دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

ماه رمضان ماه خیر و برکت مبارک و پر بار باد





خداوندا


در این لحظاتِ پایانیِِ ِماه شعبان دل من و عزیزانم ودوستانم را


چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو دِه که...!هر


کجا تردیدی هست : ایمان


هر کجا زخمی هست : مرحم


هر کجا نومیدی هست : امید


و هر کجا نفرتی هست ،عشق ِبه خدا


جای ِ آن را فرا گیرد،تا به مهمانی ِ خدا برویم


التماس دعا







نظرات 8 + ارسال نظر
شیرین پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ

چله نشین چشمهایت شده ام
روزه صبر گرفته ام...............
اما سفره احساسم را که پهن می کنم
باز حریص می شوم به دیدنت
ارزو دارم.......
......با قاشقی عسل از لبهایت
افطار عشق را اغاز کنم

متن هات همه قشنگ و پر احساسن عزیز دلم مرسی

E.P.M چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ق.ظ

خوب بود ولی به نظر من افطارش رو بیشتر کنن بهتره


5 وعده چطوره؟

کلبه ی تنهایی من چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ق.ظ http://kolbeyetanhaiyeman.blogsky.com

معذرت میخوام فراموش کردم نام و آدرس وبم رو بنویسم

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام شادی جان
ممنون که به کلبم سر زدی و راهنماییم کردی
پاسخ نظراتت رو زیرشون نوشتم
چه عکس قشنگی گذاشتی!!!
دعات هم قشنگ بود .
میگن : وقتی دستات رو به سوی خدا بلند کردی بعد بکش به صورتت چون این دستا نور داره ؛ این دست توفیق و سعادت داشته که به سمت خدا بلند شده ؛ هر دستی به سمت خدا بلند نمیشه

سلام عزیزم
خواهش میکنم نازنین
ممنون از نظراتِ قشنگت



خدایا من عاشق توام و به تو نیاز دارم ، هم اینک به قلبم بیا

ماری سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ب.ظ

نظریه فلسفی غضنفر درباره روزه:

انسان در این دنیا مسافری بیش نیست

و روزه بر مسافر واجب نیست !

ماری سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ

.

به غضنفر می گن نظر شما راجع به ماه رمضان چیه ؟

می گه والا خیلی خوبه فقط یه ذره زولبیا بامیه اش رو زیاد کنن بهتر می شه !


ممنونم خیلی باحال بودن

ماری سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ

یارو! ماه رمضون میره خونه دوستش می خوابه

دوستش بهش میگه سحر صدات کنم ؟

یارو! می گه نه همون غضنفر صدام کنی بهتره !





زن از شوهرش می‌پرسه: عزیزم، تو منو دوست داری؟
مرد می گه: خوب معلومه عزیزم، اگه دوست نداشتم، چطور می تونستم هر شب بیام خونه پیشت، وقت و عمرم رو تلف کنم؟

فاطی سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ق.ظ

دعاخداوندرا تغییر نمی دهد اما آنکه را دعا می کند دگرگون می سازد

خدایا مرا ببخش اگر در عشقت کفر می گویم! قلبم گنجایش این همه رحمت را ندارد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد