دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

نه دیگر نمی خواهمت ...







                 وقتی خواستن ها بوی شهوت می دهند


                       وقتی بودن ها طعم نیاز دارند ...


                     وقتی تنهایی ها بی هیچ یادی از یار...


                             با هر کسی پر می شوند


               وقتی نگاه ها... هرزه به هر سو روانه می شود


                 وقتی غریزه ... احساس را پوشش می دهد


           وقتی انسان بودن ... آرزویی دست نیافتنی می شود


                                نه دیگر نمی خواهمت ...


                           نه تو را و نه هیچ کس دیگری را



         


نظرات 18 + ارسال نظر
رویا ها چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:02 ق.ظ http://WWW.ROZE111.BLOGFA.COM

سلام اجی وب زیبایی داری ه منم سر بزن متشکرم

علی پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://khoondaniha.blogsky.com

چقدر ناراحت کننده..............

بله درسته خیلی ناراحت کنندست

bibal جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

عزیزه دل اگه من مثله سابق تند تند نمیام و به همه ی پستات نظر نمیذارم بدون خیلی در گیره درس و این ور اون ورم یه وقت از دستم ناراحت نشیااااا
دوست دارم
بوس بوس
مطالبتم حرف ندارن تکی به مولا

فـــــــــــدایِ تو خانومیه گل بشم من
میدونم عزیزکم
نه گلم ناراحت نمیشم ولی دوست دارم هر وقت که فرصت داشتی یه سر بزنی
از دیدنِ اسمت تو قسمتِ نظراتم لذت میبرم
ممنونم نازنینـــــــــــم

امین پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://aminjimboo.blogfa.com

دمت گرم خدایی آبجی شادی خیلی با حرفت حال کردم.
ببخشید سلام.
آبجی من اومدما.دیگه نمیرم قول.
آإجی این پستت خیلی ناز بود خدایی از این ک پسرم شرمنده ام.چون بعضیا کلا ماهارو با کاراشون خراب کردن.
میبوسمت آبجیه گلم.
موفق باشی.بای بای.

سلام امین جان
خوش اومدی گل پسر
من رو قولت حساب میکنمـــا
امین جان این بعضیها که میگی زن و مرد نمیشناسه ؛خوب و بد همه جاییه و اشکالِ ما آدمها هم اینه ترو خشکو با هم میسوزونیم
مرسی که سر زدی
ممنــــــــــــــــونــــــــــم

ستوده سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ http://saba055.blogsky.com/

ای جــــــــــــــــــــــــــــان
خودم عاشقتم در بست دیگه چی میخوای .
هر چه میخواهد دل تنگت بگو


آخ جــــــــــــــــــــون
نمیدونی چه حالی میده خوندنِ این نظرت
منم دوسِت دارم عزیزکم بی نهــــــــــــــــــــــــــــایت عزیزی
واسم

ستوده سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ

موندم تو کف این که شادی جون تو اینهمه تصویر زیبا را از کجا گیر میاری همش معرکه هستن آدم دوست داره فقط بشینه ونگاشون کنه .

ای جـــــــــــــــــــــون
فدای تو خانومــــــــــــــــــی
همین که شما دوست داری و خوشِت میاد من حال میکنم ستوده جان
خوشحال میشم و البته تشویقات ترغیبم میکنه بیشتر تلاش کنم

ستوده سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام شادی جانم .
چقدر زیبا نوشته ای اما خیلی حس تلخ وگزنده ای به آدم میده .
گویی حرف نگفته ایست از میان دل که سالهاست مانند دملی چرکین جا خوش کرده وحالا یک باره سر باز کرده .
اما در هر صورت زیبا وخواستنی بود

سلام عزیزم
رسیـــدن بخیـــــــر
آره گلم واقعیتِ تلخیــه
ممنونم نازنینــــــــــــــــم

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

قربونتــــــــــــــــ

فـــــــــــــــدات

ارسلان دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ

با سلام خدمت بزرگ بانوی دلخسته
شادی جان همه ی انسان ها با هم یکی نیستند همه رو نباید با دید منفی نگاه کرد امیدوارم در تمامی مراحل زندگی خوشبخت و شادکام باشید

سلام دوستِ عزیز
بله حق با شماست کاملا موافقم
ممنونم از دعاِی خیرتون
وتشکر بابتِ حضورِ گرمتون

رویا دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ق.ظ

روزگاریست همه عرضِ بدن میخواهند
همه از دوست فقط چشم و دهن میخواهند
دیو هستند ولی مثلِ پری میپوشند
گرگهایی که لباسِ پدری میپوشند
آنچه دیدند به مقیاسِ نظر می سنجند
عشق ها را همه با دورِ کمر میسنجند
خوب طبیعتیست که یک روزه به پایان برسد
عشق هایی که سرِ پیچِ خیابان برسد

وااااااای چقده مرتبط بود با متنم عزیزکم
ممنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونـــــــمبوس

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

























___________________________________________

نایســـــــــــــــــــــــــــــ
___________________________________________
























بوس
بوس
بوس
بوس
بوس
بوس
بوس
قربــــــــــــــــونــــــت

shadi یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ http://paiizghamzadeh.persianblog.ir/

فهمیدن عشق را چه مشکل کردند
ما را ز درون خویش غافل کردند
انگار کسی به فکر ماهیها نیست
سهراب بیا ... که آب را گِل کردند ...

ممنونم شادی جان خیلی زیبا بود

پیمان یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

من که گفتم این بهار افسردنی است / من که گفتم این پرستو مردنی است
من که گفتم ای دل بی بند و بار / عشق یعنی رنج ، یعنی انتظار
آه عجب کاری به دستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد دل . . .

ممنونم پیمان جان خیلی قشنگ بود
مرسی از حضورت

نازنین یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ http://nazaninkhoshroo.blogsky.com

بیچاره!!دلم سوخت!!!

اوهوووووووم

فاطی یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ

عشق تو

شوخی زیبایی بود که خداوند با قلب من کرد !

زیبا بود
...
امّا

شوخی بود !

... حالا . . .

تو بی تقصیری !

خدای تو هم بی تقصیر است !

من تاوان اشتباه خود را پس می دهم . . .!

تمام این تنهایی

تاوان «جدّی گرفتن آن شوخی» است

شکستـَن دل …

به شِکستن استُخــوان دنــــده می‌مانَد ؛


از بیرون هَمـــه‌ چیز رو به‌ راه اســــت،


اما هَـــــر “نفـس”، درد ا‌ست که می‌کــِـشـی !!!

خیلی قشنگ بود عزیزکم
لذت بردم از خوندنش خانومــــــــــی

فاطی یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام خیلی قشنگ بود واقعا عشق واسه جوانها فقط همین معنی رو می ده امیدوارم این فقط یک متن قشنگ باشه نه تلخی یک خیانت عزیزکم ممنون همین که به فکرمید خوشحالم

سلام
قربونت برم عزیزم
تو دعا کن اول عشقِ پیدا بشه بعد خودم میدونم چطور نگهش دارم که به اینجاها نکشـــــــه

mahdi یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ http://aback.blogsky.com/

سلام.
بدبینانست یکم.

سلام
آره شایــــــــــد
مرسی از حضورتون

حسین یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام خیلی قشنگه مثل همیشه و چقدر با تصویر همخوانی دارن

سلام
ممنونم استاد
مرسی از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد