دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

چقدر اینجا را شلوغ کرده ایم




       




چقدر


اینجا را شلوغ کرده ایم


من و تو!


همیشه همینطور است


خانه


سکوت


فنجانی چای


خسته شدم از این همه شلوغی


سرسام گرفته ام از بس


شعر خواندم


خندیدم


رقصیدم


با قاب عکس و صندلی خالی ات                




                                      

نظرات 7 + ارسال نظر
‌bibal شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

بوس

ماری جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام گلم وبلاگت مثل همیشه قشنگ وبه روز ببخشید که دیر بهت سر می زنم درسهام خیلی زیاد ه هر وقت می یام تو وبلاک به تو هم سر می زنم

وقتی که باد
با غرور
در گوش درختان
آواز مرگ سر می دهد
باید پاییز را باور کرد…
راستی
درختان چقدر نجیبند
شاخه های شان آرام تکان می خورد
و برگ های شان
زرد و بی صدا
رقص کنان بر زمین می افتند
باید از درختان
راه و رسم مهربانی را بیاموزیم

سلام عزیز دلم
قربونت برم میدونم گرفتاری
انشالله در همه امور زندگیت موفق باشی
مرسی که سر زدی خانومی
فدات

رویا چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ

حرف دل منو گفتی عزیزم ۲۶ ساله دارم با جای خالی محمد حرف میزنم

الهــــــــــــــــــــــــی

رویا چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ

میگم خوب شد من اینجا بهت تبریک گفتم وگرنه دوستمون یادش میرفت تبریک بگه بع کلی تحلیل روانشناسانه واسه فراموشیش میاورد(شوی بود ها جنبه داشته باش لطفا عزیزم)

از دستِ شما

ماهور چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

زندگی همینه همه چیزش تکراریه وشرط موفق بودن اینه که با همین چیزای تکراری شاد باشی
راستی گلم تولدت مبارک امیدوارم که امسال یکی ازبهترین سالای زندگیت باشه بووووووووووووووووس

حق با توست عزیزم
ممنووووووونم نازنینم
بوس

فاطی چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام گلم این روز قشنگ وپر از خاطره رو بهت تبریک میگم از به دنیا آمدنت خوشحالم وازاینکه دوست خوبی چون تورو دارم به خودم می بالم عزیزم امیدوارم سالهای سال خندان ببینمت [:S004

سلام عزیزکــــــــــــــــــم
ممنــــــــــــــونم خانومــــــــــــــی ؛فـــــــــــــــداتبوس
منــــــــــــــم خوشحالــــــــم از داشتن تو نازنینــــــــــــــم

حسین چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

امروز روز تولد شماست و از صمیم قلب این روز رو بهتون تبریک میگم و براتون سالهای سال خوشحالی و کامیابی و سلامتی آرزومندم . امیدوارم صد سال در کنار فرزندان عزیزتون سالم و سرحال زندگی کنید.من دسترسی ندارم تا هدیه ای تقدیمتون کنم پس به همین دو خط شعر رو تقدیم میکنم امیدوارم بپذیرید

در این گلستان هردمی می رویدش گلها بسی
لیکن در این فرخنده گاه یک گل خرامان می کند

عطر همه بستان یکی عطر گل رویت یکی
ماه منیر روی تو بستان گل افشان می کند

بازم تبریک تبریک تبریک


ممنـــــــــــــــونم استاد
خوندنِ شعرو دلنوشته هایِ شما لذت بخشهبالخصوص این شعر که از هر کادویی واسم با ارزشتره
لطفتون همیشه شاملِ حالم شده و میشـــه
بازم تشکــــــــــــــر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد