دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

نمی بخشــمت








من + تو = ما

  یادت هست ؟

تمام شد …

حالا : تو + او = شما

من هم به سلامت . . .




          

نظرات 9 + ارسال نظر
bibal جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

شادی این خیلی بدههههههههههههههههه نمی خواااااااااااام

آره عزیزکم خـیلــــــــــــــی بدِ

حسین چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ق.ظ

سلام مثل همیشه قشنگ و زیبا و تاثیر گذار ببخشیددیر اومدم میدونید که چقدر سرم شلوغه این روزا موندم به کدوم برسم.

آن روز که چشمان تو در راهم شد
من و تو ما شد و دل با دل تو باهم شد

نتوان کرد جدا این دل و آن ما از تو
جان من زنده به ما و دل تو با من شد

تقدیم به شما

سلام
شعرتون مثلِ همیشه زیبا بود
ممنونم

poya سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ http://kingbijan.blogsky.com

خدا رو شکر تو زندگی من تو+او=شما شد و اگر نه نمییدونم چی در انتظارم بود امید وارم با یارش خوش باشه من به قول شما به سلامت





♥ پَرَستـــُــــو ♥ سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

قربونت برم من عزیزم بوووووووووووووس دوستت دارم

جیگـــــــــــرتو

♥ پَرَستـــُــــو ♥ سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

ووووووووووووووه شادی چرا امروز خشنی؟؟
خوبی فدات شم نه بابا بچم روش باز نمیشه
یعنی باز میشه

ای جونـــــــــــــم تو چرا ترسیدی فدات واسه هوو گارد گرفته بودممیخواستم مرضیه حسابِ کار دستش بیاد که پرستویِ ما تنها نیست

♥ پَرَستـــُــــو ♥ سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

سلامـــــــــــ آجی وااااااای این یارو تو عکس کیو نمیبخشه ؟؟


اجی اپم بدو بیا

سلام گلم
اومدم زودتر از اون که صدام کنی اومدم
همون که هوو رو آورده دیگه

فاطی سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ

عزیزم این یکی باهات موافق من یاد حکایت پهلون پنبه افتادم خودمو یکی دیگه باید نجات بده فک کنم کلاسا رو تاثیر گذاشته اعتماد بنفست رفته بالا خوبه خوبه خوشحالم از این بابت میگم فقط امیدوارم این رویا روت تاثیر نذاره چون اون استاد ضایع کردنه ماری رفته پشت سرشم نگاه نمی کنه خوبه اگه از کسی بدمون آمد فقط به رویا اشاره کنیم خودش بقیه راه رو می ره

دیگه چه کنیــــــم
بعدشم بی انصافی نکن دیگه قبلنا هم آرومت میکردم ،نمیکردم؟
آخ آخ آخ ازین رویا نگـــــــــو ضرب المثل هاشو نشنیدی؟ فلفل نبین چه ریزه (البته راوی ندیده بودش واِلا حتمآ تصحیح میکردش)یا نیگا به قدش نکن چند برابرش زیرزمینه
دلم پُرِ ازش مهمون داره نمیاد نظر بزاره
هر چی دلِ تنگت میخواد بگو منم تاییدت میکنـــــــــــــــــــــم

مهدی سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.loveone.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
متنت باحال بود

سلام
ممنونم
مرسی از اینکه وقت گذاشتین

فاطی سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

عزیزم بهتره اگه دوسش داری تلاشتو برای دوباره به دست آوردنش بکنی وبه این زودی میدانو خالی نکنی برای رقیبا من که اگه به عشقم چپ نگاه کنند ........ فهمیدی باید راهشو بلد باشی عزیزم اگه کسی عشقتو دزدیده فقط کافی به من بگی کارت نباشه !!!!!!

ای جــــــــــــــــانم کماندویِ من
بابا تو که با اون دلِ خوشگلت همه رو میبنی که دارن چپ نگاش میکنن چهار ساعت باز ما باید آسمون ریسمون ببافیم واست که عزیزِ دلِ ما، کسی چپ نیگاش نکرده که اون بیچاره ی بینوا چشاش چپ بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد