دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

چه می شد اگر




      




چه می شد اگر


لحظه ای


دمی


آرام


رام


می نشستی روی آن صندلی خالی


که همیشه خیال تو


روی آن نشسته است؟!





نظرات 11 + ارسال نظر
bibal چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

واقعا چی میشد؟

اوهـــــــــــــــــــــــــوم

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com


افسوســــــــ چی عزیزمــــــ ؟؟

http://www.altaroflove.blogfa.com

افسوس که این نگاهو ندارم دیگه

فاطی دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام عزیزم خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است چرا فکر می کنی که زندگی بر وفق مراد دارم همین الان که دارم برات نظر می نویسم همینطوری محمد داره سرم داد می زنه بخاطر درس نخوندش ....حالا این فقط یکیش بود فقط خدا می دونه وبس

سلام خانومــــــــــــــــــی
آخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی نباشم

شیما دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ http://delneveshteshima.blogfa.com/

سلام شادی جون
اومدم خیلی آروم و رام بشینم رو همون صندلی که برام گذاشتی - خدا خیرت بده خسته شدم از بس ایستاده بودم
ممنون که اومدی جیییییییییییییییییییییییگگگگگگگگگگگگررررررررر

ای جــــــــــــــــــــــــــــــــــــان خوش اومدی خانومی

فاطی دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام عزیزم آخه اگه همیشه همه چیز آروم باشه زندگی تبدیل یه مرداب می شود کمی تلاطم و حرکت برای زیباتر شدن روزهای زندگی لازم است بهتر بایک دید بهتر به زندگی نگاه کنی . این نگاه باعث میشه خلاقیتت بیشتر بشه باز رفتم جای که همیشه مسخره میشم

سلام خانومـــــــــــی
میبینم کــــــــــه باز نطقت باز شد
زندگــــــــــــــی بر وفق مراده نه؟
یه باره دیگه فقط یه باره دیگــــــه تو بیاییو بنالی از این تلاطمِ روزگارکه خودتم مسببشـــــــــــــی من میدونمو تـــــــــــــــــــو
ولی اینو بدون عزیزمی،زندگیِ تو هم که شیرین باشه من سهم میبرم از شیرینیش

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

سلامــــــ قربونتـــــــــــ جیگرمـــــــــ
شما هم خسته نباشید

قربونه دلتـ بشم من
اره اون که انقدر مشغوله دیگه ما رم نمیشناسه

انشالله مرسی

چشمـ حتما بزرگی میرسومنم

فـــــــــــــدایِ تو بشم عزیـــــــــــــــــزمـــــــــــــــــــــی خانومـــــــــــــــــــی

حسین دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ق.ظ

بیا یک دم خیالم شاد گردان
بیا دل را زغم خالی بگردان

به این خانه بسی جای تو خالی
بیا ویرانه را آباد گردان

تقدیم به شما دوست عزیز ببخشید دیر کردم میدونید که فصل امتحاناته بعدش هم جیره مون رو هم که قطع کردن

سلام به استادِ عزیزِ وبلاگ
ممنونم از شعرِ زیبا تون
بله فصلِ امتحاناته ،انتظاریـــــَم ندارم شما همیشه نسبت به من محبت داشتینو منو شرمنده خودتون کردین
مرسی از حضورتون

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

سلامــــــــــ گلمــــــــ قشنگ بود راستی من دو تا وبم و آپــــــــ کردماااااا

سلام عزیزکم مرسی
الان میــــــــــــــــــــــــــــام

ستوده یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ

سلام شادی جان .
چه زیبا گفتی خیلی به جا حرف های دلت را میزنی من عاشق این کوتاه گویی های تو هستم

سلام ستوده یِ عزیزم
ممنونم گلم منم عاشقِ خانوم معلمِ گلمونم

رویا یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام عزیزم تقدیر ما این است که همیشه با خیالاتمون زندگی کنیم گلم

سلام عزیزکم
آخ گفتــــــــی
افسوس ازین تقدیرِ نحس افسوس

شیوا یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ http://just-kiss.blogsky.com

شادی جان چه عجب یادی ز ما کردی
سر زدی بهمون
خیلی خوشحال شدم عزیزم

ای جــــــــــانم عزیزمی
شرمنده چند روزی گرفتار بودم کمتر میومدم
مرسی از نظراتِ قشنگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد