دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

بذر





                




بیخودی به خودت زحمت نده!

این بذرهای تنفر که در دلم می کاری

هرگز جوانه نخواهد زد...

 



                                     



نظرات 11 + ارسال نظر
یک خواانده وبلاگ جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام برشادی خانم اول از همه بگم که از نظر کلی مطالب وتون همش نظرم جلب کرد وبیشتر عکسهای زیبا تون هم به دلم نشست معلوم است که بانوی خوش سلیقه ای هستید همانطور که نام زیبایی هم دارید ولی وقتی پستهای قبلتون را خوندم یکم جا خوردم راستش توقع نداشتم همچین عکسهایی را در این وبلاگ ببینم وبلاگی که نویسندهاش به امام زمان عج الله وسایر اعمه ارادت دارد همچون عکسهایی وان ارادت با هم تناقض دارد نظیرپست بیست ویک مهر نود یا پست 25 مرداد نود و....دوست داشتم با کمال ادب این نکته را به شما یاداور شوم که این دو باهم تناقض دارند وهمه ما در برابر هم مسئول هستیم ودر نهایت شما باید در محضر خدا پاسخگو باشد باز هم سر میزنم واگر پاسخی بود میشنوم به خدا میسپارمتون از طرف یک خواننده وبلاگتون

سلام بر شما خواننده ی عزیزو محترم
در ابتدامرسی از توجه ودقت نظرتون وتشکر بابت اینکه با این انتقاد ترغیبم کردید به پست های قدیم سرکی بکشم وتجدید خاطرات کنم.
البته که خدمت اعمه ارادت داریم وحضورشون در تمامی لحظات زندگی واجبو ضروریه منتهامن فکر نمیکنم تصویرهایی که مد نظرتون بود نامناسب بوده باشن که اگه بودن حتما خود سایت بلاگ اسکای مسدود کرده بود وبلاگمو همونطور که وبلاگ خیلی از دوستان قدیم به علت تخلف مسدود شدن.
یه تشکر ویژه هم دارم خدمتون بابت حضور گرمتون

bibal شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

i love you

دوست دارم خودم تنهـــــــــــــا تنهــــــــــــابوس

محدثه شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ http://mody.blogsky.com

اینو باهات موافقم

فــــــــــــدات

حسین شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ

چشم فاطی خانوم به دیده منت.وبلاگ ایشون خودش نور و روشنی داره احتیاج به شعر من نداره برا شروع این رو میگم تقدیم به ایشون و شما :‌
نوری اگر هست ز چشمان تو
شوقی اگر هست زدیدار تو

هرچه در این میکده شد از تو شد
شعری اگر هست ز هجران تو

تقدیمممممممم

تشکر

فاطی شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ

متنت خیلی قشنگ بود ولی این عکسه به متنت نمی خوره خود عکس خیلی قشنه ولی این سبز شدنش و اون پروانه های قشنگ دورو برش یه پیامه دیگه رو به بیننده القا میکنه امیدوارم بتونی یه عکس دیگه پیداکنی البته چون عکسا همه واسه خودته واز جایی نمی گیری بهت حق می دم کار سختی آوردن متنی که ازش خوشت بیاد وقرار دادن وپیدا کردن عکسی که بهش بخوره خیلی خیلی سخته موفق وشاد باشی

سلام عزیزم خوش اومدی گلم
مرسی از تذکرت قشنگم خودمم همین فکرو کردم و لی همونطور که حدس زدی مورد مناسبی پیدا نکردم
دوست دارم

فاطی شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ

اول سلام به دوست اینترنتی ما وشاعر محفل وب سایت شادی جون با اون شعرای قشنگش باعث شده این وبسایت پر رونق بشه و انرژی مضاعف بده به شادی جو ن خدا یک ارزن بما شانش می داد خیلی خوب بود یکی هم پیدا می شد وب سایت ما رو پر رونق می کرد خیلی خیلی خوب می شد البته فک نکنی من حسودم ولی جناب استاد شما کار خودتونو انجام بدید این حسادت زنانه بود که باعث شد اون مطلبو بنوسم شما از دنیای خانما خبر ندارد بهتر خبر هم نداسشته باشید چون اونوقت سر چر خونک می گیرد البته این موضوع حسادته باعث پیشرفت خانمهاست (توجیه اشتباهشون) و حالا نوبت سلام کردن به عشق زمینی خودم شادی جونببین شادی جون ا گه تلفونه خونتو درست نکنی من هر دفعه که نیاز به صحبت کردن پیدا کنم وب سایتتو با یک نظر بلند بالا پر میکنم
اینی که گفتم یک تهدید بود جدی بگیرید فهمیدی خودت زنگ بزنی هم قبول چون برای من هزینه نمی افته ومن با ماری همیشه این کارو می کنم البته توی این یک مورد شانس آوردم آخه هر وقت زنگ می زنم اون یک جای خوب تشریف داره ....... وقتی میاد خودش زحمت زنگ زدنو میکشه توی نظر بعدی در مورد متنت نظر می دم تورو خدا حواست باش در موقع تایید ....

این نظرتم چون خطاب به استاد بود تایید کردم گلم
چشـــــــــــــــــــــــــــــــــم عزیزکم خودم زنگ میزنم مخلصتم هستم دربست یعنی چاره ای هم ندارم با اون تهدیدی که شدم

کیارش جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ http://oursilentworld.blogfa.com

عالییییییییییییییی بود

ممنـــــــــــــــــــــــونم کیارش جان

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ

باشه چشم
تورج شعبانخانی
هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستاره اس

ممنونم
شرمنده نمیدونم چطور شد پاک شد

حسین پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ

حتما باعث افتخار بنده است . شما فقط امر بفرمایید خیلی خوشحال هم میشم. روی چشششششششمم

چشمتون بی بلا
محبت میکنین

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام
این بار من اولین نفرم که نظر میدم.
مثل همیشه فوق العاده بود،متنت ، کوتاه و گویا و هماهنگی تصویر با متن. تبریک میگم.
ولی اسممو نمی گم.

سلام
ممنونم از تشویقات بهم قوتِ قلب میدی
و تشکر مضاعف بابت حضورت


شرمنده نظر دومتون اشتباهی پاک شد میشه یه بار دیگه اسم خواننده و شعر مورد نظرو بگین

حسین پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

ما قرار شده دیگه شعر نگیم به خاطر گل روی فاطی خانم
فقط میگم عااااااااااااااااااااااااااااااالییییی خیلی قشنگ و متناسب هست عکس و متن
خیلی قشنگه

بهتر نیست بجای اینکه میدونو خالی کنین کمک کنین تا ما هم راه بیفتیم استاد؟
حالا دو میدانی نه ، دوِ ماراتنم نه ،در حدِ تاتی تاتی هم باشه کلامونو میندازیم هـــــوا
ممنونم از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد