دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

بــارانِ عشــــق







زیــر باران عشـــق بــایــد رفـت


تــا غبــار تنهــایـی را شست


زیـــر کـــدامیــــن بـاران رفتـــم


کــه اینگـــــونــه خیـس


ولــــی تنهـــــایـــم...!





نظرات 11 + ارسال نظر
ستوده سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ق.ظ http://sootoodeh.blogsky.com/

عزیزم دور وبرت را نگاه کن واقعا تنهایی .
هر چند میدونم تنهایی عشق را میگی ولی خب خیلی وقت ها باید با دید دیگری دید.
برایت آرزوی یک دنیا باران عشق را دارم گلم

نه گلم
تا شماهارو دارم تنها نیستم
ممنونم نازنینمبوس

ستوده سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:55 ق.ظ

سلام شادی من .
عزیزم فکر کنم زیر باد وخاک بودی مثل ما فکر کردی بارونه .
از این بارون ها اینجا زیاد میاد

سلام عزیزم
جـــــدآ؟؟؟
همـــــــونه پس تنـهــــام

فاطی جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام عزیزم باز چی شدی شاکی شدی من یه خط درمیان واست نظر می زارم چون نت ندارم الان هم آمدم خونه مامان تازه من باید شاکی باشم توکه از همه چیزا خبر نداری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

سلام خانومم
تو رو نگفتم کــــــــــه ؛بعضی هارو گفتم
فـــــــدایِ تو

امیر جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:40 ب.ظ

علیکم سلام بعضی مواقع احساستی میشم وفکر میکنم به طرف نزدیکترم وتمام افکارش میدونم خوب انسان وجائز الختاست بزرگی گفتندوکوچکی گفتند پس از گناه ما بگذر که بند ه درحال توبه کردنم .
درضمن نسبت به بنده لطف دارین ممنونم .

بازم سلام
خواهش میکنم
خاطرتون خیلـــی عزیزِ پیشِ ما دوستِ من

امیر جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

شادی خانم پس چرا زود میرنجی نمیشه که همه بگن خوب قشنگ انموقع باور کن بینمک میشه منم قبول دارم که سابقتون درعالم عشق زیاد بخاطر همین تعجب کردم ازاین همه باران عشق وخیسی ان اما شما هنور که هنوزه ..........پس عزیزم بگذاروبلاگ باشه نه خوبلاگ چون دیگه ارزششی نداره باور کن و اگه دوست نداشتی دیگه من نظرم نمیدم مرسی.

سلام آق امیر دوستِ خوبِ مـــن
من رنجیدم؟
از چی رنجیدم ؟
والا خودم بیخبرم از رنجشم
ولــــــــــــــــــــــــــــــی اینو بگم اگه نظر نزارین حتمآ میرنجم

امیر پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ

شادی خانم محترم وبزرگوارسلام من از مطلب قشنگتون دوبرداشت میکنم یا اینکه شما زیاد به باران عادت کردیدکه دیگه خیسی ان حس نمیکنیدویا اینکه بیش ازحدعاشق شدیدکه مست باران میشیدمن گزینه دوم رانزدیکتربه احساست قشنگ شما مبینم اما دوستی من شبیه باران نیست که گاهی
بیاید و گاهی نه،
دوستی من شبیه هواست!!
ساکت اما، همیشه در اطراف توست .

سلام دوستِ من
ممنونم از نظر جالبتون
عاشقم نشده باشیم 30؛40 سالی هست که در فکرش هستیم
مرسی از متنِ زیباتون

فاطی پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ابر را بوسیدهام تا بوسه بارانت کند
عزیزم عکست خیلی با متنت هماهنگ خیلی خیلی قشنگ بود

فــــــــــدات بشم عزیزمـــــــــــــی

بیقرار باران پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:50 ب.ظ http://nafasbarani.blogfa.com

سلام گل من....
خوشحال میشم به کلبه بارونی من هم سری بزنید...

سلام دوستِ عزیز
ممنونم از حضور گرمت
من نتونستم بیام سر بزنم گمونم آدرس رو اشتباه دادی عزیز

حسین پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ

شعرای ما که قابل شما رو نداره . همه اش از ان شماست ما این شعرهارو تقدیم شما میکنیم بلکه ارزشمند بشن وگرنه ارزشی ندارن

ممنونم استاد
محبت دارین
شعرایِ شما فقط لایق یه نفره (عزیزترین)

حسین پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ

عشقت چو باران میزند
می بارد و خیسم کند

گل در گلستان روید و
در قلب من عشق تو را

تقدیم به شما دوست بسیار بسیار عزیزم بابت این همه متنها و عکسهای قشنگ قشنگ. یاد ماهم بدید از این کارا ماشاءاله ادم اصلا تو کاراتون تکرار نمی بینه همیشه یه چیز نو دارید یه سخن تازه یه عکس تازه یه موضوع تازه . تبریک میگم

ممنونم استاد
مرسی که تشویقم میکنین
به پایِ شعرایِ شما که نمی رسه

رز پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ http://acme.blogsky.com

خُب معلومه بارون عشق نبوده

ای خــــــــــــــــــــــــــــــــدا .....................یعنی بازم الکــــــــــــــی خیس شدم؟
ممنونم رز گلِ من
مرسی از حضورِ قشنگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد