دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

دیگر نمیتوانم...

                  




دیگر نمیتوانم متن های طولانی را
 
                              تا آخرش بخوانم
 
                              تقصیر خودت بود
 
                                     آمدی
 
                                   رفتی  ...
 
                              به هر چه کوتاه
 
                                عادتم دادی  ...


    


نظرات 7 + ارسال نظر
رویا جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ

درسکوت دادگاه سرنوشت



عشق برما حکم سنگینی نوشت



گفته شد دل داده ها از هم جدا



وای بر این حکم و این قانون زشت

مرسی نازنینم

[ بدون نام ] جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ

عزیزم وبت خیلی قشنگ شده بابا استعداد ,این همه استعداد داشتی من خبر نداشم به نظرم ترش نخوری یه چیزی میشی

نه همون ترشی نخوردم یه مدتِ
ممنونم

شیرین پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ

قبول کن ،
معاملۀ خوبی نبود
هر دوی ِ ما ضرر کردیم
من خودم رو به تو فروختم

تو مرا به هیچ!!!

ممنون شیرین جان خیلی قشنگ بود

فاطی پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ

رفتنت آغاز ویرانیست حرفش را نزن ابتدای یک پریشانیست حرفش رانزن دوست داری بشکنی قلب پریشان مرا دل شکستن کار آسانیست حرفش را نزن

نمیـــــــــــــــــــزنم عمراّ

فاطی پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ

ای عشق همه بهانه از توست من خاموشم این ترانه از توست

آن بانک بلند صبحگاهی وین زمزمه شبانه از توست

من می گذرم خموش و گمنام آوازۀ جاودانه از توست
سلام عزیزم متن زیباتو خوندم حالا توهم شعرمو بخون

ممنونم عزیز دل و ورودتو خوشامد میــــــــــــگم

E.P.M چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ

هر چیز اثری دارد و هر اثر زمانی دارد.بیشترین اثر و طولانی ترین زمان از یک نگاه کوتاه او در دلم مانده است. که نگاه نبود نیم نگاهی بود.که تا ابدیت زمان و تا بیکران ها اثرش باقی است یک پلک زدن از آن چشمان سیه فامش.به سوز نگاهش عادت کردم ولی نه به دوریش...

خیلی زیبا مینویسن ممنونم بابت نظرات قشنگتون

صابر چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ http://shabeman.blogsky.com/

عادت که باشد همه چیز کوتاه است حتی زندگی

عادت!!!!!!!!!!!!!
چیز خوبیه یا بد؟!؟!؟!؟!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد