دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

من درد می کشم







من درد می کشم



تـو اما چشم هایت را ببنـد !



سخت است بـدانــم می بینی ،


و بی خیــــــــــالی...





نظرات 12 + ارسال نظر
همسفر یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ق.ظ

با سلام
معمولا افرادی که خودشان را در این متن ها غرق می کنند دو حالت دارد یا می خواهند غمشان فراموش کنند و یا می خواهند بی خیال زندگی شند
که البته هر دو راه به مقصود نمی رسد و اینجا به خودشان لطمه می زنند
البته این راه ممکن است برای شما دوری از غم باشد ولی گذراست و راه حل کاملی نیست چرا نباید به خود واقعی خودتان ایمان داشته باشید که می توانید غمتان را به شادی تبدیل کنید همانند وبتون

سلام همسفر عزیز
دقیقـــــــآ همینطوره
هـــه من که دو حالتشو دارم
هدفو مقصدی نیست زندگی داره طی میشه تا یه روزی به پایان برسه
البته اینم عرض کنم غمیَم نیستا ؛نه که نباشه من فکر میکنم همه افراد به یه نسبت غم و شادی در وجودشون هست
راستش همسفر عزیز من نمی دونم چرا فکر میکنین نوشته هایِ من غمگینن اینکه متنی رو انتخاب میکنم که مضمونش دلتنگی یک یار غیر واقعی ومجازی (البته برایِ من)هست نشان از غمگین بودنه؟به نظر شما چطور متن هایی شادن؟

shadi جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ http://del-tangi.persianblog.ir

سلام عزیزم
آپم اگه خواستی بیا
ممنونت میشم

سلام گلم
الان میـــــــــــــــــــــام

همسفر جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ

با سلام
بیشتر متن ها و نوشته هایت غمگین است چرا
و به این همتی که داری باید آفرین گفت ولی آیا باید اینچنین بود یا که باید تغییر کرد و یا تغییر داد به نظر شما کدامین راه بهتر است

سلام به همسفر عزیز
نمی دونم شاید چون اینجور متنها بیشتر با مذاقم سازگاره
تشکــــــر
دوست ندارم تغییر کنم زورمم نمیرسه تغییر بدم به نظر شما چه باید کرد؟
مممونم از وقتی که گذاشتین

محسن پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ http://roga.blogsky.com/

ای بابا! ناراحت نباش، بی خیال نیس، به روی خودش نمیاره!!!!!

jeddi migi?akheyyy cheqade gheybatesh kardam bande khoda.

فاطی پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ

سلام گلم
عجب چقدر خوبه تو اینو می دونی وچشات باز گذاشتی منو نگاه می کنی مگه قرار نبود .... چقدر منتظرت باشم

salam azizakam .janeto besham.nabasham zajreto bebinam.fadat
Miam bade ahyaha enshalla.

khazan پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ http://kolbeietanhaii.persianblog.ir/

سلام آبجی
ببخشید که نبودم
این روزا دیگه حوصله ی خودمم ندارم
فکر نکنم دیگه آپ بشم
اینو گفتم که بی خبر نباشی
دوست دارم آبجی
بوووووووووووووووس گودی بای

salam azizam.khahesh mikonam golam.chera nemiay ?etefaqi oftade nazanin?bia lotfan ,kamtar bia vali nemishe?delemun tang mishe barat.manam do0set daram azizakam.

هم آغوش پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ http://hamaghoosh.blogfa.com

زیبا بود...
پست جدید **قدر با قدر**
بیا تا با یکدیگر رسم عاشقی را هجا کنیم...

mamno0nam do0ste man.hatman miam

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ق.ظ

زیبا بود...
پست جدید **قدر با قدر**
بیا تا با یکدیگر رسم عاشقی را هجا کنیم...

حسین پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ق.ظ

زیبا بود خیلی خیلی

این شبهای قدر محتاج دعای شماییم
دلتون شکست مارو هم دعاکنید
التماس دعا

mamno0nam ostad mohtajam be 2a.

فراموش شده چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ

امیدوارم که از این نوع دردها نباشد که تحمل ان خیلی سخته خانم جان البته من که ارزوی سلامتی قلب قشنگ شما دارم گل خانم.
می دونی داغ چیه؟
داغ همون چیزیه که رو بدن اسب میزنن ...
اسب وحشی رو داغ میزنن که بگن صاحب داره با همه وحشی گیریاش..
توام داغ زدی رو دل وحشی من
که بگی این دل وحشی صاحب داره
داغ زدی و همه چیزمو سوزوندی
دلمو، روحمو، وجودمو....چرا گلم.

man daq zadam???!!!man dele daq zadan nadaram

site01 چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.site01.ze.cx

50650618951آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.ze.cx

vaghean?che jaleb!

افسانه چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام شادی عزیز
آدم است دیگر... یک روز حوصله هیچ چیز را ندارد...


دوست دارد بردارد ... خودش را ... بریزد دور...

salam azizam
Are rast migi vaqan,vali kash mishod.
Merc golam az hozo0re garmet.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد