دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

نتــــرس





 

 

این بار تو بگو دوستت دارم



نترس



من آسمان را گرفته ام



که به زمین نیاید!!!                   




               

نظرات 27 + ارسال نظر
Mohammad جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ http://rain24.blogsky.com

خوبه!

مرســی

هم آغوش دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ http://hamaghoosh.blogfa.com

دلمـ ، یڪ ڪوچه میخـواهد
بے بن بستــ..
و یڪـ خـدا ڪه باهم ڪمے راه برویمـ ...

ziba bod mamnunam az hozuret do0ste man.

میلاد دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ http://shahidanezendeh.blogfa.com/

ای بابا خسته شدم ازایت ادمای پست من باچندنفری مثل یک خانواده بودیم چندنفری اومدن انقدرفنگ انداختن که نگومن،یکی ینام محمدعلی،ودودختر،ویه زن50ساله جوری که حتی شماره تماس هموداریم یه شب نیایم به وبلاگ هم سرنزنیم نگران میشیم وزنگ بهم میزنیم وللللللللللللللللللی ادمای بیشعوری اومدن وپخشمون کردن

ey baba do0stito0no bekhatere ein adama kharab nakonin .einjur adama hameja hastan faqat bayad havaseto0n jam bashe heyfe ein do0stiye amiq kamrang she.toham nabayad ja khali koni benazaram.

شیما دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ب.ظ http://delneveshteshima.blogfa.com/

ایول چه قشنگ بود ...
خیلی مفهومی بودا!!!!!!!
دمت گرم آبجی شادی

fadat shima jo0o0o0on

حدیث دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام آپم تشریف بیار زیبا بود

salam khanumi alan miam

محسن دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ http://roga.blogsky.com/

میشه به وبلاگ منم بیای عزیز دل؟ آپم. یه خبر مهم دارم!!!

be ro0ye cheshm alan miam.

یونس دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.younes3474.blogfa.com

شادی جون به مشکل برخوردم کجایی؟؟؟؟؟

che moshkeli begu balke komaki az dastam bar biad

علی دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ق.ظ

سلام نمی ترسم که بگویم دوستت دارم اما می ترسم که باور نکنی /من همه را دوست دارم /هم اسمان هم زمین را /هر دو با زیبا هستند

bas ke ghalbe mehrabuni dari ali agha

میلاد دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ق.ظ http://shahidanezendeh.blogfa.com/

سلام بخداخیییییییییییییییییییلی شرمنده شماشدم
منبه شماقرتربودسربزنم وادرس ولتونویه جایی ثبت کردم وقتی تصمیموگرفتم برم اذس همه روگرغتم وفرستادم.بخداشرمنده

khahesh mikonam mohem nist faqat kami taajob kardam.

فراموش شده دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ق.ظ

دنبالم بیا

فقط مواظب باش خیس نشی دنیا رو سخت نگیر و لبخند بزن دوست من...........خیلی با معرفتی خانم جان .

شرمنده ام
همینجوری بیام خوبه؟

㋡ پَرَســـ2ـــ دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ق.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

قشنگــــــ بود یه جا دیگه شنیده بودم کجا بود ؟؟ همین وب خودت نبوود ؟؟

فکر نمی کنم عزیزکم.
قربونت خانومی

یونس یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.younes3474.blogfa.com

شادی جون هستی؟؟؟

الان با موبایل اومدم

shadi یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ http://del-tangi.persianblog.ir

سلام عزیزم
خیلی این مطلبت قشنگ بود
ممنون

سلام گلم
قربونت عزیزم
قشنگی از چشایِ خودته شادیــــــــــم

زندگی نو یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ب.ظ http://zendegiyeno.blogfa.com/

صرفا جهت یادآوری نوشته شده ... روزی که بی تفاوت همچون روزهای دیگر شروع شد و همچون روزهای دیگر ،ساده به پایان رسید ... اما حال که یکسال از گذشتش می گذرد معلوم شده نه همچون روزهای دیگر بود و نه همچون روز های دیگر ساده ...
ادامه اش را در وبلاگم بخون منتظر حضورت هستم

ممنونم دوستِ عزیز
حتمآ میام میخونم
مرسی از حضورت

یونس یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ق.ظ http://www.younes3474.blogfa.com

شادی جون اپم بیا منم لینک کن


وبلاگ ساختـــــــــی؟؟؟
الان میــــام

یونس شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ

ازهمین جاتشکر میکنم از شادی جان واز تتتتتتتتتتتتتهههههههههههههههههههههههه ددددددددددلللللللللللل انجایی که خبری ازتاریکی نیست میگم دددددوووووسسسسسسسششششششش دارم



فکر بدنکنین ها مادرمه


ممنـــــونم یونس جان

فاطی شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ

تو مرا می فهمی من تورا می خواهم وهمین ساده ترین قصه یک انسان است تو مرا می خوانی من تورا ناب ترین شعر زمان می دانم وتوهم می دانی تا ابد در دل من می مانی
دوستت دارم دوستت دارم ,دیدی نترسیدم گفتم نه عزیزم من ,از گفتن دوستت دارم نمی ترسم حتی بالاتر از اون از نه شنیدن طرف مقابل هم نمی ترسیم کار خودمونو می کنیم مگه دسته خودشه که دوست نداشته باشه


eyyy fadaaaat
ein akhario khob oumadiiiiiia

یونس شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ

کاش کمرنگ میشدبی رنگه بی رنگه که سوءاستفاده ها زیاد شده بااحساسات بازی میکنن راستس ارسال نظر خصوصی روصفحه من نمیاد چرا؟

چرا نمیاد؟رو همون قلبه کلیک کنی میاد یا کنارِ کلیکی که میزنی واسه نظر دادن رو اسمم کلیک کنی میاد بعد رو قسمتِ تماس با من بزنی میاد

یونس شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

چشم شادی خانوم روت حساب میکنم.منم منظورم همین بود که گفتی ولی من شخصابه دوست داشتن امروزی اعتقادی ندارم

بله موافقم این روزا دوستت دارم ها خیلی کمرنگ شدن

یونس شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ب.ظ

گفتن دوستت دارم زیباست ولی مهم اینه چه کسی بگه وزیبایی دوست داشتنوتوچه چیزی ببینه وگرنه لفظ دوستت دارم رو تواین زمونه هرکسی میگه

شنیدنِ این جمله از دهانِ هر کسی شیرین ودوست داشتنیه به شرطی که با یک احساسِ واقعی همراه باشه نه لَغلغه یِ زبان

یونس شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ

بی خیال عکسای جدیدت قشنگ بودن یه شعرزیباواست میذارم


زندگی بایدکردگاه بایک گل سرخ ،اه بایک دل تنگ ،

گاه باید روییددرپس این باران

گاه بایدخندیدبرغمی بی پایان

زندگی باورمیخواهدآن هم ازجنس امید که اگرسختی راه به تو یک سیلی زد





یک امیدقلبی به توگوید که خدااااااااااااااااااااااااااااا هست هنوز

ممنونم مرسی از قوتِ قلبی که میدی
شعرت خیلی زیبا بود
اگر زمانی فکر کردی میتونم کمک حالت باشم تونظراتِ خصوصی واسم نظر بزار خوشحال میشم کمکی از دستم بر بیاد
خدا همیشه هست مهم ماییم که دلمونو به سمتش ببریم

یونس شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

اهل فنش نیستین؟اخه زنی این شرایطو خوب درک میکنی باشه نمیگم فقط روم نشدبه خونوادم بگم گفتم با کسی که تاحالاندیدمشو نمیشناسمش بگم شایدرها شدم ببخش خیلی ناشی برخورد کردم

من خوشحال میشم کمکت کنم اگه بتونم و کمکی از دستم بر بیاد

حسین شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ

دوستت دارم
دوستت دارم
دوستت دارم
....
....
....

واقعا چه جمله زیبایی است اگه از ته دل ادا بشه

تکرارش هم اهنگ زیبایی داره

بسیار زیبا بود مثل همیشه
موفق باشید


ممنـــــــونم استــاد
مرسی از تشویق هایِ مداومتون

آرش شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ب.ظ http://arashvaanahita.persianblog.ir

_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•آپم•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´ ¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.نگاهی•´¯)
(¯ `•آهی•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.کوفتی•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•بخونی ها•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.نظری•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.آپم•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__

الان میــــــــام

یونس شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ

نیاز به مشورت دارم خیلی منتهی یه دل میخوام که احساسش متعادل قضاوتش عادلانه دیدش روشن باشه نسبت شرایط روز کمک میکنی؟

مشورت؟واسه چه کاری؟میدونی که مشورت باید با اهلِ فنش کرد

یونس شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ

چقدعکساتون زیباست میدونیدچراگفتم واسه ایمیلم بفرستیدچون سیستمم مال محل کارمه یکسرچک میشه توسط مدیرمون تامیادسربزنه سریع close میکنم تولینکدونیت دوستای خوبی دارین اگه میدونستم زودتربه وبلاگتون سرمیزدم

ممنونم
خوشحالم خوشِت اومده
مهم نیست میفرستم به میلت
الان دانلود کردم برنامشو
عصر میام واست میل میکنم
خوشحالم که اومدی

راه بی پایان... شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ http://roga.blogsky.com/

واقعا بعضیا فک میکنن آسمون به زمین میاد!
"دوستت دارم" جمله ایه که هرگز تکراری نمیشه!

دقیقـــــــــــآ
و چه قدر هممون بهش نیاز داریم
ممنونم از حضورت دوستِ خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد