دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

روز زن برهمه دوستانِ گلم بالخصوص مادرایِ عزیز مبارک باد





 

چتر حمایت او را احساس می کنی.........زمانی که خواهر توست....

گرمای محبت او را احساس می کنی.......زمانی که دوست توست....

هیجان و عشق او را احساس می کنی.....زمانی که عاشق توست....

از خود گذشتگی او را احساس می کنی.....زمانی که همسر توست...

پرستش و ایثار او را احساس می کنی...... زمانی که مادر توست....

دعای خیر او را احساس می کنی ......زمانی که مادر بزرگ توست ...

قلب او بسیارظریف و شکننده است....

شادی آفرین .....

پر استقامت و از خود گذشته ....

بخشنده و مهربان ....

بسیار خوش آهنگ ....

بسیار فریبا ....

او یک زندگی است ....

روح خدا را مثل تو در خویش جای داده است ....

مکمل توست .... همانگونه که تو مکمل اویی ....

او یک زن است ....

به او احترام بگذار .........

به او عشق بورز .....

برایش ارزش قائل شو





 

مردها کاین گریه در فقدان همســــــــر می کنند


بعد مرگ همســـــــر خود ، خاک بر سر می کنند !


خاک گورش را به کیسه ، سوی منزل مـــی برند !


دشت داغ سینــه ی خـــــود ، لاله پرور می کنند


چون مجانین ! خیره بر دیوار و بر در مــی شوند


خاک زیر پای خود ، از گریه ، هــــی ! تر می کنند


روز و شب با عکــس او ، پیوسته صحبت می کنند


دیده را از خون دل ، دریای احمـــــر مــــی کنند


در میان گریه هاشان ، یک نظر ! با قصد خیـــــر !!


بر رخ ناهیـد و مینـــــا و صنــــــوبر می کنند !


بعدِ چنـــدی کز وفات جانگــــــداز ! او گذشـــت


بابت تسلیّت خــود ! فکـــر دیگـــــر مـــی کنند


دلبری چون قرص ماه و خوشگل و کم سن و سال


جانشیـــــن بی بدیل یار و همســــــر می کنند


کــج نیندیشید !! فکــر همســــــر دیگر نیَند !


از برای بچه هاشان ، فکر مـــادر مـــی کنند




نظرات 7 + ارسال نظر
·٠•●♥شاهزاده اردیبهشت♥●•٠· دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ http://ordibehshti.blogfa.com

اسرار ازل را نه تو دانی و نه من
وین حرف معما نه تو دانی و نه من
هست از پس پرده گفتگوی من و تو
چون پرده برافتد نه تو مانی و نه من

"خیام"

·٠•●♥شاهزاده اردیبهشت♥●•٠· دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ http://ordibehshti.blogfa.com

اسرار ازل را نه تو دانی و نه من
وین حرف معما نه تو دانی و نه من
هست از پس پرده گفتگوی من و تو
چون پرده برافتد نه تو مانی و نه من

"خیام"

رویا دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ

دلم واسه مادرم تنگه

الهـــــــــــــــــــــــــــــی
روحـش شـــــــــاد عزیزم

مستانه دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.baranekavir.blogsky.com

سلام شادی جون. روزت مبارک عزیزم :-* (طبق معمول دیر اومدم)

سلام عزیزکم
ممنونم گلـــــــم
روز تو هم مبارک خانومـــــی
اِی جــــــــــــونم عزیزمـــــــــــــی

امیر شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ب.ظ

شادی خانم سلام ابتدا روزمادر وزن را به شما دوست بزرگوارم تبریک گفته واز خداوند منان طول عمر وسلامتی بخصوص برای شماوخانواده محترمتان دارم .
واما بنده ازباب تجربه به (مردهای)عزیزتوصیه میکنم حتما"یک هدیه به همسراشان بدهند و خود را یک سال بیمه بدنه و اعصاب کنند!
شادوسربلند

سلام به دوستِ عزیز و دوست داشتنیمون امیر آقـــا
ممنونم از لطف و محبتی که نسبت به من دارین

*******************************************

یـــــــــــک سال ای آقا کادوهاشون کفایتِ یه هفته رو هم نمیکنه

*******************************************

تشکر از اینکه وقت میذارین واقعــآ خوشحالم میکنین

حسین شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام حال شما چطوره
روزتون مبارک باشه این روز رو به تمامی بانوان همسران و مادران عزیز از جمله شما دوست بسیار عزیزم تبریک میگم
امیدوارم همیشه خوشحال و سرحال باشید


متن و عکس هاتون هم خیلی قشنگ بودن
مثل همیشه

سلام استاد
متشکرم خوبم
مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی محبت کردین
ممنون

ستوده شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ق.ظ http://sootoodeh.blogsky.com/

سلام شادی جان .
کجایی عزیزم دلم برات تنگ شده .
روزت مبارک مادر مهربان وعزیز.
همینطور زن خوب ایرانی .
امیدوارم که همیشه سالم وسلامت باشی

سلام ستوده جان
ای جـــــــــون نمی دونی چه لذتی داره ستوده جون دلش واست تنگ بشه
مرسی عزیزِ دلم روز تو هم مبارک باشه گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد