دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

دلم لک زده...








 
                     بیا جایمان را با هم عوض کنیم...



            دلم لک زده برای اینکه کسی عاشقم باشد!





                           

نظرات 12 + ارسال نظر
دوست قدیمی پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام
شاعر می گه :
این روزها

آب وهوای دلم آن قدر بارانی ست

که رخت های دل تنگیم را

فرصتی برای

خشک شدن نیست..

سلام به دوستِ قدیمی
نمیدونم کدوم دوستمی ولی ممنونم از حضورت
وتشکر بابتِ متنِ زیبات

ماهور چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

سلام عزیزم....
مرسییییییییییییییییییییی از اینکه بهم سرزدی بوس
کاش جامون عوض میشد تو میشدی مجنون ومن لیلی...تو عاشق ومن....

سلام گلم
عزیزمی خانومی
کــــــــــــــــــــــــاش

مریم چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ http://wwww.sooskesiah.blogsky.com

سلام گلم مثل همیشه بود

سلام عزیزم
ممنونم گلم

حسین چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ق.ظ

جای تو بر روی دو جشم من است
جای منم بر سر کوی ات روان

کاش بشد جای تو با من عوض
تا که بدانی که چقدر عاشقم

تقدیم به بهترین دوست خوبم

ممنونم استاد از شعرِ بسیار زیباتون

mohammad سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ب.ظ http://hiddenboys.blogfa.com

سلام خاله ؟
جاهایمان را عوض کنیم چه
جالب تا حالا به این موضوع
فکر نکرده بودم
ممنون بای

سلام خاله جون
قربونت برم
باید اینکارو کرد تا بفهمن تو دلت چی میگذره دیگه ،موافقی؟

رویا سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ

من که دلم لک زده واسه اینکه یه شب تا صبح با هم باشیم

آخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی الهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
انشالله میاد اون روز

ستوده سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

میگم شادی جان ما ادم نیستیم مگر نمیبینی که از عشق تو اینجا مردیم .
بابا خودم وبقیه در بست عاشقتیم
من حاضرم جام را با تو عوض کنم بیا آدرس بده

الهــــــــــــــــــــــــــــــــــی
من خودم قربونِ دوستایِ گلم
منم عاشقِ تو و بقیه دوستانم
فـــــــــدایِ همتـــــــــــــون
وااااااای چه هوسِ یه چایِ عصرانه خوردن در کنارتو کردم گلم

bibal سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

دلم لک زده واسه این که بیای وبم
آپم بدو بیا

ای جان قربونِ دلت
اومــــــــــــــــــدم

ستوده سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

ای داد وهوار چرا کسی این عاشق دل خسته بدون معشوق را نمیبیند .
آقا باید فکری کنم برم ببینم میتونم کسی را بیارم اینجا .
میگم نمیشه خودت بری عاشق یک نفر بشی وبعد هم هر جور شده عاشقش کنی .

آخ قربونِ دستت ؛مگه همین خانوم معلم بدادِ دلِ ما برسه ماکه هر چی مینالیم کسی بدادمون نمیرسه ؛به قولِ جونایِ وبمون دَمِــــــــــت گرم خانومی
نشد ستوده جان ،نشد که نشد ،هر صراطی که بگی رفتیم، نشد عزیزم
گمونم کار ،کاره خودته

فاطی سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

چقــــــــــــــدر

کم تــــــــوقع شده ام

نه آغوشت را میـــــــــخواهم،

نــــــــــه یک بوســــــــــــه !

نــــــــــه دیگر بودنت را !

همین که بیایی و از کنارم رد شوی کافیست...!

مــــــرا به آرامش میرساند

حتی

اصطحکاک ســــــــــــایه هایمان..

فاطی سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ب.ظ

چقــــــــــــــدر

کم تــــــــوقع شده ام

نه آغوشت را میـــــــــخواهم،

نــــــــــه یک بوســــــــــــه !

نــــــــــه دیگر بودنت را !

همین که بیایی و از کنارم رد شوی کافیست...!

مــــــرا به آرامش میرساند

حتی

اصطحکاک ســــــــــــایه هایمان..

قربونت برم خیلی قشنگ بود خانومی
نیستی باز ،کم پیدایی

tanha سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.tanha26.blogsky.com

من این همه مدت رفتمو برگشتم اما تو هنوز داری غمگین مینویسی ولی خودمونیما منم این شعرارو خیلی دوست دارم آخه یه جورایی واقعیت رو میگن
شاد باش

اولآ که خوش اومدی خانومی
ثانیآ غمگین نیــــــست
ثالثآ حالا غمگین به دل که میشینه ،نمیشینه؟
خودم بتعریفم دیگه چه کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد