دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

" توضیح المسائل "‌







لا به لای " توضیح المسائل "‌ دلــــــــم را میـــــگــردم...



تا بـبـیـنـم چه شـــــــد...



که به یکباره...


دیدنت را بر من حــــــرام کـــــــردی ؟





نظرات 6 + ارسال نظر
رویا شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

آخی واسه من که تازه دیدنش رو آزاد کرد بالاخره جمعه آمدو او ظهور کرد

ای جانتو بشم من ،خیلی خوشحالم برات گلم

آرش سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ب.ظ http://arashvaanahita.persianblog.ir/

سلام دوسته عزیز
آغاز سال 1391 به شما و تمامه اطرافیانتون تبریک میگم.
ایشالا که سالی پر برکت و سرشار از اتفاقاته شاد داشته باشید.

عیییییییییییییییییییدتان مبارک[گل]




آرش:[گل][گل][گل]

سلام دوستِ من
ممنونم همچنین برایِ شما

فرزانه سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ http://ruzegarebarfi.blogfa.com

می گفت عاشقم،دوستش دارم،

وبدون او هیچم وبرای او زنده هستم،او رفت وتنها ماند....

زندگی کرد ومعشوق را فراموش کرد...

از او پرسیدم از عشق چه میدانی؟برایم از عشق بگو؟

گفت عشق اتفاقی است باید بشینی تا بیفتد....!!!

گفت عشق آسودگیست،خیال است...خیالی خوش...

گفت ماندن است...فرورفتن در خود است....

گفت:عشق ساده ست،همین جاست دم دست ودنیا پر شده از عشق های زود...

گفت:عشق دروغی بیش نیست...
آپم...

ممنونم عزیزم
به رویِ چشــــــــم

فاطی سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام عزیزم من اول از همه این عید باستانی وقشنگ رو بهت تبریک می گم وامیدوارم سال خوبی داشته باشی وبعد یک تشکر ویژه بخاطر پست قشنگ ودر تعجبم از اینکه کار ت بجای رسیده که رو به مسائل مذهبی آوردی امیدوارم مشکلت حل بشه

سلام عزیزِ دلم
قربونت برم ممنونم
سالِ نوِ تو هم مبارک باشه خانومی

بازنده دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ http://shahab-loser.blogfa.com

عیدو امسال عیدی ندارم
گذاشتی رفتی عزیزم من بی قرارم
عیدو امسال تنهای تنهام
بجای عیدی عزیزم من تو را می خوام
از وقتی رفتی غمگینه خونه
گریم می گیره با هر بهونه
رفتی موندم با این همه درد
هرگز نمیشه فراموشت کرد
اگرچه نیستی یادتواینجاست
عشقت توی قلب ما هاست
هر کجا که هستی خدا به همراهت
دعای خیر پشت و پناهت

عیدو امسال عیدی ندارم

سلام شادی جان پیشاپیش سال نوروبهت تبریک میگم امیدوارم سال خوب وخوشی داشته باشی به همه آرزوهات برسی

بازنده

سلام دوستِ من
ممنونم
سالِ نوِ شما هم مبارک باشه انشالله

ستوده دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام شادی جانم .
عزیزم عیدت مبارک .
بیا در این سال جدید کمی شاد تر بنویس

سلام ستوده یِ عزیزم
عیدِ شما هم مبارک باشه نازنینم
انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد