دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

کلاغ هــا




  





بزرگ تر که شوم

داستانی خواهم نوشت

که کلاغ هایش قصه ببافند

و آدم ها را به هم برسانند!..





             

نظرات 8 + ارسال نظر
نازنین دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:43 ب.ظ http://nazanin7271.blogfa.com

بی تو،

بهشت هم برود به جهنم...

یه دوست سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ

اگه اینکارو کنی یه دنیا ممنون میشم امیدوارم زودتربزرگ شی!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حتمآ

bibal چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

آفرین به شما

مرســـــــــی

محدثه سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:15 ق.ظ http://mody.blogsky.com

پس خیلی زود بزذگ شو

اونـم به چشــــــــــــــــــم

[ بدون نام ] شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ

عزیزم مگه نمی دونی من یکم کنجکاوم وباید همه نظراتو چک کنم قربون هوشت خوشگلم

ای جونــــــــــــــــم یادم نبود باید از زیرِ نگاه تیز بینِ شما رد شم
فـــــــــــــــــــــــــــــــداتبوس

فاطی شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ

سلام عزیزم خوبی من دلم که گرفته ازاین هوا اگه بدونی اونطرفا چه خبر بود !دریا چقدر عصبانی بود وغمگین, من که ترسیدم برم جلو فقط از دور به عظمت دریا نگاه کردم .میگم تو چرا گیر دادی به رنگ مشکی آخه خوشگلم پاییز اینهمه رنگ قشنگ داره تو چرا پرندهاتم رنگ تیره انتخاب می کنی بهتر نیست بری ببینی تاریخ تولدت کی بوده ؟شاید توزمستون دنیا آمدی واصلا دختر ی از تبار پاییز نیستی !!!

سلام عزیزِ دلِ من
رسیدن بخیر
دیدنِ دریا چه آروم چه پرتلاطم لذت بخشِ گلم
آخه ناز دونه تقصیرِ من چیه که آخرِ قصه هارو کلاغ گذاشتن (قصه ی ما به سر رسید کلاغه به خونش نرسید)حالا دوس داری من بگم قناری؟یا بگم کلاغِ قصه ی ما زردِ؟
بعدشم نظرایِ مردم رو چرا میخونی

bibal جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

هنوز هیچ کس چنین داستانی ننوشته

کلاغ های خیالِ من می نویسن

حسین جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ب.ظ

و چه زیباست که عشق ادم بشه قصه ای که مادر بزرگا شبا برا نوه هاش تعریف میکنه و چقدر خوبه که آخرش اینطوری باشه ....

بعدش اونا بهم رسیدن و تا اخر عمر خوش و خرم در کنار هم زندگی کردند
یعنی میشه

شما که تهِ داستانمو لو دادین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد