دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

خاطرات








دیشب تمام خاطرات با تو بودن را دور ریختم

و امروز صبح وقتی بیدار شدم هرچه گشتم

خودم را پیدا نکردم.




نظرات 8 + ارسال نظر
یه دوست سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ

کاش میشداما..................

نمیشه؟

bibal پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ق.ظ http://www.bibal.blogsky.com

بخخشید ببخشید نه ها


فــــــــــــــــدات

bibal چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

اااااااااااا خدا نکنه شما بیا با هم بچتیم که من این همه چش به راتم این کارا لازم نیست خانومی


اصلا باهات قهرم

فدای تو بشم هر کاری میکنم یاهوم باز نمیشه
قهر نکن دیگه قشنگم مگه نمی دونی دل نازکـــــــــــــــــــمو دلم زودی میشکنه

مهسا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ق.ظ

منم عاشقتوووووووووووووووووووووووووووووووونم
دلم براتون تنگ شد

الهــــــــــــــــــــــــی قربونِ خودتو عشقتـو وجــودت
عزیزمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
منم دلتنگتم عزیزکم

مهسا شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ

دوست داشتن زبان ٬ زمان ٬ راه ٬
دلیل٬ نشانه نمی خواهد که
دل می خواهد .
دوست داشتن
... یک "من" می خواهد و یک "تو" ٬
لحظاتتون سرشار از عشق

الهـــــــــــــــــــــــــــی من فدایِ تو بشم با این متنِ خوشگلت
جیگرتوبوس؛بوس
خیلی دوست دارمـــــــــــــــــــــــــــــا میدونی که؟

bibal جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

از بس زیبا می نویسی واقعا نمیدونم چه نظری باید بدم عشقه خودمی

قربونِ تو دختر خوشگل برم خودم تنهـــــــــــــــــــــــا

poya پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ http://kingbijan.blogsky.com

آنگاه که ضربه های تیشه زندگی را بر ریشه آرزوهایت حس میکنی؛ به خاطر بیاور که زیبایی شهاب ها از شکستن قلب ستارگان است

مرسی پویا جـــــان

حسین پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ق.ظ

با یاد تو و خاطر تو جان بگرفتم
من هیچ نیم گر نبود خاطره تو

نقشش نتوانم بزدایم بسی سخت
چون حک شده بر روح و دلم خاطره تو


تقدیم به خودتون که عزیزید و متن هاتون که زییاست و بالعکس

ممنونم از شعر بسیار زیباتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد