دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

لمس کــــــــــن




   





لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست ...

تا بدانی نبودنت آزارم می دهد ... 


لمس کن نوشته هایی را که لمس ناشدنیست و عریان ...

که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد


لمس کن گونه هایم را که خیس اشک است و پُر شیار ...


لمس کن لحظه هایم را ...

تویی که نمی دانی من که هستم?


لمس کن این با تو نبودن ها را لمس کن




                                

نظرات 8 + ارسال نظر
♥ پَرَستـــُــــو ♥ چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

شادی میبینم که رفتی تو کاره سانسور

قربونت بقیشو خودت حدس بزن دیگـــــــــــــــــه

ماهور دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ

خیلی قشنگ بود دوست خوبم

ممنونم عزیزم

شیوا دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ http://just-kiss.blogsky.com/

ای جان خیلی قشنگ بود و منم

این عکس خوشگله رو از کجا میگیری شیطون اینایی رو که زیر مطلبات میزاری؟

چشات قشنگ میبینه نازنین
دارم دیگهالبته همش متعلق به شماست

شیما دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ http://delneveshteshima.blogfa.com/

سلام عزیزم
خیلی خوجل بود ...

راستی چرا توشکلک هات بوس نداری؟!
هی میخوام بوست کنم نمیشه!!!
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام به شیمایِ قشنگم
قشنگی از چشاته گلم
نمی دونم چرا نداره
منم میبوسمت نازنینمبوس،بوس

mohammad دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ http://hiddenboys.blogfa.com

slm khale khoobi?
na baba ziad mohem ni
cheghad in postet ghashang bood
movafagh bashi bye

سلام عزیز دلم
نگران شده بودم
خدارو شکر
مرسی خاله جون

فاطی دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام عزیزم اول اینوبگم عکس خیلی قشنگی گذاشتی بعدشم متنت خیلی قشنگ بود مخصوصا نوشته چشمک زن روی عکس بد جنس هرچی استاد بهت یاد می ده به منم یاد بده

سلام عزیزکم
فدات ؛عکسِ یکمی لباسش لختکی بود مجبور شدم که باحجابش کنم
دیگه بعضی چیزا کلاسش خصوصیه همگانی که نــــــــــــــــــــی

Aref دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ب.ظ http://www.pars-daneshjo.blogsky.com

مرسی از این همه احساس
فقط عاشقا این متنای قشنگ رو درک میکنن

ممنونم از حضور گرمت دوستِ عزیز
بله کاملا درسته

حسین دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

هر حرف و سخن نشانی از عشق تو شد
این دل همه آکنده از آن مهر تو شد

حاجت چه بود به لمس با دستانم
دل گم شده و غرقه بر آن بحر تو شد

تقدیم میکنم به شما دوست عزیز. که اینقدر متن های قشنگ قشنگ میزارید.دست ما رو هم بگیرید بلکه راه بیفتیم بتونیم از این متنهای قشنگ بزاریم

بازچوب کاری میفرمایین استاد
ممنونم بابت شعر زیباتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد