دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

افسوس





هیچ کس
کسی را که می خواهد
پیدا نمی کند
ما انسان ها
یا دیر به هم می رسیم
یا آنقدر زود

که نمی فهمیم...!



         





نظرات 8 + ارسال نظر
ماری شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ

وقتی که مردیم ما را نزدیکترین جای ممکن به عزیزانمان که زنده هستند دفن کنید .
چون عزیزان ما زنده بودن مارا ندیدن اما شاید ...قبر مارا ببینند .


خیلی به دلم نشست ماری جان

mohammad پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ http://hiddenboys.blogfa.com/

slm khale jun veblage shoma ham zibast vali shak nadaram harkasi bade khundan bazi mataleb yek darsad fekr khodkoshi be fekresh nazane.

ای جانتو بشم با نظرِت

ماری پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام عزیزم ممنون از تشویقهات وبلاک تو هم خیلی قشنگ

ممنونم وعزیزی ی ی ی ی ی ی ی ی ی

شیطون پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ http://satanperdu.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل]

سلام

خوفی؟

[بوسه] نیاز نیست انسان بزرگی باشیم ... " انسان بودن " خود ، نهایت

بزرگی است . می توان ساده بود ولی انسان بود به همین سادگی ... [بوسه]

000000000000000000000000000

دموکراسی می گوید: رفیق، حرفت را خودت بزن، نانت را من می خورم.

مارکسیسم می گوید: رفیق، نانت را خودت بخور، حرفت را من می زنم. ...

فاشیسم می گوید: رفیق، نانت را من می خورم، حرفت را هم من می زنم و تو

فقط برای من کف بزن ... اسلام حقیقی می گوید: نانت را خودت بخور،

حرفت را هم خودت بزن و من فقط برای اینم که تو به این حق برسی.

اسلام دروغین می گوید: تو نانت را بیاور به ما بده و ما قسمتی از آن را جلوی تو

می اندازیم، اما آن حرفی را که ما می گوییم بزن .......

000000000000000000000000000

موفق باشی

[بوسه] دنیای بیرحمیست چه زود پیش چشم عزیزانمان ارزان می شویم چاره

کم کردن رابطه ست که لااقل به مفت نفروشنمان [بوسه]

فعلا [بدرود]

[قلب][گل] *•.¸¸.•*´ بی تو تنهاترینم `*•.¸¸.•* شیطون [گل][قلب]

http://satanperdu.blogfa.com

ممنونم از نظرِ پر بارت دوست عزیز

E.P.M پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ق.ظ

به قول بعضی ها چقدر دردناکه که انسان نیمه گم شده خودش رو کامل پیدا کنه

بله

فاطی چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ http://hiddenboys.blogfa.com/

سلام گلم برای محمد یک وبلاگ ساختم اگه خواستی لینکش کن وبلاگش قشنگه بروببین

مبارکـــــــــــــــــــه حتمـــــــــــــاّ

tanha چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.tanha26.blogsky.com

سلام شادی جان
من با اجازت شما رو با اسم وبلاگت لینک میکنم

خوشحال میشم دوست عزیز

فاطی چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ

من اگر روح پریشان دارم
من اگر غصه هزاران دارم
گله از بازی دوران دارم
دل گریان،لب خندان دارم
به تو و عشق تو ایمان دارم
در غمستان نفسگیر، اگر
نفسم میگیرد
آرزو در دل من
متولد نشده، می میرد
یا اگر دست زمان درازای هر نفس
جان مرا میگیرد
دل گریان، لب خندان دارم
به تو و عشق تو ایمان دارم
من اگر پشت خودم پنهانم
من اگر خسته ترین انسانم
به وفای همه بی ایمانم
دل گریان، لب خندان دارم
به تو و عشق تو ایمان دارم

من بهت ایمان دارم که خودکشی نمی کنی فقط می خوای منو بترسونی

من اگر پشت خودم پنهانم
من اگر خسته ترین انسانم
دل گریان، لب خندان دارم
ممنونم عزیزکم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد