دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

سنجـــاقـــک






 

گــاه یــک سنجـاقـک به تو دل مـی بندد


و تــو هــر روز سحــر مــی نشینی لب حـوض


تا بیــاید از راه


از خــم پیچــک نیلـــوفــــرها


روی مــوهــای سرت بنشیند


یـــا که از قطـــره آب کف دستت بخـــورد


گـــاه یـــک سنجــــاقــک


همه ی معنـی یــک زندگــــی است!


نظرات 16 + ارسال نظر
پسری از جنس خاک چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ق.ظ http://mmbm.blogsky.com/

سلام
ادرس درست وبم اینه

سلام
پس درست اومدم آدرسو

پیمــــــــــــــان سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

_______________##________##
_______________###*_______*###
___________.*#####__سلام___#####*.
__________*######_دوست عزیز_######*
________*#######____________#######*
_______*########.__________.########*
______*#########.__________.#########*
______*######@###*_______*###@######*
_____*#########*###____###*#########*
____*##########*__*####*__*##########*
__*###########_____*_*______###########*
_############___وبلاگم رو ____############
*##*#########_____آپ کردم____#########*##*
*_____########_خوشحال می شم########
_______#######_یک_سر_به_____#######
________*######__وبلاگم بزنی__######*
_________*#####*__________*#####*
___________*####*موفق باشی####*
_____________*####______####*
_______________*##*____*##*
_________________*##__# #*
__________________*####*
_________________.######.
_______________.#########*
____ _________.###########*
_____________.####*__*######
نظر یادت نره دوست عزیز

چشـــــــــــم الان میــــــــــــام

رویا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

حالا دیگه نظر منو تایید نمیکنی

جیگــــرتو بِشَم من
الان تآیید کردم
امروز نرسیدم بیام نت
فدات دلم تنگتــــــــــــه

آرش سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ب.ظ http://arashvaanahita.persianblog.ir/

سلام شادی جون
حالت چطوره ؟ خوبی خوشملی ؟؟
شرمنده دیر اومد تازه دیروز از مسافرت اومدم . قالب نو مبارک خیلی نازه خیلی .
زود بیا یه عااااالمه حرف برایه گفتن دارم

سلام آق آرشِ گل
ممنونم خوبم تو چطوری گل پسر؟
دشمنت شرمنده
خوش گذشت؟
حتمآ میـــــام

ستوده سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ق.ظ http://sootoodeh.blogsky.com/

منم سنجاقک دوست دارم ولی ازش میترسم
حالا نمیشه من به جای سنجاقکه بیام بشینم پیشت عزیزم

ای جان
ولی خیلی خوشگلنا نـــه؟
وای مــن کــه از خــــــدامـــه
یعنـــــی میشـــه؟

پیمــــــــــــــان دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

در حضور خارها هم میتوان یک یاس بود

در هیاهوی مترسکها پر از احساس بود

می شود حتی برای دیدن پروانه ها

شیشه ها ی مات یک متروکه را الماس بود

دست در دست پرنده،بال در بال نسیم

ساقه های هرز این بیشه ها را داس بود

کاش می شد حرفی از کاش می شد هم نبود

هر چه بود احساس بود و عشق بود و یاس بود....

مرسی خیلی قشنگ بود

پیمــــــــــــــان دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

بیا با من مدارا کن که من مجنونم و مستم

اگر از عاشقی پرسی بدان دلتنگ آن هستم

بیا با من مدارا کن که دل غمگین و جان خستم

اگر از درد من پرسی بدان لب را فرو بستم

بیا از غم شکایت کن که من هم درد تو هستم

بیا شکوه از دل کن که من نازک دلی خستم

جدایی را حکایت کن که من زخمی آن هستم

اگر از زخم دل پرسی برایش مرحمی بستم

مجنونم و مستم

به پای تو نشستم

آخر ز بدیهات بیچاره شکستم

برو راه وفا آموز که من بار سفر بستم

دگر اینجا نمی مانم رهایی از وفا جستم

برو عشق از خدا آموز که من دل را بر او بستم

نمی خواهم تو را دیگر بدان از دام تو رستم

مجنونم و مستم

به پای تو نشستم

آخر ز بدیهات بیچاره شکستم

مجنونم و دل را به چشمان تو بستم

هشیار شدم آخر از دام تو جستم

مجنونم و مستم

عاشقم و خستم...........

ممنونم پیمان جان
انتخابِ شعرات عالیـــــن

رویا دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

چنگیز می شوم که سلاخی کنم تمام دیروزهای قشنگم را
که بتازم بر تمام قاصدکهای مهاجری که از تو خبر می آورند …
امروز با همه ی دنیا قهرم
اما تو صدایم کن برمی گردم . . .
سادگی کودکانه ام را می بینی؟!!!!!

ممنـــون عسلمبوس

پیمــــــــــــــان دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

بهانـﮧ هم اگر میگیرے ،

بهانـﮧ ے مرا بگیر ...

تمام خواستـטּ را وجب ڪردم

تمام خواستـטּ را ...

هیچڪس

و هیچ ڪس

بـﮧ انداره مـטּ عاشق تو

و بهانـﮧ هاے تو نیست.

ایـــــن واقعآ قشنگ بود به دلم نشست ممنون

پیمــــــــــــــان دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

فکر کنم چند دقیقه از خوندن اسمست گذشته

دلم داره تیکه تیکه میشه

میفهمی؟

نه نمیفهمی

تو نمیدونی دل چیه عشق چیه دوسداشتنو محبت چیه

فقط شکستن دل منو خوب بلدی آخه گناه من چیه حامد؟

فقط اینکه دوست دارم؟

و تو نداری؟

روزی هزار بار آرزو میکنم کاش عاشقت نشده بودم

کاش دلم پیشت گیر نمیکرد

تو منو نمیخوای

همش دنبال ظاهری

یادته گفتی زشتم؟

چرا بقیه بهم نگفتن؟هان؟

کاش یک بار که گفتم بخاطرت مریض شدم باور میکردی

گریه هام واست مسخرس

هیچ وقت نگفتی طاقت گریه هاتو ندارم

مریض نشو

یا زود خوب شو

اما منه احمق هر وقت سرفه میکردی رنگم میپرید

آره انقد تو اون خیابون دور بزن تا کسیو پیدا کنی که ماهی یه بار بیاد بیرون و باهات قدم بزنه

من نمیتونم

بفهم

جوونیتم بقول خودت پای من حروم نکن

تو نمیفهمی بغض چیه پس بهتر از بغض برات ننویسم

کاش خودخوهیتو،غرورتو،کینه هاتو دور مینداختی

میخوام فرموشت کنم

ولی دوباره برنگرد که یاده تو باشم

خداحافظ همه ی زندگیم

خیلــــی قشنگ بود ممنــــــونم

پیمــــــــــــــان دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

روزگارت خوب خوب،
پر ز نور آسمان،
با شدت یاد "خدا" در دل و جان،
با شدت قلبی پر از نور "امید"،
یاد "او"، در زندگی ،پشت و پناهت باشد...

ممنونم دوستِ من
قشنگ بود

پسری از جنس خاک دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:46 ب.ظ http://mmbm.mehdi.blogsky.com

سلام
وبلاگت خوشگله عکسای خوبی داری عزیزم
دوست داشتی به کلبه ماهم سر بزن

سلام
ممنونم دوستِ عزیز
به رویِ چشــــــــــــــــم
ممنونم از حضورِ گرمت

امیر دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام به شما وبه سنجاقک قشنگتون.
آدم هایی هستند که بودنشون
حتی مجازی
به آدم آرامش می ده !
دوستی شون برات حقیقی می شه
و یهو می شن یه قسمتی از زندگیت!
... ... ... ......آدمایی هستن
که با تمام مجازی بودنشون ،
سهم بزرگی تو حقیقت دوستی های تو دارن!
قدرشونو بدون اینو سنجاقک به من گفت ودوست داشتم برات نقل کنم شادی خانم بنازم این ذوقتو.

سلام دوستِ عزیز
باریکلا به سنجاقـــک
و تشکـــراز تو دوستِ خوبم که منو قابل دونستی و محرم
ممنونم از حضورؤ سبزت دوستِ من

دخترک تنها دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ http://www.loveafterdie.blogfa.com

تقصیرمانیست که باخودمان رو راست نیستیم مادرزمینی زندگی میکنیم ک روزی ۲بارخودش را دورمیزند
بازم بم سربزن آبجی گلم

ممنونم عزیزم
به رویِ چشم گلم

حسین دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ب.ظ

و همه میدانند
که همه زندگی ام
که همه دلخوشی ام

انتظاریست که بی آیی و من از دور
بشینم به تماشای تو و پروازت

چقدر زیباست این متنتون
خیلی خیلی قشنگه

ممنونم استاد
خوشحالم موردِ پسندتون بود

mahta دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ http://www.luxfa.ir

سلام .وب تون رو خوندام برام سرکرم کننده بود وچند دقیقه ایی سر گرم شدام امیدوارم موفق باشید

سلام
خوشحالم که سرگرمت کرده دوستِ عزیز
ممنونم همچنین شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد