دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

یکی بیاید




                   



                                           یکی بیاید

                              دست این خاطره ها را بگیرد

                                         ببرد گردش ..

                                     کلافه کرده اند مرا،

                             بس که نق می زنند به جانم ..
 



                                      

نظرات 7 + ارسال نظر
نازنین دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ http://nazaninkhoshroo.blogsky.com

ستوده پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ب.ظ http://sootoodeh.blogsky.com/

آقا من اومدم دستشون را بده به دستم تا با خاطرات خودم بندازمشون تو آب وغرقشون کنم تا از دستشون خلاص بشیم .
خسته مون کردن این خاطرات لعنتی

خوش اومدی عزیزم بازم تـــــــــــــــــــــــــو
آره خدایــــــــــــش خسته شدیم

مستانه سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.baranekavir.blogsky.com

سلام شادی جون. ببشید دیر اومدم
بازم مث همیشه ناز بود

سلام مستانه جان
قربونت برم عزیزم
خوش اومدی خانومــــی

شیما دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ http://delneveshteshima.blogfa.com/

سلام شادی جون
آخی چه بامزه بود ...
چه دوره زمونه ایی شده خاطره هامون روهم باید ببریم گردش

سلام عزیزم
آره میبینـی تورو خدا
گـــــــرفتــاری شدیم والا

رویا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ب.ظ

یکی باید بیاد این دوستت رو از افسردگی نجات بده پس دلت به من یکی خوش نباشه

ای بابا مارو باش با کــی میخواستیم بریم سیزده بدر
باشه بابا فردا که مهمون داری روزِ بعدش میام دَرِش بیارم
دلم نمیاد خوب چیکار کنم؟تو دارِ دنیا همین دوتا دوستو دارم

فاطی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام
بیچاره این خاطرهای تو دلم واسشون می سوزه آخه صاحبشون ایقدر تنبل تشریف داره که دیگران باید ببرندشون بیرون پاشو خودت برشون بیرون

سلام عزیزم
آخ گل گفتی ، این تنبله رو خوب اومدی
دلمون به این دوتا دوستمون خوشه که اونام خدا خیرشون بده الهــــی
خوب من اینو میگم که از رو برن بیان صاحبِ خاطراتو ببرن گردش ،والا !!!

حسین یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام طبق معمول همیشه قشنگ و زیبا

هرچه خواهی میدهم بستان ولی
خاطراتت را زمن هر گز مگیر

بی تو دشوار است این دنیا ولی
خاطراتت سهل می گرداندش

تقدیم به دوست عزیزم

سلام
ممنونم استاد
محبت دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد