دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

بعدازمرگم







 

بعدازمرگم


قلبم راجداازمن خاک کنید،


من ودل هیچگاه آبمان دریک جوی نرفت






نظرات 20 + ارسال نظر
ستوده چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ب.ظ

اما من ودل آبمون تو یک جوب میره خوب هم میره بعضی وقت ها سرریز میشه
شادی جان برام دعا کن این کمرم خوب بشه پدرم در اومد از دردش

ای قربونِ خودتو دلت خانومم
چشم عزیزم حتمــــآ
انشالله که خوب میشه ستوده جان
الان میام تو نظرات یه پیشنهاد بهت میدم سعی کن انجامش بدی خانومی امتحان شده است مفید بوده

فراموش شده سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ب.ظ

نه دل در عقل می بندم ، نه سر در عشق می بازم
که این نامرد بی درد است و آن بی درد نامرد است
بیا پیمان ببندیم از جهان هم جدا باشیم
از این پس هرکه نام عشق را آورد نامرد است.

چقـــــــــــدر قشنگ بود
ممنــــــــــــــــــــــــونــــــــم

سحر سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.dutamun.mihanblog.com

،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨€،،،،¨€
،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،¨€¨€▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€
،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€
،،¨€¨€▒▒¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒▒¨€¨€
¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€
¨€▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€
،،¨€¨€▒▒▒▒▒¨€¨€¨€▒¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€
مرسی از حضورت

قربونت گلِ من

شیما سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ http://delneveshteshima.blogfa.com/

خدا نکنه فدات شم
دشمنت بمیره ایشالله


دخترک تنها سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:27 ب.ظ

ببین غمگین،

ببین دلتنگ دیدارم...

ببین

خوابم نمی آید،

بیدارم...

نگفتم تا کنون، اما کنون بشنو:

تورا بیش از همه کس دوست میدارم

مریم سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام شادی جونم
خوبی؟!
نوشته ات قشنگ بود
خیلی خوشحالم که همیشه به یادمی و زیاد بهم سر میزنی!!!

سلام مریم جان
خوبم به خوبیت خانومم
ممنونم گلم
خواهـــــــــــــــش میشـــــــــه عزیزکـــــــــــــم

سحر سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ http://www.dutamun.mihanblog.com

________________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
عالی یود

آخـــــــــی عــــــــــزیــــــــــزم
چه عکسِ نازی

زهرا سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ http://newhearts.blogsky.com

سلام ...
آره
این واقعا حرف دل منه
حرف دل همه ی ما ...
بوش!

سلام زهرا جان
راستش منم بعضی از متن ها خیلی به دلم میشینه
این پست یکی از هموناست

mohammad سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ http://oldloves.blogfa.com

سلام.......
خاله خیلی قشنگ بود

سلام محمدِ قشنگم
قربونت بره خاله
خوشحالم خوشت اومده
مامانت بالاخره راضی شد نوبتو بده بهت عزیزم؟

فرزانه سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ http://ruzhayeabri.blogfa.com

یه جائیه تو دنیا همه براش می میرن

تموم حاجتا رو همه از می گیرن

بین دو نهر آبه ، یه سرزمین خشکه

شمیم باغ و لاله اش خوشبو ز عط مُشکه

شبای جمعه زهرا زائر این زمینه

سینه زن حسینه ، یل ام البنینه …

ممنونم عزیزم

هانیه سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ http://shineline1.persianblog.ir

راستی شادی جون میتونم شمارو جز دوستام توی وب اضافه کنم

بله عزیزم خوشحال میشم

غریبه آشنا سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ http://bikhodi20.blogfa.com/

سلام خوبی
من امروز با وبلاگتون اشنا شدم وبلاگ خوشگلی داری با عکسهای خیلی خوشگلتر با شعرهای کوتاه و زیبا و مثل بیشتر وبلاگهایی که توسط خانمها نوشته میشه سرشار از غم
حالا چرا این غم حقیقت من تا حالا متوجه نشدم
به خدا دنیا اصلا به این سختی که شماها میگید نیست
ادم میتونه از یه اتفاق خیلی ساده نهایت لذت رو ببره
به هر حال بهترینها رو براتون ارزو میکنم به همراه یه لبخند دلنشین
چون معتقدم هر چهره ای با لبخند زیباتره
یا علی مدد

سلام خوبم ممنونم دوستِ عزیز
مرسی از تعریفتون
بله درسته حق با شماست
شما این نوشته هارو جدی نگیرین دوستِ من
خانوما چون احساسیترن معمولا از اینجور مطالبِ احساسی بیشتر استقبال میکنن
یه جورایی به دلشون میشنه
بازم تشکر بابتِ حضورِ گرم ونظرِ قشنگتون

دخترک تنها دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:57 ب.ظ

یادگرفتم که عشق یعنی فاصله وفاصله،یعنی دوخط موازی که هیچگاه به



هم نمی رسند



یادگرفتم درعشق هیچکس اندازه ی خودت وفادارنیست



و یادگرفتم هرچه عاشق ترمیشی،تنهاتری..

ممنونم گلم

افسانه دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام شادی قشنگم

من برای متنفر بودن

از کسانی که از من متنفرند

وقتی ندارم

زیرا من درگیر دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند

سلام افسانه جان
ممنونم ازت خانومی

فریبا دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ

ااااااا گلم چرا دم از مرگ میزنی بگو خدا نکنه عزیزم

خــــــدا نکنه

حسین دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ http://myimmortalbeloved.blogsky.com

خدانکنه عزیز
متن اگرچه زیباست
ولی تورو خدا از این پست ها
نزارید عزیز
درسته قشنگه ولی نزارید
ممنون عزیز

الانو که نگفتم استاد
وقتـــــــــــــــــــــــــــــی مردم بعدِ 120 سال
مرگم که میدونین میگن حقه حالا حقتم نخوای به زور بهت میدن
چشــــــــــم نمیگم
ولی قشنگ بـــــــودا

مرضیه دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ http://eshghe91.persianblog.ir

عشق یک اتفاق است ، نه انتخاب !
اگر انتخاب باشد ، با یک اتفاق از بین می رود !

چـــــــــــه بد

هنگامه دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ب.ظ

یگر تو را میان غزل گم نمی کنم
تا دارمت نگاه به مردم نمی کنم

در گیر و دار تلخ رسیدن به عشق
حتی به جان خویش ترحم نمی کنم

ای بهترین بهانه برای نمردنم
دیگر تو را میان غزل گم نمی کنم...

سارا دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

چقدر این جمله به دلم نشست...

ای جـــــــــــونم

حضورِ گرِمِ تو هم به دلِ من نشست خانومم

لاله دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ب.ظ

آخه دختر چکار داری می کنی ؟با همه کل کل می کنی با دل خودتم آره ....
از دست تو با این کارات ....
بابا نکن گناه داره دلت بی نوا آخه چقدر بکشیم دلمنم نالان ازت ....
از شوخی گذشته خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی قشنگ بود به دلم نشست .

هر چی میکشیم از همین دلــــــــــــه ؛همش زیرِ سرِ اونه دیگه
دلِ تو به من چه؟؟؟؟
آهـــــــان همون جریانِ درو دیواره؟
بابا دیوار جونِ عزیزت بشنو دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد