه سعادتی بود بهتر از این
در سینه ی من مِهر علی نیست که هست.
عید غدیرخم مبارک باد

برشمام مبارک باد این عید

الی سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 12:16 ق.ظ

به همین دلخوشم که هنوز دلواپسی هایم را بلدی وقتی دلم میگیرد بی آنکه بگویم پنجره را باز میکنی وقتی باران میبارد برایم چای میریزی و پرده را کنار میزنی برای دست هایم نگرانی وقتی که میلرزد و نگاهت را با بی قراری هایم هماهنگ میکنی، من همین را در تو میپرستم که اگر بخواهم عکس روی دیوار را بر می داری حتی اگر لبخند سحرانگیزت را قاب گرفته باشد، تو خوب میدانی که جز من کسی نباید اسیر جادویت باشد به من فرصت بده تا در کنار تو ناشکیبا ترین عاشق جهان باشم...

باووووشه چشم

قندک میرزا شنبه 25 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 09:58 ب.ظ http://ghandskmirza.blogfa.com

‏جواسیس یعنی چه؟

جواسیس ؟فکر میکنم جاسوس ها

عمو قندک پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 07:53 ق.ظ http://ghandskmirza.blogfa.com

سلام و هزاران درود
با خوندن این پست تفکر بر انگیز ناخود آگاه یاد این شعر افتادم
هر بیشه گمان مبر که خالی است
شاید که پلنگ خفته باشد!
امیدوارم همواره همه خوبان سر راهت قرار بگیرند عزیز
موفق باشی و بر قرار

خیلی ممنونم

محمد چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 08:41 ب.ظ

باتو به هر جا برسـم دوست دارم
با تو جهنمم برم دوست دارم
دوست دارم بشی یکی یه دونه ی دل من
دوس دارم بشی محرم قلب خودم
دوست دارم آره تورو دوست دارم
پشت ما حرف زیاده ولی حرف من تویی
مگه حق گرفتنی نیست دیدی حق من شدی
قلب من سهم کسی نیست آخه عشق من تویی

با تو به هر جا برسم دوست دارم

محمد شنبه 18 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 12:43 ق.ظ

تو کی هستی که با دیدنت قرارم دیگه نیست
رفت و برگشت نفس به اختیارم دیگه نیست
من تمام روزای عمرمو از تو می گیرم
تو کی هستی که اگه بگی بمیرم می میرم
من تمام روزای عمرمو از تو می گیرم
تو کی هستی که اگه بگی بمیرم می میرم
تو کی هستی
تو کی هستی
تو کی هستی
تو کی هستی که اگه نبودی از روز ازل
نقش هستی منو خدای من نمی کشید
آرزو پر می کشید و تو گلوم صدا می مرد
ماجرای خوندنم به هیچ کجا نمی رسید
آرزو پر می کشید و تو گلوم صدا می مرد
ماجرای خوندنم به هیچ کجا نمی رسید

مامیترا پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 10:53 ق.ظ http://mamitra.blogfa.com/

ای خفته همچو گنج، به ویرانه بقیع

پر می‌زند کبوتر دل، در هوای تو


در را به روی امت اسلام بسته‌اند

آن گمرهان که بی خبرند از صفای تو

..........

گل سرخ پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 10:30 ق.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

زمین و آسمان ای شیعه در حزن و غم است امشب
همه اوضاع عالم زین مصیبت در هم است امشب
امام پنجمین شد کشته از زهر هشام دون
مدینه غم سرا از این غم و زین ماتم است امشب
شهادت پنجمین امام همام حضرت امام محمد باقر علیه السلام بر شما تسلیت باد
التماس دعا

برشمام تسلیت باد
محتاجیم

محمد پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 01:23 ق.ظ

برایم بخند
برایم که میخندی ،
چشم هایت که هیچ
آسمان هم زیبا میشود ...



محمد پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 01:23 ق.ظ

‏هر چقدر عاشق یکی باشی هم بیشتر
اذیت میشی هم بیشتر لذت میبری و این
زیباترین پارادوکس دنیاست



محمد پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 01:21 ق.ظ

چیزهای قشنگ خوب است
روزهای قشنگ،خاطرات قشنگ
صدا کردن نام کسانی که
قشنگ دوستشان داری!
رسیدن به قشنگ خوب است
و قشنگ یعنی تو...


محمد پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 01:21 ق.ظ

ماندن به پای کسی که دوستش داری
قشنگترین اسارت زندگیه....


گل سرخ چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 02:55 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

"ایمان تو"
مى تواند کوه ها را جا به جا،
و
"اندیشه ات"
مى تواند آنها را
"خلق" کند
پس اندیشمندِ با ایمان باش تا دنیا را محصور در دستانت کنی...[گل]

سروش سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 09:43 ق.ظ http://javan202.blogfa.com

وقتی خورشید

برای سلام کردن به تو

طلوع می کند

چرا من

گل آفتابگردانی نباشم

که برای دوست داشتن ات

بیدار می شود ...[گل]


((محمد شیرین زاده))

مامیترا دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 01:00 ب.ظ http://mamitra.blogfa.com/

دوستی مثل متکا میمونه
وقتی خسته ای بهش تکیه میکنی
وقتی خوشحالی بهش تکیه میکنی
وقتی غصه داری روش گریه میکنی
وقتی شوخیت میگیره پرتش میکنی
وقتی سرت شلوغه، از جلوی دست و پا برش میداری
اما دیر یا زود باز هم بهش احتیاج پیدا میکنی

مامیترا یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 12:34 ب.ظ http://mamitra.blogfa.com/

چشمه ‏ها جوشید و جارى گشت دریا در غدیر
باغ عشق و آرزوها شد شکوفا در غدیر

فصل باران بود و رویش فصل سبز زیستن
خنده، گل می‌کرد بر لب‌هاى صحرا در غدیر

جبرئیل آمد که: بلِّغ یا محمّد! همّتى!
حکم یزدان ا‏ست و باید کرد اجرا، در غدیر

رفت بالا از جهاز اشتران و خطبه خواند
خطبه‏‌اى شورْ آفرین و شورْافزا در غدیر

عرشیان، در اشتیاق خاکیان می‌سوختند
تا على با دست احمد رفت بالا در غدیر

(گفت: هر کس را منم مولا، على مولاى اوست)
کرد گل، گلنغمه احمد چه زیبا در غدیر!

گل سرخ پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 07:30 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

شهادت غریبانه جواد الائمه (ع) تسلیت باد

امام جواد علیه السلام فرمودند:
مؤمن به سه چیز محتاج است:
1ـ توفیق الهى، که کارها را بخوبى به پیش ببرد.
2 ـ واعظ درونى که هرلحظه او را پند و انذار دهد.
3 ـ پذیرش نصحیت کسى که او را پند مى دهد.

تحف العقول، ص 726

مامیترا پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 12:10 ب.ظ http://mamitra.blogfa.com/

............

مامیترا دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 10:48 ق.ظ http://mamitra.blogfa.com/

با پیشکش سلام و احترام

دعوتید برای خواندن

"حکایت همچنان باقیست"

ارادتمند شما

مامیترا

سلام ممنون از دعوتتون

محمد جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 10:31 ب.ظ

ای آستان قدس تو تنها پناه من

ای چلچراغ چشم تو، خورشید راه من

ای مظهر عنایت حق هشتمین امام

ای خاک پاک مرقد تو بوسه گاه من

ولادت باسعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان، حضرت رضا (ع) به شما و خانواده محترمتون مبارک باد

برشماهم مبارک باد

گل سرخ جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 03:46 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

عَن أبِى الحَسَن الرِّضا علیه السلام:
لایُحِبُّنا کافِرٌ
وَلا یُبْغِضُنا مُؤْمِنٌ،
وَ مَنْ ماتَ وَهُوَ یُحِبُّنا
کانَ عَلَى اللّه ِ حَقّا اَنْ یَبْعَثَهُ مَعَنا.
[مسند الامام الرضا علیه السلام ، ج 1، ص 358.]

امام هشتم علیه السلام فرمودند:
هیچ کافرى ما را دوست نمى دارد
و هیچ مؤمنى دشمن ما نمى شود.
هرکس با محبّت ما اهل بیت بمیرد،
بر خداوند حتمى است که او را در قیامت با ما برانگیزد.

میلاد امام رئوف علی بن موسی الرضا علیه السلام مبارکتان باد[گل]

همچنین برشما دوست عزیز

گل سرخ چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 06:54 ق.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

ذیقعده شد و بهار ایران آمد
در مشهد و قم، دو گنج پنهان آمد
در روز یکم، کریمه آل رسول
در یازدهم، شاه خراسان آمد

محمد سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:50 ب.ظ

خجسته میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد.
روز دختر رو به شما و تمامی دختران و مادران سرزمینم ایران ، تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

تشکر

محمد دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 04:58 ب.ظ

هر کاری که بگی رو من کردم فکر تو از سرم نرفت که نرفت
چرا نمیای باتو اصلا قهرم مگه چی میشه که باهات من حرف بزنم
دلم لک زده زنگ بزنی بهم بیا یکمی به دل منم برس
یعنی میشه یه روز تو هم تنگ بشه دلت
دلم واست میزنه پر پر مگه فکرت میپره از سر
بیا دلمو تو جمعش کن عشقمو تو اون
دلت حبسش کن فقط یکمی تو درکش کن


ترک خورده دلم واست فقط خودت بیار بازم
خنده رو روی لبام تو بشو نور شبهام
من باتو یعنی کل دنیا برام من باتو باید باشیم باهم وقتش الانه
دلم واست میزنه پر پر مگه فکرت میپره از سر
بیا دلمو تو جمعش کن عشقمو تو اون
دلت حبسش کن فقط یکمی تو درکش کن

گل سرخ جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 05:00 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

بنال ای دل که در نای زمان، فریاد را کشتند
بهین آموز گار مکتب ارشاد را کشتند
اساتید جهان باید به سوگ علم بنشینند
که در دانشگه هستی، بزرگ استاد را کشتند...

شهادت امام صادق(ع) تسلیت باد

گل سرخ جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 06:23 ق.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

دلم هواى بقیع دارد و غم صادق
عزا گرفته دل من ز ماتم صادق
دوباره بیرق مشکى به دست دل گیرم
زنم به سینه که آمد محرم صادق

شهادت شیخ الائمه حضرت صادق علیه السلام بر شما تسلیت باد

برشمام تسلیت دوست عزیز

محمد سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:23 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد