دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

آهـــــــــــــای...




          






آنقــدر مــــرا سرد کـــرد ؛


از خــــودش .. از عشـــق ..


کــه حـــالا بــه جـــای دلبستن ، یــــخ بستــه ام!


آهــــای !!! روی احســاســم پــا نگذاریــد ..


لیـــز می خوریــد !.



                 

نظرات 19 + ارسال نظر
‌bibal شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

آهای شادی دوست دارم

منـــــــــــــــــــــــــــم دوسِـــــــــــــــــــت دارم

حسین شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ق.ظ

دل من یخ زده و عشق تو چون آتش شد
به رهم چشم تو چون سارق بر راهش شد

ببخشید دیر آمدیم .
مارا وظیفه ای شد در کوی یار رفتن
آب حیات ماند رویش دوباره دیدن

تقدیم به شما و متن بسیار زیبا و هماهنگتون

ممنونم استاد
مرسی از شعرای زیبا و دلنشینتون

ماهور شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ق.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

سلام دوست گلم امروز کاردارم الان اومدم که نگی بی وفام...
حتمابیا بهم سر بزن حالم خیلی بده

سلام عزیزم
نه نازنینم اعتراف میکنم تو یکی از پر رنگ ترین دوستانِ وبم هستی خوشحالم تورو دارم
خدا نیاره روزی رو که بد حال باشی
حتمآ میام

شیما جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ http://delneveshteshima.blogfa.com/

راستی شادی جون چطوری قسمت نظرات وبلاگتو این شکلی کردی؟
آخه خیلی خوشکله میشه به منم یاد بدی؟

چشات قشنگه عزیزم
کاری نکردم قالب بلاگ اسکایِ که من قالب زمینه اصلی رو فقط مشکی کردم قسمت نظرات گذاشتم بمونه

شقایق جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ http://bikaranegi.blogsky.com

راستی خیلی دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم مایل بودی بهم سر بزن

البته ،خوشحال میشم

شقایق جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ http://bikaranegi.blogsky.com

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری غصه نخور حتما یکی هست مرهم دل یخ زدت بشه

سلام عزیزم
ممنونم نظرِ لطفته
مرسی که سر زدی

♥ پَرَستـــُــــو ♥ جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

سلامــــــــــــــ آخ من لیز خوردم پام شکست

گفتم بیام یه کم شوخی کنم روحیت باز شه عزیزم

سلام عسل خانوم
الهی خدا نکنه نازنینم
قربون تو برم که به فکرمی
یه بنده خدایی اعتراض کرد که چرا اینقده شما رو می بوسم
ولی نمشه که نبوسمت ؛آخه شما عزیز دل ماییبوس

بی نام جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام شادی خانم
ببینم مگه شما کمبود بوس دارید که هرکس یه چیزی می گه بلا فاصله می آی بوسش می کنی ؟ من فک کنم تا الان یه چیزی در حدود 400-500 تا بوس حواله کردی .

سلام بی نام عزیز
بوسیدن خانوما مگه جرمه؟
ودیگه اینکه شدت علاقمه به عزیزان
تازه شم بیشتر ازین در توانم نیس فک درد میفتم والا بازم
می بوسیدمشون
بعدشم آقایونو که نبوسیدم همشون خانومن

ماهور جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

نمیدونم چرا اینجوریه؟؟؟؟؟
نظرایی که گذاشتی دیدم مرسییییییییییییییییی

فدات
خواهش میشه عزیزم

شیما جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ http://delneveshteshima.blogfa.com/

سلام شادی جون
مرسی که بالاخره به وبم سرزدی
بازم به دلنوشته ام بیا که دوباره دعوات نکنم
متنتم زیبا بود

سلام گلم
چشم عزیزم حتمآ میام
فقط تو دعوام نکن سر خورده میشما
قربووووووونت

فرشته جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ق.ظ http://www.968574.blogsky.com

سلام شادی جوووووون خوبی واقعا شرمندم کردی ..
و منم شرمندم باید ببخشی منو اخه تو این مدت درگیر درس و دانشگاه بودم .و فقط گاهی اپ میکردم .راستی ناقلا اپهای فوق العاده خوبی گذاشتی مخصوصا تصاو یری که گذاشتی عالین ......... بای

سلام عزیزکم
خواهش میکنم ناازنینم
قربونت برم خوشحالم خوشت اومده
بوس

فاطی جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام رویا جون از تو بعید ه که این حرفو بزنی خانم مصبر کلاس من چند روز بود منتظر بودم تولد شادی رو تبریک بگم شما خیلی حول تشریف دارین وزودتر تبریک گفتی فکر کنم جهت خود شیرینی این یکی طلبت بابت اون روز که بهم گفتی داری خود شیرینی می کنی امشبم رفته بودم کنگره ستاره صبح خیلی قشنگ بود حس روحانی گرفتم دوباره برای همه رفته گان از جمله همه شهیدان دعا کردم اگه تونستید برید از شهرهای سراسر کشور مردم میان داستانش درموردخلقت بشر از آدم تا ظهور امام زمان است صحنه دفاع مقدسش بسیار جذاب ودیدنی بود چون نمایش به صورت زنده وبا صدای طبیعی جنگ بود وحتی موقعی که کشتی نوح را به دریا انداخته شده بود مقداری آب روی صورتم ریخت از اول تا آخر ماجرا من گریه می کردم

هر چند این نظر خطاب به اون عزیز دلمه ولی دلم نیومد جوابِ تو جیگرمو ندم
الهــــــــــــــــی که من خودم فــــــــــــدایِ اون احساسِ پاکت بشم تنهـــــــــــــــــــــــاییبوس

mohammad پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ http://hiddenboys.blogfa.com

سلام خوبی؟ خاله چه خبر ؟ ممنون اومدی راستی تولد مبارک
موفق باشی بای

سلام گلم
وظیفست عزیزکم
مرسی عزیز دلِ خاله

بی نام پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام
حالات و احوالات چطوراست ؟
من که زنجیر چرخ بستم تا سر نخورم .
بریم سراغ معر( منظور همون شعره )
بغض تازه
در من ترانه های قشنگی نشسته اند
انگار از نشستن ِ بیهوده خسته اند
انگا ر سال های زیادی ست بی جهت
امید خود به این دل ِ دیوانه بسته اند
ازشور و مستی ِ پدران ِ گذ شته مان
حالا به من رسیده و در من نشسته اند ...
من باز گیج می شوم از موج واژه ها
این بغض های تازه که در من شکسته اند
من گیج گیج گیج ، تورا شعر می پرم
اما تمام پنــــجره ها ی تــو بستـــه اند

سلام
تشکر خوبم
هنوزم نمی خوای معرفی کنی خودتو؟
از شعر زیباتم ممنون

هوشمند پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ب.ظ http://lordworld.blogsky.com/

سلام: سلامی به روشنی روز
وبلاگ: عالی
مطلب: فوق العاده
مدیر وبلاگ: گل. عزیز. مهربون

سلام
ممنونم دوستِ عزیز
تشویقت عالی بود همراه با دلگرمـــی

رویا پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ

ای ای ی ی ی نگو که احساسمون له شده دیگه اره عزیزکم منظورم شما بودی گل نازم

آخــــــــــــــــی
سر به سرش نزار گناه داره بچـــــــــــــــم

فاطی پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام
از این پا گذاشتن روی احساس نگو که دلم پر از دست این روزگار .....
متن خیلی قشنگی بود از اونای بود که جای تشویق داره
ممنون از احساسی که با خوندنش بهم دادی .....
منظور رویا توی نظر قبلی من بودم که تحلیل روانشناسانه می کنم یا کس دیگه آخه می خوام جوابشو بدم بدون تحلیل هم بلدم از خودم دفاع کنم

سلام عزیزکم
قربونِ دلِ پُرت بشـــم من
جز تو کسِ دیگه ای هست که عزیز دلِ ما باشه؟

ماهور پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

سلام دوست گلم غصه نخور همه همینند

سلام عزیزم
جدآ؟
صبح اومدم واست نظر بدم صفحت باز نمیشد

♥ پَرَستـــُــــو ♥ پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

سلامـــــــ آخی این متنت خیلی قشنگ بوداااااااا
کلا همشون قشنگن

قربونت برم عزیزم دیونه شده بودم الان باز رفع شد شاید نزارم

وا حالا قیلفه خانومرو بیخی یعنی ما اینطوری میخوابیم ؟؟ این توهین به ما بوداااااا

سلام گلم فــــــــدات
ای جان دیوونگیتم خوشمزست دختر
آره ولی خیلی با مزه خوابیده بود
بی خیالِ چه جور خوابیدنا مهم اینه باحال بعضیا رو cut کرده از رو تخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد