دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

چی شده؟




 




 دلم یه نفر میخواد....


که ازم بپرسه چطوری؟

...

بگم...خوبم


بغلم کنه و بگه دروغ بسه...


چی شده؟؟




                                     

نظرات 15 + ارسال نظر
‌bibal شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

من بگم چی شده؟
نمیگم

فدات درِ گوشم بگو

شیما چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ق.ظ http://delneveshteshima.blogfa.com/

سلام
چرا نمیییییییییاییییییییییییییییییییی وبم؟؟؟
آخ راستی یادم رفت خیلی متنت قشنگ بود
````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$```````````````
``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$`
``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$``
$`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$``
`$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$``
`$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$```
````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$```
````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$`````
`````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$``````
``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$`````````
```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$```````````
````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$````````````
`````````````$$$```````````````````````$`````````````
```````````````$$````$$$$$$$$$$$``````$``````````````
````````````````$$$`````$$$$$$$$$$$``$```````````````
```````````````````$$$`````$$$$$$$$$$````````````````
``````````````````````$$$$$``$$$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````$$$$$$$$$$``````````````
``````````````````````````````$$$$$$$$$``````````````
```````````````````````````````$$$$$$$```````````````

س س سلام
خوب نمیشد خــــــــــوب
دوام نکــــــــــــــــن
الان میــــــــــــــــآم
آخ جیگرتــــــــــــــــــــــو

poya سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ http://kingbijan.blogsky.com

شادی خانوم دورغ بسه چی شده؟

من که دروغ نگفتم

♥ پَرَستـــُــــو ♥ سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

مرسی عزیزم

فداااااااات بوس

ماهور سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

سلام گلم الان پیامتودیدم نمیفهمم چرا اینجوری شده بقیه دوستام که میرن درستهامیدوارم زودتر درست شه دلم واست تنگ شده بوووووووووووووووس

سلام عزیزم خدا کنه

♥ پَرَستـــُــــو ♥ سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

کی به کی داره دروغ میگه ؟

نمـیـــــــــــدونــــــــــم

رویا سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر

تولدت مبارک . . .

ای روشنی گسترده ، ای زیبایی محض ، ای آسمان بی کران مهربانی

کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم

سالروز زمینی شدنت مبارک . . .
تولد روز عادی نیست زیبا

وتبریکم زیادی نیست زیبا



اگر رنجیدی از تبریک بسیار

ببخشم چون ارادی نیست زیبا


ممنونم عزیز دلم دوسِت دارم یه دنیـــــــــــــابوس،بوس

فاطی سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ

تکیه کردن به تورا دوست دارم اما از دوباره افتادن می ترسم
نگاهت را دوست دارم اما از سرد شدن نگاهت می ترسم
دستانت را دوست دارم اما از دوباره خالی ماندن دستام می ترسم
آغوشت را دوست دارم اما دوباره از بی پناه شدن می ترسم
با تو تا ابد بودن را دوست دارم اما از دوباره رفتن هات می ترسم
قصه کوتاه می کنم تورا دوست دارم اما از این اماها می ترسم
(عزیزم این راستی بود که خیلی وقته می خوام بهت بگم )

ممنونم عزیزکم خیلی زیبا بود
فدات

رویا سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ

هرسال وقتی ۱۸/۸ هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن
از خودم می پرسیدم
چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن؟....
و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که زمینو
با گامهای مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه ....

تولدت مبارک

واااااااااااااااااااااای ممنــــــــــــــــــــــــــــونم عـــــزیــــــزمــــــــــــی

ماهور سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

سلام گلم نبینم غمتو فدات شم
مطمئنم یه چیزی شده آخه امروز قول داده بودی بیای بهم سربزنی اما هرچی منتظر موندم نیومدی دیگه دوسم نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزکم
شرمنده ام به خدا
مودممون ایراد پیدا کرده مجبور شدم با گوشی وصل بشم که سرعتش خیلی کُنده
قول میدم اولین فرصت وصل شدم بیام عزیزکم

شیوا سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:59 ب.ظ http://just-kiss.blogsky.com/

سلام عزیزم
من نمیتونستم برات نظر بدم نتم قاطی کرده بود
من اصلا یادم نبود اون مطلبا برای وبلاگ توهه اخه من هر مطلبی رو که با حال و روزه من مناسب باشه سیو میکنم بعد که داشتم میخوندمشون گفتم بزارم رو وبلاگم تا شاید دوباره بیاد و مطلبامو بخونه و...........اخه تو وبلاگ قبلی می اومد ادرسه اینم داره
بگذریم
اگه ناراحتی از دستم بگو اونارو پاک میکنم
در کل شرمنده
مطلبای تو عالی ان مثل خودت
درست حرف دلمه که نمیتونم بیان کنم

سلام عزیزکم
نه گلم دوست داشتی میتونی بذاری عزیزکم
خوشحالم خوشت اومده

رویا سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ

فدات شم باز چی شده عزیزم ؟ نگو خوبم که میدونم مثل خودم داری دروغ میگی

چیزیم نیست خوبم ولی تو بـــــــــاور نکـــــــــــن

حسین سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ

من حال تو را نی زبانت پرسم
چشمان تو را بپرسم از احوالت

شاید به زبان دروغ گویی به منش
لیک از دل تو خبر دهد چشمانت

وبلاگتون مارو معتاد کرده هااااا. یه روز سر نزنیم انگار یه چیزی کم داریم
بازم مثل همیشه کوتاه قشنگ پرمعنی

ممنونم از محبتتون استاد
شعرتون بسیار زیبا بود

بی نام سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام
خوبی ؟ شادی خانم ،نکنه اوضات به هم ریخته ؟ کمک می خوای ؟
فعلا می تونم یه شعر واست بفرستم ، امیدوارم خوشت بیاد.
نام شعر : آن دم که با تو‌ام
ای آنکه زنده از نفس توست جان من
آن دم که با تو‌ام، همه عالم ازآن من
آن دم که با توام، پُِرم از شعر و از شراب
می‌ریزد آبشار غزل از زبان من
آن دم که با توام، سبکم مثل ابرها
سیمرغ کی‌ رسد به بلندآسمان من
بنگر طلوع خنده‌ی خورشید بر لبم
زان روشنی که کاشتی ای باغبان من!
با تو سخن ز مهر تو گفتن چه حاجت است؟
خود خوانده‌ای به گوش من این، مهربان من

سلام
ای خوبم، تشکر
ممنونم شعرِ زیبایی بود

هوشمند سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ http://lordworld.blogsky.com/

سلام دروغ بسه چی شده ؟

سلام
خیلی چیزا ..........................
..........................
.............................
..............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد