دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

این منــم




      





این تو نیستی

که مرا از یاد برده ای

این منم

که به یادم اجازه نمیدهم

حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند...

صحبت از فراموشی نیست....

صحبت از لیاقت است .... !



نظرات 13 + ارسال نظر
bibal یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

اینم منم بیبال

فـــــــــــدایِ تو بی بالِ عزیزمــــــــــــــی

رویا شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ

از کچه های حادثه به ارامی می گذرم ، با دستهایم چشمانم را محو می کنم تا ببینم آن کوچه بن بست تنهایی عشق را...

دلم عجیب هوای دیدنت را کرده است ، دستانم را کمی کنار می زنم و از لا‌ به لا‌ی انگشتان لرزانم نیم نگاهی به گذشته ناتمامم می اندازم ، چیز زیادی نیست و از من نیز چیزی نمانده است جز آیینه زلا‌لی که از آن گله دارم که چرا حقیقت زندگی را از من پنهان کرد... !؟ و تو ای سنگ صبور لحظه لحظه های عمر کوتاه من ، چقدر

بی کس و تنها ماندی ! جواب صفحه های سفیدت را چه دهم که من نیز بی وفایی را از زمانه آموختم.

ممنـــــــــــــونم گلم
خیلـــــــــــــــــی قشنگ بودبوس

ASM شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ http://www.emt-howzeh.loxtarin.com/

دردم از یار است و درمان نیز هم

دل فدای او شد و جان نیز هم

اینکه می گویند آن خوشتر ز حسن

یار ما این دارد و آن نیز هم

یاد باد آن کوبه قصد خون ما

عهد را بشکست و پیمان نیز هم

دوستان در پرده می گویم سخن

گفته خواهد شد به دستان نیز هم

چو سر آمد دولت شبهای وصل

بگذرد ایام هجران نیزهم

هر دو عالم یک فروغ روی اوست

گفتمت پیدا و پنهان نیز هم

اعتمادی نیست بر کار جهان

بلکه بر گردون گردان نیز هم

عاشق از قاضی نترسد می بیار

بلکه از یرغوی دیوان نیز هم

محتسب داند که حافظ عاشق است

وآصف ملک سلیمان نیز هم



سلام بر شادی جان گلم شادی جان ممنون از لطفت بابت اون جریان انشالله بتونم برات جبران کنم به ما هم سری بزن منتظرتم بای

سلام
خواهش میکنم کاری نکردم دوستِ من
چشم حتمآ میام
ممنونم از حضورت

فاطی شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام عزیزم مطلبت خیلی قشنگ بود راستی میگی آدم باید عشقشو به کسی هدیه کنه که لیاقت داشته باشه

سلام عزیزم رسیدن بخیر
معلومه که راست میگم ؛تو از من دروغم شنیدی
زودی بیـــــا

شیما جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://delneveshteshima.blogfa.com/

سلام شادی جونم
خییییییلیییییییییییی متنت قشنگ بود
خیلییییییی حال کردم
واقعا که همینطوره بعضیا خیلی بی لیاقتن
دوشت دالم...
بازم بیا به دلنوشته ام
بوس بوس بوس

سلام عزیزکم
مرسی قربونت بشم
چشم نازنین حتمآ میام

محراب جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com/

سلام شادی جان . خوبی چه خبرا؟ چه می کنی ؟
آره خودمم پشیمون شدم که مدیر نشدم .بابا وقت اصلا ندارم . خانمم بیکاره دیگه هه هه بزار مدیر باشه

سلام گل پسر باباش
محراب و پرستو نداره که یک روحین در دو بدن
انشالله همیشه در کنارِ هم عاشق بمونین
مدیریت رو واگذار کردی ولی این نشه که بما سر نزنی شادوماد

♥ پَرَستـــُــــو ♥ جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

سلامـــــــ به به حتما با لیاقت دیه

خوبـــــــــــ خوبی اجی قربونت بشم من
مرسی اره جوجوم چه باحال تسلیم شد الهی فداش شم . قربونت عزیزم مرسی اینجا چرا شکلک بوس نداره ؟؟
بوووووووووووس

سلام عزیزکم
فــــدات ،قدرشو بدون نازنینم
آره والا خیلــــــــــــی به این شکلک نیاز داریم
منم بوس،بوس،بوس،بوس،بوس
فکر کرده کم میاریم

یه دوست جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

خیلی قشنگ بودفدات

تشکـــــــر

poya جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ http://kingbijan.blogsky.com

کاملا درسته لیاقت میخواد حتی کلمه ی دوست دارم هم لیاقت میخواد چه برسه به فکر کردن

دقیقـــــآ

هوشمند جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ http://lordworld.blogsky.com/

آن روز که همه به دنبال چشم زیبا هستند، تو به دنبال نگاه زیبا باش

چشـــــــــــــــــــــــم

بی نام پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام
خوبی شادی خانم
ای نکرده وفا، رفته راه خطا
از شکسته دلان ،بی بهانه چرا
می شوی تو جدا
در زمانه مرا
کرده ای تو رها
از شکسته دلان بی بهانه چرا
می شوی تو جدا

سلام خوبم تشکر دوستِ عزیز
ممنونم از شعر زیباو دلنشینت

حسین پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ

یاد تو هرگز نرود یاد من
کوی تو منزلگه و ماوای من

من نتوانم که به نزدیک تو
لایق عشق تو سرو جان من

تقدیم به شما و این دست نوشته های زیبایتان

خیلی زیبا بود ممنونــــــم

ستوده پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام شادی جان .
چه عکس هایی که میذاری خوشکلن مخصوصا اون گل سبز زیبا .
منم موافقم هر کس لیاقت به یاد آوردن ندارد .
مواظب خودت باش عزیزم

قربونت برم عزیزم زیبان چون از دریچه چشایِ زیبایِ شما دیده میشن گلم
ممنونم که سر میزنی بهم نازنینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد