دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

مردی در شعرهایم قدم می زند!







مردی در شعرهایم قدم می زند!


بی انکه بداند...


گاهی که انگشتانش ...


میان گیسوانم می چرخد ..


چون وزش باد خلیجی...


 میان درختان زیتون...


 به تلاطم چیده شدن می رقصم...


گاهی هم ارام میان  سینه ام ...


رد بوسه های عمیقش ...


دریا را به اغوش ساحل می کشاند...


هرازگاهی غرور مردانه اش را...


 نادیده می گیرد ...


ارام در میان واژه هایش 


می گوید دوستم دارد...


و من .....


"خوب میشناسمش "


نه ردیف می داند ...


نه قافیه می شناسد...


اما شاعرترین مردجهان است 


وقتی برنگاهش 


شعر می شود تمامم..


مردی درشعرهایم قدم می زند ...


بی انکه  بداند!


#غزل_چاووش


نظرات 59 + ارسال نظر
آران پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 11:30 ب.ظ http://hghight-zandage.mihanblog.com/

تو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شب
بدین سان خواب ها را با تو زیبا می کنم هر شب

مرا یک شب تحمل کن که تا باور کنی ای دوست
چگونه با جنون خود مدارا می کنم هر شب

چنان دستم تهی گردیده از گرمای دست تو
که این یخ کرده را از بی کسی، ها می کنم هر شب

دلم فریاد می خواهد ولی در انزوای خویش
چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب

کجا دنبال مفهومی برای عشق می گردی
که من این واژه را تا صبح معنا می کنم هر شب


محمد علی بهمنی

hadis دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 02:23 ب.ظ http://hadiss1992.blogfa.com

Awliiiiii boooood.......kolan hameye matnat ghashangan....

ًمرسی عزیزم این از نگاه زیبای شماست

رامیان پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 03:07 ب.ظ http://Shohadabehh.blogfa.com

عالی


اپم

محمد یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 08:14 ب.ظ

تو را با جان میپرستم
تو را همچون خداوند میپرستم
تویی آن مظهر مهربانی
تو را من تا قیامت میپرستم

محمد شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 02:57 ب.ظ

میلاد باسر سعادت منجی عالم بشریت رو به شما تبریک عرض میکنم.

ممنونم برشماهم مبارک باد

محمد سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 10:08 ب.ظ

مامیترا سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 01:07 ب.ظ http://mamitra.blogfa.com/

ای سرو بوستان ایستادگی
ای زیباترین گل باغ حسین
ای جوان رعنا و رشید حسین
ای علی را یادگار
ای علی اکبر!
ســـلام و درود بی پایان
بر صورت و سیرت پیامبر گونه ات



ولادت حضرت علی اکبر(ع)
و روز جوان
بر شما مبارک باد

خیلی ممنونم برشما هم مبارک

mehrzad جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 07:34 ب.ظ http://www.ghooyetanha.mihanblog.com

ﺩﺭﺧﺘﻬﺎ ﻣﯿﻤﯿﺮﻧﺪ؛
ﻋﺪﻩ ﺍﯼ ﻋﺼﺎ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﺩﺳﺘﯽ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻧﺪ ؛
ﻋﺪﻩ ﺍﯼ ﺗﺒﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﺑﺮ ﻧﺴﻞ ﺧﻮﯾﺶ ؛
ﻋﺪﻩ ﺍﯼ ﭼﻮﺏ ﮐﺒﺮﯾﺖ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﻮﺯﺍﻧﺪﻥ ﺗﺒﺎﺭ ﺧﻮﺩ
ﻭ .......
ﻋﺪﻩ ﺍﯼ ﺗﺨﺘﻪ ﺳﯿﺎﻩ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﺍﻧﺪﯾﺸﻪ ﻫﺎ .
ﺷﻤﺎ ﺍﮔﺮ ﺩﺭﺧﺖ ﺑﻮﺩﯾﺪ ﺍﺯ ﮐﺪﺍﻡ ﺟﻨﺲ ﺑﻮﺩﯾﺪ؟؟
ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﭼﻪ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﺍﯼ ﺩﺭ ﭼﻪ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ
ﺍﯼ ﻭ ﺑﺎ ﭼﻪ ﺷﺮﺍﯾﻄﯽ ﺑﺪﻧﯿﺎ ﺑﯿﺎﯾﺪ
ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺭﺍ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻫﯿﭻ ﭼﯿﺰﺵ ﺗﺤﻘﯿﺮ ﯾﺎ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﻧﮑﻨﯿﻢ ....
ﺩﺭ ﺑﺎﺭﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﻧﮑﻨﯿﻢ ...
ﻫﻤﺎﻥ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮐﻪ ﺑﻪ ﯾﮏ ﻣﺪﯾﺮ ، ﻣﻬﻨﺪﺱ ، ﺩﮐﺘﺮ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻣﯽ
ﮔﺬﺍﺭﯾﻢ
ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺑﻪ ﯾﮏ ﮐﺎﺭﮔﺮ ، ﺭﻓﺘﮕﺮ ، ﻣﺴﺘﺨﺪﻡ ﻫﻢ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ
ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﻢ .
ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺑﺮﺗﺮ ﻧﺒﯿﻨﯿﻢ ...
ﺧﺎﮐﯽ ﺑﺎﺷﯿﻢ ،
ﻣﺎ ﻭﺟﻮﺩﻣﺎﻥ ﺍﺯ ﮔﻞ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ .....
ﭘﺲ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺧﺎﮐﯽ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﺗﺎ ﺑﻮﯼ ﻧﺎﺏ ﺁﺩﻣﯿﺰﺍﺩ ﺑﺪﻫﯿﻢ ....
ﺻﻮﺭﺕ ﺯﯾﺒﺎ ﺭﻭﺯﯼ ﭘﯿﺮ ....
ﭘﻮﺳﺖ ﺧﻮﺏ ﺭﻭﺯﯼ ﭼﺮﻭﮎ ...
ﺍﻧﺪﺍﻡ ﺧﻮﺏ ﺭﻭﺯﯼ ﺧﻤﯿﺪﻩ ....
ﻣﻮﯼ ﺯﯾﺒﺎ ﺭﻭﺯﯼ ﺳﻔﯿﺪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ .
ﺗﻨﻬﺎ ﻗﻠﺐ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺯﯾﺒﺎ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻣﺎﻧﺪ

mehrzad جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 06:46 ب.ظ http://www.ghooyetanha.mihanblog.com

غیبت کبری داشتی
لینک شدی دوباره


ممنونم

مامیترا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 09:49 ق.ظ http://mamitra.blogfa.com/

شعبان و شد و پیک عشق از راه آمد
عطر نفس بقیة الله آمد

با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسین
یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد



حلول ماه شعبان
و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه
مبارک

تشکر

محمد جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 02:05 ق.ظ

چه تلخ میگذرد
روزهای بدون تووو

محمد شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 07:10 ب.ظ

سلااااام
سال نو شما مبارک
سالی سر شار از عشق و محبت پیش رو داشته باشید.
آرزوی صحت و سلامت دارم برای شما و خانواده محترم
دوست دار شما
محمد

وهمچنین

مهران جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 01:36 ق.ظ http://mehran-kh45.blogfa.com/

سال نو مبارک سال خوبی را براتون ارزومندن

سال نوی شماهم مبارک دوست عزیز
ممنونم همچنین

محمد پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 10:30 ق.ظ

"سبزی" چهارخانه ی پیراهنت،
"ساعت" های کنار هم بودنمان،
"سیر" نگاه کردنت،
"سیب"ِ لبخندت،
"سکه" های متبرک شده با لمسِ دستانت،
"سمنویی" به شیرینی لحظه هایمان
و سین هفتم هم بماند
برای "سایه ات" روی زندگیم...
نیکو ترین سال ممکن است،
سالی که بهارش تو باشی

❤️❤️❤️❤️❤️

زیبا بود

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 10:00 ب.ظ

این بار می خواهم هفت سین عید را با یاد تو بچینم
سمنو به یاد شیرینی لبخندت
سایه دانه به رنگ چشم هایت
سرکه با یاد ترشی مهربانیت
سیب با یاد تردیه گونه هایت
سکه با یاد درخشش قلبت
سبزه را با یاد روی سبزه ات
سیر با یاد تندی کلامت
با همه خوبی هایت...
دوستت دارم

الی چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 02:32 ب.ظ

سال نو پیشاپیش مبارک بهترینم,دلت شاد و تنت سالم
انشاالله سالی پراز اتفاقای قشنگ کنار هم داشته باشیم
لپاتو بیار جلو بوس عیدی بده :-*

سال نوی توهم مبارک عزیز دلم
برا خودتم دعا کردیا این لابلا

الی چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 02:29 ب.ظ

هر سالی که می‌گذرد
تکه ای از ما در آن سال جا می‌ماند
تو را نمی‌دانم
اما من در سالی که گذشت
مثل تکه های یک پازل به هم ریختم
و در این واپسین لحظات هرچه جستجو می‌کنم
نمی‌دانم کدام تکه ام در کدام لحظه جا مانده!
که اینگونه سردرگم و دلتنگ به سر می‌برم

محمد پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 11:06 ب.ظ

به تو می اندیشم
به تو که در تمام هستی
ز همه ، سر تر هستی
همه شب فکر و خیالم
شده با تو هم نفس کشیدن
شده غرق در تو جاااانم
چون کویر سرد و خشکم
تو شدی نو بهارم
تو صدای بلبل هستی
تو چون رود در کویری
به کویر جان تو بخشی
که از همه سر تر تو هستی
تو به من روح دمیدی
چون مسیح جان بخشی
به تمام مرده روحان
چه توانمت خواند
که به پایت سجده کردن
و به کویت جان دادن
تو خود خود خدایی

الی دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 10:01 ب.ظ

من با تو بود که فهمیدم
آرامش یعنی
بودن میان آغوش کسی
که دوستش داری...

[ بدون نام ] دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 01:40 ب.ظ



بیا یک چیز را در زندگی ات عوض کن

تا زندگی ات زیبا شود

به جای ترس از خدا

عشق به خدا را جایگزین کن



سلام
روز بخیر

سلام
گریه چرا
نام؟

محمد دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:42 ق.ظ

دنیا هم که از آن تو باشد
تا زمانی که درون قلب یک زن
جایی نداشته باشی
تا درون آوازهای عاشقانه زنی
زندگی نکنی و سهمی از
دلشوره های زنی نداشته باشی
فقیرترین مردی …

محمد دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:39 ق.ظ

چه خوش خیال است
فاصله را می گویم
به خیالش تو را از من دور کرده
نمی داند جای تو امن است
اینجا در میان دل من

مامیترا شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 11:43 ب.ظ http://mamitra.blogfa.com/



الهى
خدا خدا گفتنِ مجازىِ ما که این همه برکت دارد
اگر به حقیقت گوییم چون خواهد بود ؟!



مناجات علامه حسن زاده آملی

محمد جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 02:16 ب.ظ

زمانی که به آسمون شب با هزاران ستاره نگاه می کنم، چشمای تو رو یادم می یاد، بخاطر اینکه اون ها مثل ستاره ها می درخشن
وقتی که به خورشید نگاه می کنم، یاد تو می افتم، چون تو روشنایی بخش زندگی من هستی

مامیترا جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 11:22 ق.ظ http://mamitra.blogfa.com/

یارب دل پاک و جان آگاهم ده

آه شب و گریه سحرگاهم ده


در راه خود اول ز خودم بیخود کن

بیخود چو شدم ز خود بخود راهم ده


الهی؛ یکتای بی همتایی، قیوم توانایی، بر همه چیز بینایی، در همه حال دانایی، از عیب مصفایی، از شرک مُبرّایی، اصل هر دوایی، داروی دلهایی، شاهنشاه فرمانفرمایی، مُعزّز به تاج کبریایی، به تو رَسد مُلک خدایی


محمد جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 02:56 ق.ظ

عشق مثل دریا هرگز متوقف نمیشه
عشق مثل ستاره می درخشه
عشق مثل خورشید گرم میکنه
عشق مثل گل مریم میمونه
و
عشق درست مثل تو زیباست

محمد پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:42 ق.ظ

ﺑﻪ ﺗﻮ ﺳﻮﮔﻨﺪ ، ﺑﻪ ﺭﺍﺯ ﮔﻞ مریم
ﻭ ﺑﻪ ﭘﺮﻭﺍﻧﻪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻋﺸﻖ ﻓﻨﺎ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺯﯾﺒﺎ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺁﻧﭽﻪ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ ﺗﻮﯾﯽ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺁﻏﺎﺯ من و ﻟﺤﻈﻪ ﯼ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻣﻨﯽ

مامیترا سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 09:15 ق.ظ http://mamitra.blogfa.com/

بنده اے ” خدا ” را گفت:

اگر سرنوشت مرا تو نوشته اے!

پس چرا دعا ڪنم؟

” خداوند ” فرمود:

شاید نوشته باشم …!

هر چه ” دعا ڪرد ”



در این روز سه شنبه

برای همه دوستانم

دعا می کنم

تا همیشه سالم و شاد باشن

و به خواسته های دلشون برسن



قربانت

مامیترا

محمد سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 02:55 ق.ظ

کمی گیجم کمی منگم عجیب است
پریده بی جهت رنگم عجیب است
تو را دیدم همین یک ساعت پیش
برایت باز دلم تنگ است...

محمد سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 02:52 ق.ظ

نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم
تو همیشه دعوتی راس ساعت دلتنگی...

محمد سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 02:51 ق.ظ

آدم خوب قصه های من
دلتنگت شده ام !
حجمش را میخواهی ؟؟؟
خدا را تصور کن ...

محمد سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 02:50 ق.ظ

گـاهـی در ذهـنـم
آنــقــدر واقـعـیــت داری
کـه دسـتـهـایـم هــوایت را در آغـوش می گــیـرد ...

[ بدون نام ] یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 10:22 ق.ظ

سلام بر سربازان شهید لشگر ۷۷ خراسان، لشگر ۹۲، تیپ ۳۷ زرهی و تیپ ۵۵ هوابُرد که در عملیاتِ فتح المبین با سلاح و تجهیزات، شب عملیات، ۳۷ کیلومتر دویدن و دشمن رو منهدم کردن و دنیا را متحیرکردن

اسم؟ آدرس؟

[ بدون نام ] شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:14 ب.ظ

عشقِ رخِ یار بر منِ زار مگیر

بر خسته دلانِ رِندِ خَمّار مگیر


صوفی چو تو رَسم رهروان می‌دانی

بر مردمِ رِند نکته بسیار مگیر



سلام
به شنبه خوش آمدید
اول هفته خوبی رو برای شما آرزو می کنم



قربانت
مامیترا

سلام بر شما دوست عزیزو گرامی ،ممنونم:

مهرزاد جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.ghooyetanha.mihanblog.com

اگر کسی احساست را نفهمید ...
ناراحت نباش !
نه فهمیدن اجباره ،
نه احساسی بودن کار هرکس !

محمد چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 11:06 ب.ظ

نوشته هایم را می‌خوانی***

و می گویی: چه زیبا*

راستی***

دردهای آدم ها زیبایی دارد*؟

محمد چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 11:01 ب.ظ

گفتم غم تو دارم

چیزی نگفت و بگذشت

حافظ خوشا به حالت

یارم گذشت و یارت

گفتا غمت سرآید

الی چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 09:39 ب.ظ

Elham:
تو باید مرا بخواهی تا شاد باشم ، بخندم ، مغرور باشم ...
این روزها ، در بهترین حالتِ خودم هستم ، چون تو را دارم ، چون تو هوای بی قراری ام را داری ...
شادم و بی وقفه می خندم ، چون دلم به دوست داشتنِ تو گرم است ...
من زیباترین عکس هایم برایِ وقتی ست که لبریز اشتیاقِ تو ، به دریچه ی دوربین خیره می شوم ، من با عشقِ تو ، زیباترین آدمِ رویِ این سیاره ام ...
مرا بخواه ، مرا در آغوش بکش ...
هربار بیشتر ، هربار محکم تر ، هربار نزدیک تر ..
احساست را به من بگو ...
به اشتیاقِ شنیدنِ حرف هایت ، تمامِ گنجشک هایِ جهان را خواب کرده ام ...

مرا در آغوش خداگونه ات بپیچ و مراقبم باش ... در التهاب آغوش تو ، زمان به طرز عجیبی می ایستد !
می بینی ؟! کار از کار گذشته ، تو دیگر تمامِ دنیای من شده ای ...
کنارم بمان ...
بدونِ تو
چیزی از من نخواهد ماند ...

مرسی عزیزم عااااالی

زیگل چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 06:16 ب.ظ http://http://zigol1383.blogfa.com/#

وبتون خیلی زیباست
لینکید
به وب منم سر بزنید و نظراتونو بگید

ممنونم خانومی حتما

الی سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 02:19 ق.ظ

روزت مبارک بهترینم

ممنوووونمروز تو هم مبارک عزیزم

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:49 ق.ظ

نام تو ........ نوشته بر بال پروانه هاست

گلها همه به نام تو مشهورند

آئینه ها از انعکاس نام تو می خندند

و من تنها برای تو می گویم

زندگی کن تا زنده بمانم

روزت پیشاپیش مبارک

ممنونم اما نه اسم گذاشتین نه آدرس وبلاگ

دلتنگ یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 08:34 ب.ظ

راه کـه می‌روی عقـب می‌مــانـم …

نـه بــرای اینکــه نخواهـم با تو هم قــــدم باشـم …

می‌خواهـم پا جـــای پاهــایــت بگـــذارم …

می‌خواهـم رد پــایــت را هــیچ خــیابــانی در آغوش نکشـَـد …!!!

محمد یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 08:33 ب.ظ

میگذرد روزی این شبهای دلتنگی ،
میگذرد روزی این فاصله و دوری،
میگذرد روزهای بی قراری و انتظار ،
میرسد همان روزی که به خاطرش گذراندیم فصلها را بی بهار ،
و از ترس اینکه بهم نرسیم شب تا صبح را اشک میریختم.

محمد یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 08:30 ب.ظ

صبح است
صبح خیلی زود
و بیدار شده ام تا دوست داشتنت را
زودتر از روزهای قبل
شروع کنم …

محمد یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 08:29 ب.ظ

لذت دنیا
داشتن کسی است
که دوست داشتنش
حواسی برای آدم نمی گذارد . . .

[ بدون نام ] یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 08:28 ب.ظ

لذت دنیا
داشتن کسی است
که دوست داشتنش
حواسی برای آدم نمی گذارد . . .

دنیا غلامی شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 01:28 ب.ظ http://www.bloodorange94.blogfa.com

درود عالی وغم انگیز

دعوتی گلم

ممنونم

الی جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 07:36 ب.ظ

مگه میشه نبینمت ؟!!!!!

چیزی به نام نشد نداریم

الی جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 11:12 ق.ظ

خیلی وقته اومدی :-*

پس یعنی لازم نیست بیام ببینیم دیگه آررررره؟

الی چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 06:12 ب.ظ

عشق یعنی:
یکی بیاید و خاطره ی خوبت شود
هرچند کوتاه و مختصر؛
ولی بیاید و دلت با دیدنش غنج برود
یکی که تا ابد حتی فکرش
سردی روزگارت را گرم کند،
یکی که هربار بعد از
اشک و خنده و حسرت
با خود بگویی : می ارزید؛
لحظه های داشتنش به یک عمر
دلتنگی می ارزید!
شما بگویید دیوانگی
اما من می گویم عشق’
عشق باید باشد
تا زندگی رنگ بگیرد
و شعر از رونق نیفتد
آنقدر شدیدکه اگر
صدبار هم متولد شوی
باز عاشق تر از قبل او را انتخاب کنی!

کی بیام ببینیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد