دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

کویر







دستم را دراز می کنم و


تکه ای از ابر بی باران امید را


بزیر می آورم و


در آسمان خیال رها می کنم


تا شاید دوباره بر کویر خشکیده احساس ببارد


و گلهای عشق دوباره شکوفا شوند


هرروز با این رویا دلخوشم اما...!!!


اما می ترسم تند باد سرنوشت


ابرهای رویای مرا با خود ببرد


و کویر احساسم همیشه کویر بماند.
 



   

    

نظرات 9 + ارسال نظر
یگانه.فاطمه یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ب.ظ http://fy3000.blogfa.com

سلام.دوست گلم.وبلاگت جالبه

سلام عزیزان
خیلی ممنونم
ممنونم از حضورتون

ستوده دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ http://saba055.blogsky.com/

به رویاهایت بیندیش تا تحقق پیدا کند .
در همین نزدیکی عشقی پنهان در انتظار توست فقط کافیست نگاه کنی وبا اطمینان انتخاب کنی

عشقِ پنهان چه کلمه ی زیبا ودلنشینی

پیمان یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com


*.......
...*I♥U**I♥U*.....*I♥U**I♥U*....
.*I♥U*......*I♥U*.*I♥U*....*I♥U*..
.*I♥U*...........*I♥U*..........*I♥U*..
..*I♥U*......سلااااااااااااااااام....*I♥U*..
...*I♥U*..........اپیدم...........*I♥U*...
......*I♥U*...منتظـــــرما.....*I♥U*......
........*I♥U*...............*I♥U*........
...........*I♥U*.......*I♥U*..................*I♥U*..............*I♥U*.......
...*I♥U**I♥U*.....*I♥U**I♥U*....
.*I♥U*......*I♥U*.*I♥U*....*I♥U*..
.*I♥U*...........*I♥U*..........*I♥U*..
..*I♥U*......سلااااااااااااااااام....*I♥U*..
...*I♥U*..........اپیدم...........*I♥U*...
......*I♥U*...منتظـــــرما.....*I♥U*......
........*I♥U*...............*I♥U*........
...........*I♥U*.......*I♥U*...........
..............*I♥U**I♥U*..............
....................*I♥U*..................
..............*I♥U**I♥U*.............. دوشت دالم
بدو بیا بترکونیااااا

اومــــــــــــــــــــــــــدم هولم نکــــــــــن صبر کن موادِ منفجرمو بگیرم

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

من اومدمـــــــ زنگ تفریح ولی الان زود میرمــــــ

مرسی گلمــــــــــ فدات شمممممم

خوش اومدی عزیزم ولی زیاد بازیگوشی نکنیــــــــــــا زنگِ خوب تلاشتو بکن میخوام جلو بزنی از پسرِ بابا ؛اکـــــــــــی؟
فــــــــــــــــــداتبوس

فتح الفتوح !!! شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ب.ظ http://mhhm210.parsiblog.com

دشت دلتون همیشه سبز . هوای دلتون همیشه بهاری و با طراوت

ممنـــــــــــــونــــــــــــــــــــــم دوستِ عزیز

رامین شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ

سلام دوست عزیز . من امروز با وبلاگ شما برخورد کردم. خیلی زیبا و جالب بود. واقعا لذت بردم. اگه ممکنه باهم چت کنیم . ایدی من
ramin_3131
هست . بیزحمت پی ام بدید خوشحال میشم.
برعکس شما من وبلاگ ندارم اونم وبلاگ به این زیبایی

سلام آقا رامین
ممنونم و خوشحال از اینکه موردِ پسند واقع شده
راستش من اهلِ چت کردن نیستم و بیشتر سرمو با همین وبلاگ گرم میکنم
مرسی از حضور گرمت

فاطی شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام چه عکسی قشنگی خیلی مرتبت با موضوع است متن بسیار زیبایی گذاشتی ببین من به علت اینکه زیاد در معرض بارانهای شمال قرار گرفتم یکمی سوادم نم کشیده زیاد به دل نگیر فکر می کنم یک جور دیگه نوشته میشه

سلام خانومی
مرسی عزیزم همیشه حرفات باعثِ دلگرمیم میشه
مهم نیست گلم شما آزادی هر جور خواستی بنویسی
من باید بخونمش که میخونــــــــــــــم

حسین شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

برکویر این دلم عشقت چوباران میزند
آن نگاه مست تو دل را چه آسان میبرد

سلام مثل تمام کارهای قبلیتون زیبا ، دلنشین ، هماهنگ و موزون

سلام استاد
ممنونم لطف دارین

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

قشنگـــــــــ بود شادی جوووون ...
من دیگه دارمـ میرمـ بابای

قربونت عزیزکم
کجــــــــــــــــــا میری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد