دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

میلادِ مــــن










شنیده ام چنین روزی ، روز میلاد من است


اما


گویا سپری شد، بی آنکه بدانم


آتش شمع چندمین سال زندگی ام را


                                                  به خاموشی سپردم                    







نظرات 65 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ب.ظ http://www.dutamun.mihanblog.com

شادی جونم ممنون از حضورت

خواهش عزیزم

mohammad یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ http://oldloves.blogfa.com

هر روز برایت رویایی باشد در دست
نه دوردست
عشقی باشد در دل
نه در سر
و دلیلی باشد برای زندگی
نه روز مره گی
تولدت مبارک

مرسی محمد جان
خاله قربونِ اون قلبِ مهربونو صورتِ قشنگت

حمیدرضا یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ب.ظ http://kolbeye-tanhaei.ir

سلام ممنون که سرزدی نظرمو پاک کردی

نه تایید کردم نیومده؟

حمیدرضا یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:55 ب.ظ http://kolbeye-tanhaei.ir

سلام حتما بایدخبرت کنم تا بهم سربزنی اپم

آخه نمیدونی که اومدنی که با دعوت باشه چه حالی میده

مرضیه یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ http://eshghe91.persianblog.ir

سلام عزیزیمممممممممممممم

وای من نمیدونستم توفدته شرمندم زیاد

حالا تولدت مبارکککککککککککک

سلام مرضیه جون
کم پیدایی خانومم
دلتنگتیم عزیز
ممنـــــــــــــــــــــــــــــونم گلِ من

شیما یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ب.ظ http://delneveshteshima.blogfa.com/

واااااااااااااای عزیزم
شرمنده ام .... تولدت مبارک با کلی تاخیر گلم
مهم اینه که دوست دارم شادی جونم
ایشالله سالهای عمرت با برکت باشن عزیزم

ممنونم عزیزکم
منم دوسِت دارم گلم

فراموش شده یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ق.ظ

واما ختم کلام :
تــا نـشـــوی مــســت خــــدا . . . غــــم نشـــــود از تــــو جــــدا

واما شعر اختتامیتون زیبا کوتاه وپرمحتواست
ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم

فراموش شده یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ق.ظ

آنکه می‌گوید دوستت می‌دارم
خنیاگرِ غمگینی‌ست
که آوازش را از دست داده است.

ای کاش عشق را
زبانِ سخن بود

هزار کاکُلی شاد
در چشمانِ توست
هزار قناری خاموش
در گلوی من.

عشق را
ای کاش زبانِ سخن بود



آنکه می‌گوید دوستت می‌دارم
دلِ اندُه‌گینِ شبی‌ست
که مهتابش را می‌جوید.

ای کاش عشق را
زبانِ سخن بود

هزار آفتابِ خندان در خرامِ توست
هزار ستاره‌ی گریان
در تمنای من.

عشق را
ای کاش زبانِ سخن بود.

ای کـــــاش

فراموش شده یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ق.ظ

.وقتی که همه پرنده ها برای زمستون به سوی جنوب حرکت می کنن.
یه پرنده ی عجیب و غریب راهشو کج کرده به سمت شمال بال بال زنون و جیک جیک کنون٬ توی سرما به سرعت به سمت شمال پرواز می کنه.
پرنده می گه٬"دلیل به شمال رفتن من این نیست که یخ با سوز باد و زمین پر از برف رو دوست دارم.
به خاطر این به شمال می رم که میخوام تنها پرنده ی یک شهر بودن رو تجربه کنم

خیلی جالب بود
گمونم رمان نویسِ قهاری بشید
قول میدم کتاباتون پر خواننده ترین باشن

فراموش شده یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ق.ظ

وقتی دوستت حالش خوب نیست اما دلت میخاد ارومش کنی

اما نمیدونی چی کنی
بیشتر از اون بهت سخت میگذره خیلی سخت
اینو یکی از دوستام برام نوشت تا من ...........

کاملا درست گفته دوستتون

**************************
از صمیمِ قلبم میخوام که حالتون بهتر شده باشه
و هیچ وقت ناراحتی ودلگرفتگی نداشته باشین

فراموش شده یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ق.ظ

بــــه خـــــواب نـــرفتم
حتــــی بی خــــوابی نیــــآکانم را
در زیـــــر سقف هــــآی گـــل شـــــده از بــــاران گـــــرفتم
تـــــآ فکـــــر کنـــــم چــــه اتفـــــاقی افتــــــاد
کــــه نیستــــــی
ســــــرما از رگهــــــایم کی کــــــوچ میکنـــــــد؟

بـــــا تــــو ای روزهــــــآی تلـــــخ
کـــــی بـــــــدرود؟!!!

بــــــــــــدرود

فراموش شده یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ق.ظ

رعد و برق امشب بهانه ای بیش نبود!

دلم امنیت آغوشت را میخواست *دیگه بردیم فکر کنم الان بتونم بخوابم.*

فراموش شده یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ق.ظ

بسیار مرا بردی
از یاد تمام ه روز...
القصه که چشمانت در شب همه پر اشک بود...
هر خار به چشم ه تو
یک بار به مرگ رفتن
هر بار به یاده تو صد کعبه و پاکی بود...
این آه ز دل برکن
یک بار بمان با من
این جان که به یک وعده بوسه ز تو اینجا بود...
این رسم ه زمان ه ماست
کز عشق بنا سازیم
یک قصه ی ه پر شیرین...فرهادی که تنها بود...
بارها به چشم دیدم
من مجنون ه بی لیلی
شیرینی که فرهادش در سر همه لیلا بود...

خیلی زیبا بود

فراموش شده یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ق.ظ

یه دوستی میگفت برای ه مسافرت رفتن هیچی سخت تر از شنیدن ه چرخهای چمدون ت روی سنگ فرشها به تنهایی نیست...چون دوست داری صدای ه چرخ های ه چمدون ه یه دوست هم کنارش شنیده بشه.

راست میگفت واقعآ

فراموش شده یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ق.ظ

غرق در بود و نبودت میشوم
اما برو اینجا نایست.
صحنه های مرگ ه عشق در من عزیزم دیدنی ست...
با اشک ه خود خواندم تو را
کز شهره من دوری هنوز
این مستی ه چشمم ز توست...در مسلکم مشروب نیست...
دیدم دلت از سنگ بود
دیدم نگاه ت سرد ه سرد
اما دل ه شیدای ه من با توست .. پر از دیوانگی ست....
گفتی که از عشق دور شدی
گفتی به سر لیلا نیست
اما من ه آشفته حال عاشق شدم... درمان چیست؟؟؟

عاشق شدن که خیلی خوبه
میگن زندگی با عشق پر از حلاوتو شیرینیست

فراموش شده یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ق.ظ

عادت کردم به خواب های بی آغوشت
عادتم بده به زندگی ه بی نفس
به مرگ
به بودن ه بی تو بدون ه ترس

فراموش شده یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ق.ظ

تو به انتظارِ رسیدنِ من
من به انتظارِ رسیدنِ تو
ولی ما، هیچ‌وقت به‌هم نمی‌رسیم.

همیشه دستی هست که پیش از رسیدن‌مان‌
ما را نرسیده و کالْ بچیند!

( رضا کاظمی )

واااای این خیلی قشنگ بود

فراموش شده یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ

زندگی همینه .. انتظار یه آغوش بی منت ..
یه بوسۀ بی عادت ..
یه دوستت دارم بی علت .. باور کن ...
زندگی همین دوست داشتنهای ساده ست...

کاش واقعا همینطور بود

فراموش شده یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ق.ظ

گاهی" وقتی میگویم "
حالم خوبه)))))
دوست دارم کسی در چشهایم *
نگاه کند وبگوید:
راستشو بهم بگو.

فراموش شده یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ

دلم برای کسی تنگ است که گوش هایم شنیدن صدایش را حسرت می کشد

دلم برای کسی تنگ است که چشمانم چشمانش را می طلبد

دلم برای کسی تنگ است که مشامم به دنبال عطر تن اوست

دلم برای کسی تنگ است که اشکهایم را دیده

دلم برای کسی تنگ است که تنهاییم را چشیده

دلم برای کسی تنگ است که سرنوشتش همانند من است.
شما که؟

ای بابا اینقده از دلتنگی گفتین دلِ ما هم تنگ شد
این خیلی زیبا بود

فراموش شده یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ

رسیدن، مرگ است
نرسیدن، تنهایی.
و چه غم‌انگیز است حکایتِ مردی که
به تنهایی رسیده باشد!

( رضا کاظمی )

فراموش شده یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ

مثل آن مسجد بین راهی تنهایم...

هر کس هم که می آید مسافر است می شکند .....

.هم نمازش را، هم دلم را ...

و می رود

عجب مسافرانی؟

فراموش شده یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ق.ظ

نه خانم جان منظور اینه که اگه شما دوست نداشتی نذارید

نه من مشکلی نمیبینم که بخوام تاییدشون نکنم
ممنونم میشم از حضورِ پررنگِ دوستِ خوبی چون شما

فراموش شده شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

عمری با غم عشقت نشستم
به تو پیوستم و از خود گسستم
ولیکن سرنوشتم این 3حرف بود
تورا دیدم ، پسندیدم ، گسستم

اره گلم

چشم هر کدوم از نظراتو که نخواستین تایید کنم زیرش تاکید کنین که تایید نکن

فراموش شده شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد-نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت-ولی بسیار مشتاقم که از خاک گلویم سوتکی سازد-گلویم سوتکی باشد به دست طفلکی گستاخ و بازیگوش-و او یک ریز و پی در پی دم گرم خودش را بر گلویم سخت بفشارد-و خواب خفتگان خفته را آشفته تر سازد-بدین سان بشکند دائم-سکوت مرگبارم را
دکتر شریعتی
خانم دوست داشتی هم درج نکن

متن خیلی قشنگی بود.
منظورتون این بود تایید نکنم نظرو؟
چـــــــــــــرا؟

فراموش شده شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ

گویند که بوی سیب دارد حرمت
یک حس خوش و عجیب دارد حرمت
دیروز من الغریب را می خواندی
امروز چقدر حبیب دارد حرمت

ممنـــــــــــونم
متن وشعراتون به دل میشینن

فراموش شده شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ

گاهی وسط یک فکر
گاهی وسط یک خیابان
سردت می کنند
داغت می کنند
رگ خوابت را بلدند
زمینت می زنند…اما تو باید نفست در نیاد وصبور باشی خانم بخدا خودم میگم شما به دل نگرید

به دل نمیگیرم
و خوشحالم صفحه یِ منو قابل دونستین برایِ گفتن و سبک شدن
وناراحت از اینکه چرا کاری برایِ آروم شدنِ دوستم نمیتونم انجام بدم

فراموش شده شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ب.ظ

حالم عوض میشه حرف تو که باشه

اسم تو بارونه عطر تو همراشه

اون گوشه از قلبم که مال هیچ کس نیست

کی با تو آروم شد اصلا" مشخص نیست .
فقط به شما بگم که امروز اصلا" حالم خوب نیست بماند.

خیلـــــــــــی قشنگ بود

کاش از دستم کاری بر میومد؟

فراموش شده شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

نه خانم جان مشترک مورد نظر دکل قلب شما وکسی که میتمرگ ما من اراین جسارت نمیکنم خیالتون راحت باشه گلم تشکر از لطف شما.

دور از جونتون این الفاظ شایسته دشمنه
شما از دوستانِ بسیار خوب و محترمِ ما هستین جنابِ فراموش شده
مطمئن باشید بر خلافِ نامتون همیشه در یادو خاطره مون جای دارید

فراموش شده شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ

ممنون گلم وچشمتون روشن باور کن واژه (انتظار خیلی سخته)اما در مقابل صبر ایوب نبی هم زیباست و دانی که ما نه نبی هستیم ونه وصی اما چه کنیم که هشترک مورد نظر شما در دسترس نمیباشد ویا مشغول شما بترمگید وصبر کنید در غیر اینصورت شخص مورد نظر دیگری جایگزین شما خواهد گشت .

ممنونم از حضور ونظرتون
ولی راستش سر در نیاوردم چی در دسترس نیست کی مشغوله کی باید بتمرگه کی اصلا قراره بیاد جای کسه دیگه؟
فقط جا من نباشه که کلامون میره تو همـــــــا

فریبا شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ

من یادم رفت بت تبریک یگم ای وای خاک عالم خوب اشکال نداره تولدت مبارک ایششششششالله ۱۲۱ سال زنده باشی

ممنـــــــــــونم عزیزم
محبت داری گلــــــــــــــم

فراموش شده شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ب.ظ

خانم جان سلام تولدت مبارک صد سال به این سالها وامیدوارم تمام روزهای زندگیت پراز شادی ومحبت بخصوص نسبت به فاصله های دور چون انتن دهی قلبت در این شبکه های گرم خیلی ضعیف البته ما هم حق به شما میدیم چون ترافیک بالاست اما خو ما تنها نمایندگی فاعل در این منطقه هستیم خواهشآ محبتون را از کم نکیند تلف میشیم خدا راضی گلم.
لبخند بزن!
بدون انتظار پاسخی از دنیا ،
بدان روزی دنیا انقدر شرمنده می شود
که به جای پاسخ لبخند ،
با تمام سازهایت می رقصد ...

چارلی چاپلین فسر خاله ماست جهت اطلاع*

سلام جنابِ فراموش شده دوستِ عزیزو محترمِ ما
ممنونم از تبریکِ صمیمانتون
چشـــــــــــم حتمـــآ ؛فقط منتظرم ترافیک کمی کمتر بشه
و یه تشکر مضاعف بابتِ این شعر فسر خالتون

حمیدرضا شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ http://kolbeye-tanhaei.ir

سلام یه راهنمایی من لب تاپم dell هست ولی هیچ وقت ویروسی نشده میدونی چرا برای اینکه انتی ویروسش بروزرسانی میکنم وبندوزشم 8هست تا حالا مشکلی نداشتم با اینکه با گوشم با لب تاپم سوییچ میشم سرعت اینترنتم هم 512kb/ sهست حتما ویندوزتو عوض کن و حتما انتی ویروس تو اپدیت کن موفق باشی

ممنونم دوستِ من
لپ تاپِ خودم که دادم تعمیر بیارن حتمآ این کارو میکنم

حدیث شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ب.ظ http://eshgohlaneha.blogfa.com/http://

خیلی عالی بود عزیزم وبت خیلی خیلی داره نایس میشه ها دوست دارم

مرسی عزیزم
فـــــــــــــــــــــدایِ تو خانومـــــــــی

حمیدرضا شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ http://kolbeye-tanhaei.ir

سلام من نظرات هیچ کس روحذف نمی کنم به یادداشت های قبلی سربزن وبلاگم پیشرفتی داشته یا نه؟

آره بابا خیلی عالی شده

حمیدرضا شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ http://kolbeye-tanhaei.ir

معلومه کجایی اپم بهم سربزن دوست خوبم

اومدم کـــــــــــــه

فرمانده گردان شهیدان زنده جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ب.ظ http://shahidanezendeh.blogfa.com/

شعر من حرف من است
حرف من خستگی سینه پر درد من است
شعر من حرف دلی است که در آن چشمه جوشان محبت جاریست
این شعر دلی است که در آن ، شاخه افسرده غمگین ، خاطر چشم بهاری دارد

فرمانده گردان شهیدان زنده جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ http://shahidanezendeh.blogfa.com/

اگر دنیای ما دنیای سنگ است/ بدان سنگینی سنگم قشنگ است


اگر دنیای ما دنیای درد است/ بدان عاشق شدن از بهر رنج است


اگر عاشق شدن هم یک گناه است/ دل عاشق شکستن صد گناه است

دل عاشق شکستن صد گناه است

دل عاشق شکستن صد گناه است

دل عاشق شکستن صد گناه است

دل عاشق شکستن صد گناه است

چه سخت است دل کندن از چیزی که برای او زندگی می کنی

و دردناکتر اگر بدانی ناچاری از پذیرفتن آن و آنچه که سرنوشت برای تو رقم زده است.

چه تاکیـــــــــــــدی
آی کسانی که به راحتی دل میشکونین حواستون باشه

حمیدرضا جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:28 ب.ظ http://kolbeye-tanhaei.ir

سلام بهم سربزن اپم عزیزم

سلام
به چشـــــــــــم

سحر جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ق.ظ http://www.dutamun.mihanblog.com

من که نمی تونم حدس بزنم ۲۰ یا ۲۱ یا ۱۹ چند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا نه چند؟؟؟؟؟؟
حالا تا تو بخوای سنتو بگی من ۱۰۰ سالگیمو تموم کردم نه باشه نگو

آخـــــــــــــــــــــــــــــــی اون موقع که دیگه من نیستم
میگـــــــــم بهت عزیزکم

مریم جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام شادی جونم
گیلیلیلیلی!!!!!!
چرا اینقد دیر خبر دار شدم
تولدت مبارک شادی جونم
پس چرا کیک ندادی؟!

سلام مریم جونِ خودم
الهــــــــــــــــــــــــــــی
ممنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونـــم عزیزم
والا امسال خودمونم کیک نخوردیم

فریبا جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ

مرسی ازین که همش میایی پبشم فدا

خواهش میشه عزیزم
به رویِ چشــــــــــــــــم

حسین جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

نه ولی من که خودم آلبالوها شکوفه کنه
میرم تو بیست سال


راست میگین؟؟؟؟؟
پس اسمِ خانوما فقط بد در رفته

حسین جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

سنتون اصلا مهم نیست چنده
مهم دلتونه که خیلی جوونه

مگـــــــــه شما میدونی چند سالمه استاد؟

سحر جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ http://www.dutamun.mihanblog.com

من فکر می کنم ۱۷


واااااااای عزیزم اینقدام کوچیک نیستم که
برو بالا تر گلم
یه جور برو نه سیخ بسوزه نه کباب ,اکــــــــی؟

سحر پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.dutamun.mihanblog.com

باشه نگفتی چند سالت شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ومن با این کوله باره فضولی سعی در خوابیدن دارم

وَوووووووووو تو بودی گلم؟
تو فکر میکنی چند سالم باشه؟

مرتضی پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
تولدتون مبارک صدو بیست ساله شی..
موفق باشی...

سلام
ممنـــــــــــونم
چیزی نمونده برسم بهش

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ

.._________________________00
______0_______________________________0
____0__00000___00000___________________0
___0__0000000_0000000___________________0
__0___000000000000000__000000000000000___0
_0_____0000000000000____0000000000000_____0
00______00000000000_______________________00
0_________0000000__________________________0
0___________000____________________________0
0____________0_____________________________0
0___________________________________________0
0__________________________________________0
0__________________________________________0
_0___________000____________000___________0
__0____________00000000000000____________0
___00____________000____000____________00
_____0_____________000000____________0
_______00__________________________
امید وارم ۱۰۰۰۰۰۰۰سال عمر کنی!
راستی چند سالت شد؟؟؟؟؟؟/
بگو؟؟؟؟؟/
نگی من این حس کنجکاوی رو پیش کی ببرم؟

ممنــــــــــــــــــونم
ولی به کی باید بگم الان؟
طرف حسابم کیه؟

حسین پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

__________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
______________________@

ممنونم استاد انشالله تولدتون جبران کنیم

حسین پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ب.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

امروز دلم به عشق مهمان دارد
مهمان زتبار گل و ریحان دارد

اشکم نبود چاره این دوری من
مهر تو بود کاین دل ما جان دارد

شعری بکنم هدیه و تقدیم تو یار
بر عشق تو این دلم چه پیمان دارد

تقدیم به مناسبت روز تولدتون عزیز

خیلــــــــــــــی ممنـــــــــــــونم
شرمندم کردین واقعــآ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد