دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

منبع آرامـــش







 

یــه منبــع آرامــش میخــوام....



یــه شــونـه....



یــه کــــوه دلخــوشـــی....  

 


یــه "تــــــــــو"      





نظرات 14 + ارسال نظر
من شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ http://pomes.persianblog.ir

یه کوه مث یه مرد واقعی

اوهـــــــــــــــــــــوم

امیر فراموش شده دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ق.ظ

تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم

او نیز بلند فریاد می زند: دوستت دارم دارم دارم . . .

اونم گمون نکنم همه ی کوه ها باشنـــــــــــــا

نازنین چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ http://goldoonak.blogsky.com

وبت فوق العاده شده شادی جونم!
با این مزالب و رنگای قشنگ!

فــــــــدات نازنینم
مرسی از تشویق و قوتِ قلبی که میدی خانومی

شیما چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ق.ظ http://delneveshteshima.blogfa.com/

____$$$$__________$$$$$
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$______$
$$$$$$$$$$$$$$$$________$$$$________$
_$$$$$$$$$$$$$$__________$$__________$
_$$$$$$$$$$$$$___________$___________$
_$$$$$$$$$$$$$_______________________$
__$$$$$$$$$$$$_______________________$
___$$$$$$$$$$$_______________________$
____$$$$$$$$$$_______________________$
_____$$$$$$$$$_______________________$
______$$$$__$$$__$$$$$_______________$
_______$______$_$_____$_____________$
______$_______$$______$_____________$
______$________________$___________$
______$________________$__________$
_______$_______________$_________$
_______$______________$_________$
________$_____________$________$
_________$___________$$______$
__________$_________$__$____$
___________$_______$_____$$
____________$$___$$
______________$$$
_______________$

قربونِ خودتو قلبت گلمبوس

علی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ق.ظ

هیچ وقت ارامش را از دیگری گدایی نکن . ارامش را فقط در وجود خودت می توانی پیدا کنی . می دانی چرا :چون همه به دنبال ارامش خود هستندوهمه منتظرند تا شکسته شدن تو را ببینند

جــــــــدی میگین؟
عجب مخلوقیه این بشرِ دو پا
پس با این حساب نباید به این متون دل خوش کنیم دیگه نه؟
هـــــــــــــی روزگار دلمون خوش بود به این دو خط اونم تو زرد در اومـــد
ممنونم علی آقا از حضورتون

شیما سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:25 ب.ظ http://delneveshteshima.blogfa.com/

سلام شادی جونم
زودتر میگفتی گلم
چیزیز که زیاد دارم شونه و آرامش
دوسسسسسسسسسسسسسستت داااااااااارم

سلام گلم
ای جـــــــــــــــونم شونه یِ حاج خانوم معلومه که پر از آرامشــــــــــه

مرضیه سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ http://eshghe91.persianblog.ir

عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..
امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!
و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!
و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست ..
و غمــت سـهم ِ مــن!

آخـــــــــــــــــــــی این چه قشنگ بود به دلم نشست
ممنونم مرضیه جون

مرضیه سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ http://eshghe91.persianblog.ir

عشق یعنی با تو خواندن از جنون / عشق یعنی سوختنها از درون

عشق یعنی سوختن تا ساختن / عشق یعنی عقل و دین را باختن . . .

عشق ؛عشــق؛عشـــــــــق نفهمیدیم داشتنش بالاخره خوبه یا که بد

مرضیه سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ http://eshghe91.persianblog.ir

در هر 3 ثانیه یکی تو دنیا می میره ...

1،2،3 الان یکی مرد!!!

یادت باشه یکی از این سه ثانیه ها سهم ماست !!!

پس قبل از اینکه به 3 برسیم قدر نعمت زندگی رو بدونیم

و برای زندگی ابدی توشه بیندوزیم ...

یک ... دو ... سه ...

ای بابا 3 ثانیه که خیلی کمه
من تا بیام قدر بدونم که رفتنیم
اصلا من تا 2 بیشتر بلد نیستم بشمرم
یک دو ؛یک دو؛یک دو...

مرضیه سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ http://eshghe91.persianblog.ir

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی ! !

قشنگ بود مرضیه جان

فاطی دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ


تو ٧ میلیارد انسان تورو پیدا کرده ، دیگه چیکار کنه !؟
آرامش دیگه باخودت می دونی پیداکردن تو بین 7 میلیار آدم چقدر سخته این بفهم اذیتش نکن عزیزم

من اذیت نکنم؟
باشـــه دیگـــه چیکـــار کنم؟

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:18 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com


فدایِ تو

مرضیه دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ http://eshghe91.persianblog.ir

آخی خیلی خوشگل بود شادی جون

فــــدات مرضیه جان
خوشحالم خوشت اومده

حسین دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

آرامش من تویی،
بگذار اسیرت بمانم ،
بگذار من دیوونه همچنان دیوانه ات بمانم

آرامش من تویی،
آرامش من همیشه با تو بودن است،
روز مرگ من روز بی تو بودن است

آرامش من تویی،
هستم تا هستی،
هستم تا در کنارم هستی،
هستم تا لحظه ای که در قلب مهربونت باشم ،

محال است بی تو حتی یک لحظه نیز زنده باشم !

این بود احساساتی که در قلب من بود،
تمام این کلمات عاشقانه به عشق این بود که تو
شدی
آرامش من

متنتون زیبا بود به دلم نشست
این متن قشنگ رو براتون نوشتم

امیدوارم خوشتون بیاد

ممنونم استاد
متن شما هم خیلی زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد