دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

قرارما




 




قرار دیدار ما


هر نیمه شب


خیالت که نمی گذارد بخوابم...!





نظرات 9 + ارسال نظر
یه دوست سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ

ممنونم یه دوست

مهسا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ب.ظ


مهسا شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ


مهم این نیست که
کی باشیم ...کجاباشیم ....چرا باشیم ... چطور باشیم
مهم اینه که
با هم باشیم .....به یاد هم باشیم .... برای هم باشیم

مهـــــــــــم اینه تو عزیزِ دلِ خودمــــــــــــــــــــــــــــی

bibal جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

بوس

جوجو چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ http://damobazdam.blogsky.com

سلاااااااااااام خوبی؟
آپ کردم... بدو بیا...
نظرم بذاریا....میسی

سلام عزیز
الان میـــــــــام

فاطی چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ

عزیزم امروز گرفتارم فقط میگم متنت خیلی قشنگه یکی دیگه نظرفرستادم پاک شد

ممنــــــــــــــــــــونم گلــم

فاطی چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام گلم باز من یکروز نیامدم وب به خاطر گرفتاریام تو با یکی دیگه قرار گذاشتی سریع بیا بهم پی ام بده کارت دارم . متن قشنگی بود خوشگلم

سلام خانومــــــــــی
تنهام بزاری می پرم دیگه
منتِها نمی دونم چرا همش همینجا فرود میــام

حسین چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ق.ظ

راستی اون عکسه هست وای که من چقدر از اون خوشم میاد نمیدونم چرا احساس میکنم خیلی به شما شبیهه همیشه این احساس رو نسبت به این عکس داشتم همون عکس عربیه

آره منم خیلی دوسش دارم خوشگله
ولی باید بگم احساستون این یکیو اشتباه کرده والا من اگه شبیه این بودم دیگه چه غمی داشتم

حسین چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ق.ظ

شب را همگان نام سیاهش خوانند
از بابت تو من به سپیدی خوانم

آن شب ز قمر روشن و نوری دارد
شبهای دلم با مه رویت روشن

تقدیم به دوست عزیز عزیز عزیز خودم با این متنهای قشنگش

مرسی بابت نظر زبیا و دلنشینتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد