دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

حالِ دلــم









با دیدن چشمهات حال دلم زار میشود


اصلا نگات باعث آزار میشود


هی پلک میزنی و من از دست میروم


هی عشق روی عشق تلنبار میشود




نظرات 12 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ

مرسی از لطفت خواهر شوهر جونم

یه دونــــــــــــــــــــــه ای به خــــــدا دوسِت دارم هزار تــــــــــــــــــا
بوسبوسبوسبوس

مهسا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ


آنشرلی هم نشدیم که ازمون بپرسن:
آنه تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت؟؟

تو مهســــــــــــــای خودمـــــــــــــــــــــــــی

bibal جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

یعنی این که عالین
از کجا میاری بلا؟؟؟

ای جـــــــــــــــان همین که مورد پسندِ دنیاییه بـــــــرام

بی نام چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام
نه گیج نشو ، تو که شاددددددی ، اونو نمی دونم که داره تقلب می کنه ، من هم ناآشنا نیستم ، همین دورو برا هستم ، چشاتو که باز کنی منو می بینی ، البته همدیگر رو می شناسیم ممکنه یه چند وقتی باشه که همو ندیدیم ولی منو می شناسید.و من هم می شناسمت.
بای بای

سلام
عجـــــــــــــــب
می دونم که آشنایی و میشناسیم

بی نام سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام
قبول نیست یکی داره تقلب می کنه اون نظر رو من ندادم ، اون بالایی رو میگم ، اگه یه روز شاد بودی، مال من نیست . یکی داره کلک می زنه.

سلام
راست میگی؟پس اون کیــــــــــــــــه؟؟؟
شما کی هستی؟؟؟
خودم کِیـَـــــم؟ای بابا گیجـــــــــــــم کردین

ASM سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.emt-howzeh.loxtarin.com/

سلام شادی جان ممنون که بهم سر زدی یادت باشه قول دادی بازم بهم سر بزن

سلام
ممنونم از اینکه وقت میذاری دوست عزیز
اول اومدم نظر دادم که سرِ قولم باشم بعد نظرتو تایید کردما

فاطی دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ب.ظ

دلم می خواد بدونی تو این همه ستاره
هیچ کس اندازه من نگاهتو دوست نداره

عزیزم یکم از اون عشقای تلمبار شدت به منم بده آخه با کمبود عشق مواجهه شدم هی!!!!!!!!!!! روزگار به یکی اینقدر عشق
می دی که تلبار کنه ولی به من بیچاره ..........

فدایِ تو و دوست داشتنت
الهــــــــــــــی من قربونت بشم که کمبود پیدا نکنی
تو که میدونی گلم عشقایِ من خیالیه با این وجود ، بازم میخوای؟

[ بدون نام ] دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ

اگه یه روز شاد بودی آروم بخند تا غم بیدار نشه و اگه یه روز غمگین شدی آروم گریه کن تا شادی نا امید نشه ! منم گریه نیم کنم تا شادی خانوم نا امید نشه

شما همون دوستِ بی نام و نامریی مایی؟
ممنونم از نظرت ولی این شادی خانوم منظورت منم یا اون شادی و غم
انشالله جز اشکِ شوق به چشات اشکی نباشه دوستِ من

bibal دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

این نوشته ها و عکسا رو از کجا مآوری آیا؟زیرا؟چرا؟

چطور عزیزم ؟خوبن یــــــــــــــا بد؟

پژمان دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ http://oursilentworld.blogfa.com/

مرسی از نظرت شادی ....

خیلی قشنگ بود نظرت . من که خیلی خوشم اومد از نظرت

یدونه ای :دی

به قولِ دوستانِ همجنسِ خودت؛مخلصِ رفیقِ عاشق پیشه خودمونم هستیم ؛چــــــــــی؟در بســـــــــــــــت
این که شد همش نظرم قشنگ بود پس پستم چــــــــــــــــــــــــــــی؟؟؟؟

♥ پَرَستـــُــــو ♥ دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

قربونه تو برم عزیزم
بـــــــــــــــــــــــــــــوس بوسی
این عکساهی که میذاری خیلی نازناااااااا

فدای تو نازیش اینه که از زاویه چشای تو دیده میشه دلبندم

حسین دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ق.ظ

یک نگاه از چشم تو آشفته گرداند دلم
مردم آزاری به آن چشمان زیبایت مکن

چون که برهم مینهی جان از وجودم میرود
چون گشایی زنده از نور دو چشمانت شوم

تقدی به شما و این متن زیبایتان
شما بهترین دوستم

خیلی زیبا بود ممنونم
شعراتون واقعآ به دل میشینن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد